Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 6A 16v] ustawienie rozrzadu po zerwanym pasku

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
misiek_gda
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 226
Rejestracja: 27 gru 2008, 17:21
Lokalizacja: Gdansk - Penarth
Kontakt:

[B3 6A 16v] ustawienie rozrzadu po zerwanym pasku

Post autor: misiek_gda » 09 maja 2010, 18:36

ok panowie mam pytanko jak ustawic dol silnika

gorna czesc jest nie problem dol ustawia sie poprzez oczko w skrzyni ale jakos nie jestem pewien tego znaczmika czy ktos ma jakis dokladniejszy rysunek jak to ustawic precyzyjnie

silnik 6a
Ostatnio zmieniony 09 maja 2010, 20:04 przez misiek_gda, łącznie zmieniany 1 raz.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 09 maja 2010, 18:58

Wał ustawiasz na znak 0 na kole zamachowym sprzęgła albo z przodu na kole pasowym napędzającym alternator i pompę wody.

Tutaj masz obrazki: https://audi80.pl/b3-18-jak-poprawni ... htm#314221

Awatar użytkownika
misiek_gda
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 226
Rejestracja: 27 gru 2008, 17:21
Lokalizacja: Gdansk - Penarth
Kontakt:

Post autor: misiek_gda » 09 maja 2010, 19:11

na kole nie widzialem znakow to jest 16v a na sprzegle wlasnie nie jest to zbyt wyrazne a ustawienie 16v musi byc precyzyjne

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 09 maja 2010, 19:22

Jeśli na kole nie widać, na sprzęgle nie widać to zostaje wykręcić świecę na pierwszym cylindrze włożyć coś w otwór i ustawić tłok na ZZ. Dokładność takiego ustawienie raczej będzie niezbyt wysoka.

Awatar użytkownika
misiek_gda
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 226
Rejestracja: 27 gru 2008, 17:21
Lokalizacja: Gdansk - Penarth
Kontakt:

Post autor: misiek_gda » 09 maja 2010, 19:33

tak wstepnie ustawie jak zdejme glowice ale ze tak powiem musze miec precyzyjne raczej nie zaloze glowicy do puki nie bedzie na 0

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 09 maja 2010, 20:39

zeby zalozyc glowice nie musi byc na punktach :-) zrub tak jak pisali wczesniej, a to ze to 16V to nie ma znaczenia, zawsze nawet podczas zmiany paska punty sa z przymruzeniem oka, milimetr lub dwa przesuniecia nie ma znaczenia <ok>

Awatar użytkownika
Lukaszbroz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 611
Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
Lokalizacja: Milejewo

Post autor: Lukaszbroz » 10 maja 2010, 07:33

Oj widzę ciekawy temat.
Ja mam troszkę inne pytanie czy ten silnik jest kolizyjny po zerwaniu paska??
Wiem ze 2.0 8v 90KM jest bezkolizyjny gdyż urwałem w takim pasek i nic nie było...

Kolego misiek_gda miałeś zerwany pasek??

Awatar użytkownika
misiek_gda
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 226
Rejestracja: 27 gru 2008, 17:21
Lokalizacja: Gdansk - Penarth
Kontakt:

Post autor: misiek_gda » 10 maja 2010, 08:32

historja mojego paska jest w temacie mojego auta i niestety nie spotkalem sie jeszcze z bezkolizyjna 16-tka wiec czeka mnie troche pracy :( i niestety kasy same podstawowe czesci do tego silnika 1100 zl lub kupujac w uk ponad 400 funtow wiec sporo drozej

Awatar użytkownika
Lukaszbroz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 611
Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
Lokalizacja: Milejewo

Post autor: Lukaszbroz » 10 maja 2010, 18:43

uuu to kiepsko hmm wiec chyba zainwestuje w nowy pasek...
tak swoja droga nie lepiej zrobić swap na 2.3?? taniej chyba wyjdzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl