[B4 ABK] Ustawienie zapłonu
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Niby pierdoła ale żeby w ABK wejść w Basic Settings silnik musi mieć temperaturę bodajże powyżej 60 st. C. Najlepiej jak będzie robocza...
1Z+1.4 bar+0.205+11mm na 021BD
Było 2.0 ABK+Stag300
Coś o ABK: topics77/b4-20-abk-male-kompendium-na-t ... 88845.html
b4-19-tdi-1z-moj-czerwony-avancik-t65772.html
https://www.audi80.pl/search.php/chiptuningvp?fref=photo
Było 2.0 ABK+Stag300
Coś o ABK: topics77/b4-20-abk-male-kompendium-na-t ... 88845.html
b4-19-tdi-1z-moj-czerwony-avancik-t65772.html
https://www.audi80.pl/search.php/chiptuningvp?fref=photo
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
A w Measuring Blocks lecisz po wszystkich blokach?
1Z+1.4 bar+0.205+11mm na 021BD
Było 2.0 ABK+Stag300
Coś o ABK: topics77/b4-20-abk-male-kompendium-na-t ... 88845.html
b4-19-tdi-1z-moj-czerwony-avancik-t65772.html
https://www.audi80.pl/search.php/chiptuningvp?fref=photo
Było 2.0 ABK+Stag300
Coś o ABK: topics77/b4-20-abk-male-kompendium-na-t ... 88845.html
b4-19-tdi-1z-moj-czerwony-avancik-t65772.html
https://www.audi80.pl/search.php/chiptuningvp?fref=photo
Powodem niemożliwości wejścia w grupę 000 był zepsuty czujnik temperatury niebieski. Złe wskazania. Wymieniony na ori używkę i działa jak nalezy.
Po wejściu w grupę sterownik blokuje się, obroty 2000 - 2500 i znak pionowy na kole zamachowym stoi w miejscu. Po ustawieniu na znak aby był równo z odlewem moc jest w porządku jednak na benzynie po gwałtownym wciśnięciu pedału gazu słychać zawory. Po wrzuceniu wysokiego biegu przy niskiej prędkości i wciśnięciu pedału gazu również to słychac. Granie z silnika przestaje być słyszalne przy ustawieniu na ok. 8 stopni.
Dzieje się tak na benzynie bo na benzynie ustawiany był zapłon. Na gazie po ustawieniu na kreskę tj. 6 stopni nie słychać zaworów.
Po wejściu w grupę sterownik blokuje się, obroty 2000 - 2500 i znak pionowy na kole zamachowym stoi w miejscu. Po ustawieniu na znak aby był równo z odlewem moc jest w porządku jednak na benzynie po gwałtownym wciśnięciu pedału gazu słychać zawory. Po wrzuceniu wysokiego biegu przy niskiej prędkości i wciśnięciu pedału gazu również to słychac. Granie z silnika przestaje być słyszalne przy ustawieniu na ok. 8 stopni.
Dzieje się tak na benzynie bo na benzynie ustawiany był zapłon. Na gazie po ustawieniu na kreskę tj. 6 stopni nie słychać zaworów.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4667
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Masz sekwencyjny gaz? Jeśli tak to zobacz jakie masz podciśnienie (MAP) na wolnych obrotach.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Witam . Będę jutro zrzucal glowice w moim ABK i mam pytanie jesli sobie ustawie rozrząd na znaki a dodatkowo zaznacze sobie korektorem położenie wszystkich kol pąsowych jak i paska na kolach i nie będę ruszal aparatu zaplonowego ani kol pąsowych to jest jakas obawa ze będę musial od nowa ustawiać zaplon ? Dodam ze nie ma żadnych problemów z praca silnika.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga