[ABK] Wysokie obroty
-
- Forum Audi 80
- Posty: 174
- Rejestracja: 20 lis 2008, 21:46
- Lokalizacja: S****ki
[ABK] Wysokie obroty
Witam!Taki o to problem co jakiś czas obroty na ciepłym silniku trzymały się ok 1500 na wolnych.A co jakiś czas było normalnie.Ostatnio zdażyło się mi jechać ok 160km/h no i teraz obroty nie spadaja na wolnych trzyma 1200.Krokowym przemyłem naftą.Przewody sprawdziłem od filtra do krokowego.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 174
- Rejestracja: 20 lis 2008, 21:46
- Lokalizacja: S****ki
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
bodzio1819, przemyj jeszcze raz, skoro dużo syfu wyleciało to może jeszcze tam coś jest. Ja swój przemywałem ale niczym nie smarowałem i nic mu się nie stało dopiero na forum wyczytałem że trzeba nasmarować no to po pół roku jeżdżenia wyjąłem i nasmarowałem
też może być ale tu trzeba by na kompa lub chociaż miernikiem sprawdzić czy działa płynniebodzio1819 pisze:A czujnik przepustnicy
nowy, używany :?:bodzio1819 pisze:Bo niebieski profilaktycznie zmieniłem.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 174
- Rejestracja: 20 lis 2008, 21:46
- Lokalizacja: S****ki
-
- Forum Audi 80
- Posty: 174
- Rejestracja: 20 lis 2008, 21:46
- Lokalizacja: S****ki
Wiec czujnik niebieski sprawny drugi krokowiec i to samo.Zmieniałem rozrząd ale przed też robiły się takie cyrki.A po zmianie rozrządu normalnie chodziło Znaki wszystko ok.Odpaliło i trzymał 1000.Za jakiś czas dalej te 1300 trzyma równo pracuje przyspieszenie też ok.Może czujnik przepustnicy albo sonda lamda czy źle kombinuje.I czasmi na gorącym Cięzej odpalał a po zrobieniu przewodów dolotowych znaczy przed tym grzybkiem i na tym krokowcu odpala odrazu.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Znaki na pewno ok? Skoro rozrząd rozebrany nacięcie/kółko na kole zamachowym ma się pokrywać z płaskim nadlewem w okienku skrzyni potem prowizorycznie przykręcone koło pasowe i nacięcie na kole pasowym ma się pokrywać z znakiem na kole wałka pośredniego do aparatu plus kropka na kole wałka rozrządu po stronie silnika ma się pokrywać z krawędzią głowicy przy alternatorze. Wówczas środek palca w aparacie ma być ok. 1,5 mm na "dalej" od nacięcia.
Masz tak?
Masz tak?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 174
- Rejestracja: 20 lis 2008, 21:46
- Lokalizacja: S****ki
"kropka na kole wałka rozrządu po stronie silnika ma się pokrywać z krawędzią głowicy przy alternatorze'' Tego nie wiem.Reszta napewno tak jak piszesz.Tylko że przed rozrządem tez były takie cyrki.Może jeszcze raz rozbiorę i sprawdzę.Ale odrazu po wymianie było ok.Odpaliłem i miał normalnie te ok 1000obr.Dopiero po ok 20 km znów zaczeło trzyma obroty.Jak znaki złe to odrazu wskoczyłby na te 1300-1500obr.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 174
- Rejestracja: 20 lis 2008, 21:46
- Lokalizacja: S****ki
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 174
- Rejestracja: 20 lis 2008, 21:46
- Lokalizacja: S****ki
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
bodzio1819, oj mizernie szukasz
<iframe width="640" height="360" src="https://www.youtube.com/embed/PvhVMJkFe ... detailpage" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Można też prościej przez vag'a
<iframe width="640" height="360" src="https://www.youtube.com/embed/PvhVMJkFe ... detailpage" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Można też prościej przez vag'a