Witam mam problem z silnikiem pali prawie sto na sto raz kręci się tylko do 3 4 tysiecy potem przerywa obroty spadają po odpuszczeniu gazu spadają prawie do zera a po chili wracają na tysiąc trochę falują Świece wymienione wczoraj nic to nie dało Podobno poprzedni właściciel robił głowice Co to może być?Może ktoś wie co to jest A zaponiałem jeszcze o jednym pluje z tłumika to chyba benzyna Sprawdzałem wtryskiwacz rozruchowy i to nie to świece też nie kończą mi się pomysły pomóżcie :cry:
Proszę tytułować tematy!
Zapoznaj się z regulaminem.
[B3 DZ] Wysokie spalanie i problemy z pracą silnika
[B3 DZ] Wysokie spalanie i problemy z pracą silnika
Ostatnio zmieniony 29 maja 2009, 22:12 przez bruli4, łącznie zmieniany 3 razy.
Zagazowana nigdy nie była.A co do tego czym pluje,to nie jestem pewien,do w tłumiku jest już przez to nagar.Dziur niema,ale po dodaniu gazu zapala się kontrola check engine Spaliny wtedy są czarne i śmierdzą nieprzepaloną benzyną.
[ Dodano: 2009-05-29, 22:08 ]
Właśnie sprawdzałem filtr powietrza jest nasączony benzyną.Co raz bardziej mnie to martwi.
[ Dodano: 2009-05-29, 22:08 ]
Właśnie sprawdzałem filtr powietrza jest nasączony benzyną.Co raz bardziej mnie to martwi.
Do sprawdzenia układ WN: kopułka, palec oraz przewody WN.
Nie znam Twojego silnika. Jeśli jest w nim sonda lambda, to ją odłącz i spróbuj przejechać się bez. Można by się się też pokusić o sprawdzenie ciśnienia paliwa.
PS. Było już trochę podobnych tematów na forum więc nie zaszkodziłoby użyć szukajki
Nie znam Twojego silnika. Jeśli jest w nim sonda lambda, to ją odłącz i spróbuj przejechać się bez. Można by się się też pokusić o sprawdzenie ciśnienia paliwa.
PS. Było już trochę podobnych tematów na forum więc nie zaszkodziłoby użyć szukajki
Ostatnio zmieniony 29 maja 2009, 22:14 przez grze, łącznie zmieniany 1 raz.
Kompresja jest ok.Co do rozrządu nie wiem czy jest dobrze ustawiony remont silnika robił poprzedni właściciel.Jak to sprawdzić?Auto pali na dotyk i na wolnych obrotach nie kopci.Cyrk zaczyna się gdy się ja przegazuje,czary dym z tłumika i spadek obrotów>Nie wiem czy to zapłon.Jak to sprawdzić najprościej?I tk jak pisałem wczoraj cały filtr powietrza nasączony jest benzyną,świece znów są czarne i od 4 tysięcy obrotów szarpie silnikiem i obroty spadają.
Ok no to wszystko jasne .A mam pytanie da się to zrobić czy muszę kupić nowy?Audi mam od tygodnia więc dopiero się jej uczę.
[ Dodano: 2009-05-30, 16:25 ]
Rozdzielacz paliwa zdemontowany.Miałeś rację był caly mokry od spodu od Pb a pod skrzynką filtra kałuża.Pytanie co teraz z tym zrobić,czy wymienić rozdzielacz na drugi czy da się naprawić ten.A najważniejsze czy to rozwiąże sprawę definitywnie.Może ktoś coś doradzić?
[ Dodano: 2009-05-30, 16:25 ]
Rozdzielacz paliwa zdemontowany.Miałeś rację był caly mokry od spodu od Pb a pod skrzynką filtra kałuża.Pytanie co teraz z tym zrobić,czy wymienić rozdzielacz na drugi czy da się naprawić ten.A najważniejsze czy to rozwiąże sprawę definitywnie.Może ktoś coś doradzić?