[2.0 ABT] Wycięty katalizator - problemy z wydechem
Rafgc, mój brat w Hondzie Accord wyciął kata i wstawił rurę, bo tak mu doradzili Hondziarze na forum i powiem Ci, że później klął. Jednym słowem masakra, głośno, pierdząco, trochę metalicznie i buczenie podczas przyspieszania. Oczywiście osiągi nic się nie poprawiły (a o to mu chodziło głównie), a wręcz wydawać się mogło, że pogorszyły, choć to chyba tylko wrażenie - poprostu dźwięk deprymował przed mocniejszym deptaniem. Dlatego ja nigdy tak nie zrobię, bo zależy mi na ciszy. Podejżewam, że u Ciebie jest podobnie, poza tym gdyby to była wina pozostałych 2 to myślę, że przyczynę byłoby widać gołym okiem. Chyba źe są marnej jakości i stare, to poprostu hałasują nawet jak są szczelne.
Wywalilem kata poniewaz myslalem ze jest przytkany, wstawilem zwykla rurke i pojawilo sie pierdzenie i metaliczne dzwieki z ostatniego tlumika tak jak to opisywal rafgc. Wystarczylo wspawac zwykly uniwerslany tlumik srodkowy z siatka typu AWG z allegro i zrobila sie cisza jak w oryginale <ok>
Edit: Przy okazji zalecam wspawanie łącza elastycznego.
Edit: Przy okazji zalecam wspawanie łącza elastycznego.