[B4 ABT] Wyciek na silniku.
[B4 ABT] Wyciek na silniku.
Wiec cieknie mi cos , wydaje mi się ze to płyn chłodniczy. Dodam ze gasnie mi na wolnych obrotach zapalony na gazie.
Wrzucam kilka zdjęć które pomoga rozszyfrować ocb.
Na drugim zdjeciu zaznaczylem miejsce gdzies tez zauwzylem slady jakiegos plynu. Cieknie mi z prawej strony z rury, a z lewej strony także coś jest.
Czekam na odpowiedzi co to dokładnie jest.
dzieki
pzdr
Wrzucam kilka zdjęć które pomoga rozszyfrować ocb.
Na drugim zdjeciu zaznaczylem miejsce gdzies tez zauwzylem slady jakiegos plynu. Cieknie mi z prawej strony z rury, a z lewej strony także coś jest.
Czekam na odpowiedzi co to dokładnie jest.
dzieki
pzdr
Ostatnio zmieniony 21 cze 2013, 17:23 przez aeey, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kelis.Zx145
- Forum Audi 80
- Posty: 625
- Rejestracja: 19 lis 2009, 19:19
- Lokalizacja: Szamotuły / Poznań
- Kontakt:
Na pierwszym zdjęciu widać, że cieknie z króćca wody. Najlepiej wymień go całego, koszt niewielki. Mi też spod niego ciekło i po wymianie nic nie leci. Dodatkowo minimalnie czerwonym sylikonem przesmaruj. Można też wymienić sam oring ale cały króciec też jest tani i to chyba lepsze rozwiązanie tutaj bo widać jakby nie ciekło samym oringiem tylko jakby było peknięcie króćca bądź nie trzyma oring czujników temperatury (niebieski)
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Własnie przedchwila na pb odpalilem i podobnie gasnie jesli nie przytrzymam gazu, chyba ze przelacznik z gazu na pb nie dziala lub jest taka możliwość ze mam bardzo malo benzyny i bak jest zapowietrzony , sam nie wiem. Wlałem około 5 litrów benzyny może to za malo jeśli bak był prawie pusty przez wiekszośc czasu?
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
- masterdisco
- Forum Audi 80
- Posty: 39
- Rejestracja: 10 sie 2011, 13:12
- Lokalizacja: Łomża
Jeśli wlałeś do baku 5l benzyny to jest jej tam zdecydowanie za mało, pompa paliwa prawdopodobnie się kończy( za małe ciśnienie). U mnie tak było, winę pośrednio ponosił niesprawny wskaźnik poziomu paliwa - poziom na oko i pompka pracowała jakiś czas na sucho i się kończyła, odpalił ale zaraz gasł, potem wcale nie chciał odpalić. Radzę mieć zawsze w baku co najmniej połowę stanu paliwa albo zamontować przekaźnik pompy paliwa co by pompa nie pracowała na sucho jeśli mamy mało paliwa w baku, druga sprawa to wszystkie elastyczne łączenia przewodów paliwowych( guma lubi sparcieć, spękać i powstają nieszczelnośći) -- temat przerabiany przeze mnie obecnie. Na początek sprawdź te parę rzeczy.