Będę próbował połączyć się z ECU, choć czasami może zabraknąć cierpliwości.PieterB pisze:kho, skoro sonda pracuje w pełnym zakresie to wyglądałoby na to że mieszanka jest ok, jakby Ci się udało zrobić mimo to logi nawet na wolnych obrotach na początek(chodź dobrze by było to w czasie jazdy zobaczyć) ale skoro masz problemy z łącznością - pewnie starszy ecu....może coś by tam zobaczył chodź nie jestem pewien, dodam od razu.
Sprawdzone, żadne koło nie blokujePieterB pisze:khoA hamulce gdzieś nie trzymają - sprawdzałeś może?
Dziękuję za zainteresowanie, być może uda się znaleźć przyczynę i auto ożyje. Mam ten samochód 14 lat i jestem w stanie wybaczyć wszystkie humory.PieterB pisze:kho kho, hmm, post troszkę nie związany z tym tematem o ustawianiu zapłonu bo napisałeś że się z ty już uporałeś ale ogólnie z barakiem mocy w wolnej chwili przyczepię do odpowiedniejszego tematu.
Co zauważyłem czyszcząc przepustnicę, że ktoś chyba dłubał w czujniku położenia przepustnicy. Ciekawe to, ale chyba nie szukałbym tam problemu. Po ustawieniu zapłonu silnik pracuje o niebo lepiej. Wolne obroty na poziomie ok 900 obr/min