Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK] Ustawienie zapłonu

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 17 wrz 2015, 00:02

Niby pierdoła ale żeby w ABK wejść w Basic Settings silnik musi mieć temperaturę bodajże powyżej 60 st. C. Najlepiej jak będzie robocza...

muchachos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 18 lut 2013, 13:37

Post autor: muchachos » 17 wrz 2015, 00:48

Samochód po przybyciu drogi 30km czyli temp ok. 90 stopni

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 17 wrz 2015, 01:24

A w Measuring Blocks lecisz po wszystkich blokach?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 17 wrz 2015, 05:56

Inna sprawa, aparat zmieniony na ori z ABK, podlaczam do komputera, wchodzę w bloki i ggrupę 000 aby zablokować sterownik i wyskakuje w okienkach error..?
Tak się tez dzieje jak program nie jest zarejestrowany, grupa 000 jest niedostępna.

muchachos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 18 lut 2013, 13:37

Post autor: muchachos » 17 wrz 2015, 08:05

Vag com 3.11 pełna wersja

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 17 wrz 2015, 08:09

muchachos pisze:Vag com 3.11 pełna wersja
no to jakieś dziwne historie

A jaka temp widział ecu w tym czasie jak próbowałeś to to robić, jakieś błędy w pamięci ecu były i czy widzi obroty silnika?
WRC is for boys.
Group B was for men.

Riley
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 08 sie 2015, 11:11

Post autor: Riley » 17 wrz 2015, 23:34

U mnie tak się czasem dzieje. Ale wtedy wchodzę w błędy, jak są to kasuję i wychodzę. Potem w bloki pomiarowe. I potem basic settings działa normalnie.

muchachos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 18 lut 2013, 13:37

Post autor: muchachos » 19 wrz 2015, 19:33

Powodem niemożliwości wejścia w grupę 000 był zepsuty czujnik temperatury niebieski. Złe wskazania. Wymieniony na ori używkę i działa jak nalezy.

Po wejściu w grupę sterownik blokuje się, obroty 2000 - 2500 i znak pionowy na kole zamachowym stoi w miejscu. Po ustawieniu na znak aby był równo z odlewem moc jest w porządku jednak na benzynie po gwałtownym wciśnięciu pedału gazu słychać zawory. Po wrzuceniu wysokiego biegu przy niskiej prędkości i wciśnięciu pedału gazu również to słychac. Granie z silnika przestaje być słyszalne przy ustawieniu na ok. 8 stopni.
Dzieje się tak na benzynie bo na benzynie ustawiany był zapłon. Na gazie po ustawieniu na kreskę tj. 6 stopni nie słychać zaworów.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4667
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 19 wrz 2015, 19:39

Masz sekwencyjny gaz? Jeśli tak to zobacz jakie masz podciśnienie (MAP) na wolnych obrotach.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

muchachos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 18 lut 2013, 13:37

Post autor: muchachos » 21 wrz 2015, 00:26

Gaz sekwencyjny. Niestety nie mam kabla do komputera LPG więc ciężko jest mi sprawdzić ciśnienie

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 21 wrz 2015, 18:02

muchachos, a rozrząd 100 % oki :?:
WRC is for boys.
Group B was for men.

muchachos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 18 lut 2013, 13:37

Post autor: muchachos » 21 wrz 2015, 20:22

Tak oczywiście. Identyczna sytuacja była przed zzmianą rozrządu, zapłon wtedy ustawiany przez forumowicza. Rozrząd jest nowy, ustawiony przeze mnie na znaki, sprawdzony przez mechanika.

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 21 wrz 2015, 21:11

Czujnik spalania stukowego do sprawdzenia.

Kamilloo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 109
Rejestracja: 11 cze 2014, 12:38

Post autor: Kamilloo » 28 lut 2016, 22:02

Witam . Będę jutro zrzucal glowice w moim ABK i mam pytanie jesli sobie ustawie rozrząd na znaki a dodatkowo zaznacze sobie korektorem położenie wszystkich kol pąsowych jak i paska na kolach i nie będę ruszal aparatu zaplonowego ani kol pąsowych to jest jakas obawa ze będę musial od nowa ustawiać zaplon ? Dodam ze nie ma żadnych problemów z praca silnika.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 29 lut 2016, 16:28

Kamilloo, w teorii nie ;-) tylko pytanie czy teraz jest ustawiony dobrze ;-)
WRC is for boys.
Group B was for men.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga