Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 3A 2.0]wysokie obroty

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
mariusz_Poland
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 03 paź 2007, 14:09
Lokalizacja: Żory

Post autor: mariusz_Poland » 24 sie 2010, 13:37

teraz tak jak odepnę tę wtyczkę z lewej strony obroty nieznacznie spadają ta z prawej chyba idzie do krokowca (ma kolor różowy 2 piny) i tam nie ma żadnej reakcji.jakie powinno tam być napięcie i czy da się go zmierzyć miernikiem zwykłym? chłopaki jeśli źle kombinuję to naprowadźcie.

Awatar użytkownika
marbaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 224
Rejestracja: 13 lip 2007, 15:43
Lokalizacja: Krosno

Post autor: marbaj » 24 sie 2010, 16:23

Kolego najpierw doprowadź krokowiec do stanu używalności tak jak wcześniej pisałem albo wymień. Skaczesz po całym osprzęcie aż wreszcie tak rozregulujesz wszystko że mechanik będzie miał problemy z ustawieniem a 3A do prostych nie należy,

Awatar użytkownika
jacekku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 331
Rejestracja: 17 gru 2009, 11:00
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: jacekku » 25 sie 2010, 07:26

Może ten link Ci w czymś pomoże <ok> :arrow: https://audi80.pl/warsztat-specjalis ... t40917.htm

Awatar użytkownika
mariusz_Poland
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 03 paź 2007, 14:09
Lokalizacja: Żory

Post autor: mariusz_Poland » 27 sie 2010, 18:58

wróciłem dzisiaj od lekarza z niunią stwierdził on ,że krokowiec jest dobry ale nie dostaje prądu nie jest sterowany z tąd moje pytanie czy ta część na zdjęciu można wymienić względnie zregenerować i co to jest? jeśli to zdejmę będę miał później jakieś problemy z wtryskiem?

Awatar użytkownika
PICEK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 424
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:03
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: PICEK1 » 27 sie 2010, 19:17

To jest elektroniczny regulator ciśnienia paliwa.
Jego zostaw w spokoju.Temat taki przerabiałem-masz walnięty potencjometr przepływomierza.U mnie pomogło rozebranie,przetarcie ścieżek ołówkiem bo to grafit i dogięcie nóżek.Jeśli już chciałbyś go wypruć to po usunięciu laku ze śrub {torx) zaznacz dokładnie w jakiej pozycji była obudowa.
Awaria polega na tym że komputer nie dostaje poprawnego pomiaru powietrza przez co wchodzi powiedzmy w tryb awaryjny.Swoją audicę kupiłem z taką samą przypadłością z tym że u mnie problem zaczynał się po maksymalnym wychyleniu talerza spiętrzającego.A w tym położeniu akurat było coś nie halo na ścieżce potencjometru.A sprzedający twierdził że to silnik krokowy-jak zresztą połowa forum Audimani gdzie byli w sporym błędzie ;-)

Awatar użytkownika
mariusz_Poland
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 03 paź 2007, 14:09
Lokalizacja: Żory

Post autor: mariusz_Poland » 27 sie 2010, 20:16

potencjometr przepływomierza gdzie to jest możesz mi to wyjaśnić?

Awatar użytkownika
PICEK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 424
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:03
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: PICEK1 » 27 sie 2010, 22:18

Do owej przepływki ze zdjęcia wchodzą dwie wtyczki.jedna w elektroniczny zawór widoczny na zdjęciu a druga z drugiej strony której na foto nie widać.Wtyka 3 pinowa.Czarna "klapka".No chyba że jest pod tym zaworem.W mojej jest troszkę inaczej,zawór jest od czoła a potencjometr od lewej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl