Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Wyciek cieczy chłodzącej ;/

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
prezes870
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 15 sty 2012, 19:30

[B4 2.0 ABT] Wyciek cieczy chłodzącej ;/

Post autor: prezes870 » 29 cze 2012, 07:06

Witam, moje audi ma wyciek Cieczy chłodzącej , i to duży ponieważ około 1.5 litra na jakieś 300km. I właśnie mam do was pytanie skąd może zapierniczać? Termostat sprawdzałem, króciec tak samo sprawdzałem. No nie widać tak na pierwszy rzut oka, widziałem tylko jak kapało na chodnik i to wsio. Może macie jakieś propozycje może wam się coś takiego przyda żyło?

Awatar użytkownika
Karol_90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 178
Rejestracja: 27 mar 2010, 19:59
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Karol_90 » 29 cze 2012, 11:38

Niestety nikt Ci na odległość tego nie powie. Jeśli wyciek jest duży to z pewnością go bez problemu zobaczysz. Jest masa miejsc z których może cieknąć, zaczynając od króćców, węży, zbiorniczka wyrównawczego, chłodnicy. Sprawdź czy wykładzina po stronie pasażera i kierowcy jest sucha. Jeśli mokra, to bardzo prawdopodobne że masz nagrzewnicę do wymiany.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 29 cze 2012, 14:20

prezes870 pisze: i to duży ponieważ około 1.5 litra na jakieś 300km.
no przy tak dużym wycieku to raczej nie powinno być problemu ze zlokalizowaniem go :-/

vlodek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 23 gru 2011, 11:35
Lokalizacja: EWE

Post autor: vlodek » 29 cze 2012, 15:13

A kruciec z tyły głowicy sprawdzałeś? Ten od strony skrzyni biegów

Awatar użytkownika
Hołowczyc20
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 804
Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Hołowczyc20 » 29 cze 2012, 15:34

opaski sprawdź na wężach szczególnie na tych przy ścianie grodziowej(węże od nagrzewnicy) drugi ten gruby od głowicy do chłodnicy i tak jak pisali koledzy z tyłu głowicy.
Ps zobacz też ty czasem nie masz mokro w środku z przodu po stronie pasażera.

prezes870
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 15 sty 2012, 19:30

Post autor: prezes870 » 29 cze 2012, 16:40

Nie no suchutko mam , króciec ten co te dwa czujniki wchodzą? Jak ten to wymieniałem go.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 29 cze 2012, 17:38

prezes870 pisze:Nie no suchutko mam , króciec ten co te dwa czujniki wchodzą? Jak ten to wymieniałem go.
koledze chodzi o króciec z tyłu a nie z boku silnika

vlodek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 23 gru 2011, 11:35
Lokalizacja: EWE

Post autor: vlodek » 30 cze 2012, 11:54

Może zrób inaczej. Wejdź pod auto i zwyczajnie sprawdź skąd leci ten płyn. Tak chyba będzie najprościej bo połączeń jest sporo a skoro mówisz, że zostawiasz ślady w postaci płynu to musi być to widoczne. A my tylko możemy zgadywać gdzie może być ta nieszczelność. ;-)

mariusz122
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 137
Rejestracja: 06 cze 2009, 23:32
Lokalizacja: Legnica

Post autor: mariusz122 » 30 cze 2012, 18:27

Zmora audi,króciec z tyłu silnika.Wymieniany 3 razy u tescia i 2 u mnie.

prezes870
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 15 sty 2012, 19:30

Post autor: prezes870 » 01 lip 2012, 08:27

No to dobra :D dzieki chlopacy za pomoc dzisiaj zlukam ten krociec

Awatar użytkownika
audiktom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 433
Rejestracja: 09 lis 2007, 15:51
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: audiktom » 01 lip 2012, 10:24

prezes870, może jeszcze pompa wody przepuszczać ale to widoczne byłoby stojąc z przodu samochodu ja tak miałem jak się rozgrzał silnik.

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 01 lip 2012, 11:27

Z własnego doswiadczenia :lol:

-tak jak koledzy pisali króciec z tyłu silnika
-brok w kolektorze dolotowym od strony akumulatora.
-opaski na weżach zwłaszcza ten gruby od króćca do chłodnicy.
-może sie pocić wąż od wyrównawczego i wtedy spływa bo przewodzie i w pewnym miejscu skapuje na płyte.
Dodatkowo:
-moze puścić oring na kolektorze dolotowym bo masz go podgrzewanego płynem.
-chłodnica moze puszczać płyn, podobnie jak nagrzewnica

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl