[B4 ABK] Uszczelka klawiatury zaworów
[B4 ABK] Uszczelka klawiatury zaworów
Panowie, czy ktoś mógłby mi doradzić jaką uszczelkę klawiatury zaworów wybrać?
Średnio raz na sezon mam ją do wymiany. Ciagle coś podcieka. Sprawdziłem osłonę wydaje się być prosta.
Być może za słabo dociągnięte są śruby, ale zastanawiam się z jaką siłą je dokręcić.
Czy ma ktoś z Was doświadczenie w tym temacie. Jakieś wskazówki porady przy wymianie?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Średnio raz na sezon mam ją do wymiany. Ciagle coś podcieka. Sprawdziłem osłonę wydaje się być prosta.
Być może za słabo dociągnięte są śruby, ale zastanawiam się z jaką siłą je dokręcić.
Czy ma ktoś z Was doświadczenie w tym temacie. Jakieś wskazówki porady przy wymianie?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
- KLAKSON
- Forum Audi 80
- Posty: 1767
- Rejestracja: 02 paź 2007, 17:58
- Lokalizacja: Harderwijk, Holandia
- Kontakt:
NIe bierz tylko tej uszczelki z "korka", tylko normalną gumową. Ja u siebie też wymieniałem co pół roku ten shit korkowy. teraz założyłem gumową (nawet na oko widać, że będzie lepsza) i nie mam już problemów z wyciekaniem. Ja mam taką :
http://moto.allegro.pl/item592948526_us ... da_vw.html
http://moto.allegro.pl/item592948526_us ... da_vw.html
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Tak właśnie powiedział mi mechanior jak zmieniał uszczelniacze zaworowe. Mam teraz gumową uszczelkę Elring. Już prawie pół roku na niej jeżdżę i nic nie cieknie. Wg mechaniora najlepsze są uszczelki metalowo-gumowe, bo te gumowe z czasem siadają i szybciej zaczyna się pocić.Darek_32 pisze:Po jakimś czasie uszczelka "siądzie" pod wpływem temperatury więc po jakimś czasie trzeba ją lekko dociągnąć a wtedy nie powinna przepuszczać.
W moim przypadku pomogła uszczelka korkowa Goetze i zabezpieczenie gwintów przed odkręcaniem się nakrętek pokrywy zaworów. Przerabiałem też ori uszczelkę z serwisu - totalna porażka, mimo dokręcenia do oporu (metalowe tulejki w uszczelce) dalej pojawiał się wyciek z prawej strony głowicy. Po wymianie uszczelki na korkową wycieki zniknęły ale pojawił się problem luzowania nakrętek pokrywy z którym bardzo dobrze poradził sobie preparat firmy Loctite (niebieski, taki sam jak stosowany w przypadku śrub trzymających zacisk hamulcowy do jarzma).maridk pisze:Czy ma ktoś z Was doświadczenie w tym temacie. Jakieś wskazówki porady przy wymianie?
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 87
- Rejestracja: 19 lis 2008, 20:34
- Lokalizacja: KRAKÓW
Zgadzam sie z Mobilkiem Jak jeszcze robilem w serwisie opla to mielismy podobne problemy z 1.8 16V w astrze II,poza tym nie daleko musialem szukac bo i u mnie w 2.0 16V DOHC mialem podobny problem, jego rozwiazaniem bylo delikatne zmatowienie drobnym papierem sciernym miejsc w ktorych uszczekla sie pocila w te miejsca nakladalo sie silikon termo odporny oraz na rogi uszczelki i jak na razie wszystko jest oki <ok>