Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 DZ] Wysokie spalanie i problemy z pracą silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
bruli4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 29 maja 2009, 16:44
Lokalizacja: Giżycko

[B3 DZ] Wysokie spalanie i problemy z pracą silnika

Post autor: bruli4 » 29 maja 2009, 20:45

Witam mam problem z silnikiem pali prawie sto na sto raz kręci się tylko do 3 4 tysiecy potem przerywa obroty spadają po odpuszczeniu gazu spadają prawie do zera a po chili wracają na tysiąc trochę falują Świece wymienione wczoraj nic to nie dało Podobno poprzedni właściciel robił głowice Co to może być?Może ktoś wie co to jest A zaponiałem jeszcze o jednym pluje z tłumika to chyba benzyna Sprawdzałem wtryskiwacz rozruchowy i to nie to świece też nie kończą mi się pomysły pomóżcie :cry:

Proszę tytułować tematy!
Zapoznaj się z regulaminem.
Ostatnio zmieniony 29 maja 2009, 22:12 przez bruli4, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
maqubis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 16 gru 2007, 21:53
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: maqubis » 29 maja 2009, 20:58

wałkowane już sporo razy, sprawdź czy nie ma dziur w dolocie, przeczyść silniczek wolnych obrotów, filtr powietrza, i przeszukaj dobrze forum, bo lista jest dosyć dluga, w zależności jeszcze czy masz LPG czy nie. A nie pluje czasem wodą?

bruli4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 29 maja 2009, 16:44
Lokalizacja: Giżycko

Post autor: bruli4 » 29 maja 2009, 21:32

Zagazowana nigdy nie była.A co do tego czym pluje,to nie jestem pewien,do w tłumiku jest już przez to nagar.Dziur niema,ale po dodaniu gazu zapala się kontrola check engine Spaliny wtedy są czarne i śmierdzą nieprzepaloną benzyną.

[ Dodano: 2009-05-29, 22:08 ]
Właśnie sprawdzałem filtr powietrza jest nasączony benzyną.Co raz bardziej mnie to martwi.

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 29 maja 2009, 22:09

Do sprawdzenia układ WN: kopułka, palec oraz przewody WN.
Nie znam Twojego silnika. Jeśli jest w nim sonda lambda, to ją odłącz i spróbuj przejechać się bez. Można by się się też pokusić o sprawdzenie ciśnienia paliwa.

PS. Było już trochę podobnych tematów na forum więc nie zaszkodziłoby użyć szukajki ;-)
Ostatnio zmieniony 29 maja 2009, 22:14 przez grze, łącznie zmieniany 1 raz.

bruli4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 29 maja 2009, 16:44
Lokalizacja: Giżycko

Post autor: bruli4 » 29 maja 2009, 22:13

Ok jutro to zrobię.A co do sondy,to jest nowa.

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 29 maja 2009, 22:26

a czy rozrząd i zapłon są prawidłowo ustawione?
po naprawie głowicy mierzona była kompresja?

bruli4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 29 maja 2009, 16:44
Lokalizacja: Giżycko

Post autor: bruli4 » 30 maja 2009, 07:27

Kompresja jest ok.Co do rozrządu nie wiem czy jest dobrze ustawiony remont silnika robił poprzedni właściciel.Jak to sprawdzić?Auto pali na dotyk i na wolnych obrotach nie kopci.Cyrk zaczyna się gdy się ja przegazuje,czary dym z tłumika i spadek obrotów>Nie wiem czy to zapłon.Jak to sprawdzić najprościej?I tk jak pisałem wczoraj cały filtr powietrza nasączony jest benzyną,świece znów są czarne i od 4 tysięcy obrotów szarpie silnikiem i obroty spadają.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 30 maja 2009, 08:15

Skoro filtr powietrza jest mokry od PB to znak ze rozdzielacz paliwa przepuszcza i stad problemy ze składem mieszanki i obrotami.

bruli4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 29 maja 2009, 16:44
Lokalizacja: Giżycko

Post autor: bruli4 » 30 maja 2009, 14:08

Ok no to wszystko jasne .A mam pytanie da się to zrobić czy muszę kupić nowy?Audi mam od tygodnia więc dopiero się jej uczę.

[ Dodano: 2009-05-30, 16:25 ]
Rozdzielacz paliwa zdemontowany.Miałeś rację był caly mokry od spodu od Pb a pod skrzynką filtra kałuża.Pytanie co teraz z tym zrobić,czy wymienić rozdzielacz na drugi czy da się naprawić ten.A najważniejsze czy to rozwiąże sprawę definitywnie.Może ktoś coś doradzić?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl