Witam wszystkich, jest to moj pierwszy post. Jak wielu szukam odpowiedzi n/t usterek i pomocy w zlokalizowaniu ich. A wiec posiadam dwie usterki i nie wiem czy sa polaczone ze soba, mianowicie pierwsza to silnik po odpaleniu wchodzi na obroty nawet 3,5 tys jak sie nagrzeje trzyma 2tys. Ssanie automatyczne jest. Czasami sie zdarza, ale to b. rzadko ze obroty unormuja sie i spadna do 900 - 1000, wtedy podczas jazdy wrzucam na luz i spadaja do 400 nawet, samochod jest na krawedzi zgasniecia, oczywiscie powoli wracaja do poziomu 1000..
Drugi to.. Opisze sytuacje z wczoraj.. Dojezdzam do przejazdu, jest zamkniety, luzuje i dotaczam sie juz tak, obroty nagle wchodza mi na 3,5tys wiec gasze samochod zeby nie wył mi. Odpalam ponownie by sprawdzic czy bedzie juz ok.. samochod zaczyna nie rowno pracowac i gasnie.. nie odpala.. krece krece i nic.. ledwo po 10 min odpalam z pedalem gazu wcisnietym na maxa.. ja poczatku pracuje nierowno trzesie sie caly pozniej wchodzi na obroty i jest ok. Osobiscie nie sadze ze wys. obroty i nagle gasniecie byly powiazane ale moze jednak tak byc czego nie wykluczam. Gasnie z reguly na zimnym silniku, zalewa swiece nawet, raz musialem 2x wykrecac.. Wszelkie wskazowki beda mile widziane, z gory dziekuje za pomoc !
[80 B3 1.8s JN] Wysokie obroty, nie odpala.
[80 B3 1.8s JN] Wysokie obroty, nie odpala.
Ostatnio zmieniony 23 sty 2008, 18:04 przez aisel, łącznie zmieniany 1 raz.
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
popierwsze popraw temat, bo wladza sie dopatrzy. Masz silnik o oznaczeniu JN a nie JV.
Moim zdaniem to wskazuje na czujnik temperatury
ten czujnik zaznaczony na zdj jest to czujnik od zegara. Twoj wadliwy czujnik znajduje sie dokladnie pod nim. Jak masz mozliwosc to pozyc od kogos taki sam (musi byc idetyczy) i powinno sie poprawic, jezeli sie poprawi to wiesz co kupic :lol:
Moim zdaniem to wskazuje na czujnik temperatury
ten czujnik zaznaczony na zdj jest to czujnik od zegara. Twoj wadliwy czujnik znajduje sie dokladnie pod nim. Jak masz mozliwosc to pozyc od kogos taki sam (musi byc idetyczy) i powinno sie poprawic, jezeli sie poprawi to wiesz co kupic :lol: