[B4 ABK] Ustawienie zapłonu
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Powodem niemożliwości wejścia w grupę 000 był zepsuty czujnik temperatury niebieski. Złe wskazania. Wymieniony na ori używkę i działa jak nalezy.
Po wejściu w grupę sterownik blokuje się, obroty 2000 - 2500 i znak pionowy na kole zamachowym stoi w miejscu. Po ustawieniu na znak aby był równo z odlewem moc jest w porządku jednak na benzynie po gwałtownym wciśnięciu pedału gazu słychać zawory. Po wrzuceniu wysokiego biegu przy niskiej prędkości i wciśnięciu pedału gazu również to słychac. Granie z silnika przestaje być słyszalne przy ustawieniu na ok. 8 stopni.
Dzieje się tak na benzynie bo na benzynie ustawiany był zapłon. Na gazie po ustawieniu na kreskę tj. 6 stopni nie słychać zaworów.
Po wejściu w grupę sterownik blokuje się, obroty 2000 - 2500 i znak pionowy na kole zamachowym stoi w miejscu. Po ustawieniu na znak aby był równo z odlewem moc jest w porządku jednak na benzynie po gwałtownym wciśnięciu pedału gazu słychać zawory. Po wrzuceniu wysokiego biegu przy niskiej prędkości i wciśnięciu pedału gazu również to słychac. Granie z silnika przestaje być słyszalne przy ustawieniu na ok. 8 stopni.
Dzieje się tak na benzynie bo na benzynie ustawiany był zapłon. Na gazie po ustawieniu na kreskę tj. 6 stopni nie słychać zaworów.
Witam . Będę jutro zrzucal glowice w moim ABK i mam pytanie jesli sobie ustawie rozrząd na znaki a dodatkowo zaznacze sobie korektorem położenie wszystkich kol pąsowych jak i paska na kolach i nie będę ruszal aparatu zaplonowego ani kol pąsowych to jest jakas obawa ze będę musial od nowa ustawiać zaplon ? Dodam ze nie ma żadnych problemów z praca silnika.