Witam
Mam pytanko odnosnie wymiany tej uszczelki, czy jest potrzeba demontarzu kolektora ssącego i na co przedewszystkim zwrócic uwagę przy wymianie tej części.
Pzdrawiam
[80 B4 2.0 ABK] Wymiana uszczelki klawiatury
nie trzeba wymontowywać kolektora ssącego. to na co masz zwrócić uwagę to jaką chcesz uszczelkę założyć nie bierz uszczelki z czegoś takiego jak są korki do win co się je korkociągiem wyciąga bo śą nic nie warte sam taką założyłem to po jakimś czasie się powykręcała i były wycieki to założyłem starą bodajże gumowa z metalowym czymś w środku poszła na silikon i jest ok zero wycieków....
zobacz ten temat: https://audi80.pl/b4-26-abcwymiana-u ... t20224.htm
i jeszcze tu: https://audi80.pl/90-20-ps-jaka-wybr ... t12019.htm
i jeszcze tu: https://audi80.pl/90-20-ps-jaka-wybr ... t12019.htm
Wymieniałem taka uszczelke ale zakupu dokonalem w ASO Audi, koszt 72z.
Uszczelka gumowa z blacha w srodku, wymiana byla dokonana rok temu.
Bardzo dobrze dopasowana do kształtu obudowy oraz do polkola od walka rozrzadu.
Do tej pory pięknie trzyma i jest ok, polecam kupno oryginału
Jesli chodzi o wymiane to musisz odkręcic dwa przewody paliwowe poniewaz beda przeszkadzac hmm poza tym musisz zdjac przewod odmy od tego grzybka z dekla do kolektora ssacego. Nie sciagaj grzybka z dekla poniewaz moze byc potem z nim problem.
Po zdjeciu obudowy uwazaj aby nie zniszczyc plastiku pod deklem.
Przed zalozeniem uszczelki dobrze wyczysc obudowe z jakichs tam brudow moze starego silikonu i na sucho ja tam dobrze zaloz (pamietaj o wlozeniu plastiku tak jak lezal na klawiaturze i bedzie ok.
Pozdrawiam i życzę miłej pracy
Uszczelka gumowa z blacha w srodku, wymiana byla dokonana rok temu.
Bardzo dobrze dopasowana do kształtu obudowy oraz do polkola od walka rozrzadu.
Do tej pory pięknie trzyma i jest ok, polecam kupno oryginału
Jesli chodzi o wymiane to musisz odkręcic dwa przewody paliwowe poniewaz beda przeszkadzac hmm poza tym musisz zdjac przewod odmy od tego grzybka z dekla do kolektora ssacego. Nie sciagaj grzybka z dekla poniewaz moze byc potem z nim problem.
Po zdjeciu obudowy uwazaj aby nie zniszczyc plastiku pod deklem.
Przed zalozeniem uszczelki dobrze wyczysc obudowe z jakichs tam brudow moze starego silikonu i na sucho ja tam dobrze zaloz (pamietaj o wlozeniu plastiku tak jak lezal na klawiaturze i bedzie ok.
Pozdrawiam i życzę miłej pracy
- percevalle
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
- Lokalizacja: zamość/lubelskie
WitamDobry_K pisze:Wymieniałem taka uszczelke ale zakupu dokonalem w ASO Audi, koszt 72z.
Uszczelka gumowa z blacha w srodku, wymiana byla dokonana rok temu.
Bardzo dobrze dopasowana do kształtu obudowy oraz do polkola od walka rozrzadu.
Do tej pory pięknie trzyma i jest ok, polecam kupno oryginału
Jesli chodzi o wymiane to musisz odkręcic dwa przewody paliwowe poniewaz beda przeszkadzac hmm poza tym musisz zdjac przewod odmy od tego grzybka z dekla do kolektora ssacego. Nie sciagaj grzybka z dekla poniewaz moze byc potem z nim problem.
Po zdjeciu obudowy uwazaj aby nie zniszczyc plastiku pod deklem.
Przed zalozeniem uszczelki dobrze wyczysc obudowe z jakichs tam brudow moze starego silikonu i na sucho ja tam dobrze zaloz (pamietaj o wlozeniu plastiku tak jak lezal na klawiaturze i bedzie ok.
Pozdrawiam i życzę miłej pracy
Uszczelka wymieniona, nie powiem jest troszkę zabawy, aby dostac sie do pokrywy to trzeba trochę tego poodkręcac, sciagnalem dekiel i co sie okazuje, uszczelka jak najbardziej guma plus metal i to oryginał, ale to co biore sie do sciagania a uszczelka zlała sie z deklem, wogole mozna bylo powiedziec ze jej nie bylo tylko sam metal, pewnie z 5 lat nie ruszana albo lepiej i nie dziwne ze takie wycieki.