[B4 2.0e ABK quattro] wysokie spalanie
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Re: [B4 2.0e ABK quattro] wysokie spalanie
A ile to jest te wysokie spalanie? bo 12-14 miasto to bym powiedział ze norma. A po zdjęciach czas wtrysku prawidłowy wiec nie ma żadnych awarii.
- bary6798
- Forum Audi 80
- Posty: 42
- Rejestracja: 08 sie 2022, 23:10
- Imię: Kacper
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: [B4 2.0e ABK quattro] wysokie spalanie
No cóż... Zapłon przestawiony miałem trochę, teraz i tak w sumie nie będę w stanie sprawdzić spalania bo śnieg + quattro to jest zbyt dobre połączenie. Ale poważnie takie średnie wychodzi w 4x4 w tym silniku?
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Re: [B4 2.0e ABK quattro] wysokie spalanie
xred ma abk ośkę to miasto wychodzi mu około 11-12litów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1064
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
Re: [B4 2.0e ABK quattro] wysokie spalanie
Napęd przód IV generacja LPG Trójmiasto i okolice w ABK wychodzi mi ok. 13,5-14 l/100 km. Benzyna 11,5-12,5.
Te motory są oszczędne tylko w trasie, w zamian za to przy odpowiedniej dbałości są dość wytrzymałe. Uwaga tylko na panewki wałka pośredniego i ogólnie łożyskowanie dołu! Jak to masz sprawne/ogarnięte, a ciśnienie oliwy dobre to pojeździ jeszcze swoje.
Te motory są oszczędne tylko w trasie, w zamian za to przy odpowiedniej dbałości są dość wytrzymałe. Uwaga tylko na panewki wałka pośredniego i ogólnie łożyskowanie dołu! Jak to masz sprawne/ogarnięte, a ciśnienie oliwy dobre to pojeździ jeszcze swoje.
- bary6798
- Forum Audi 80
- Posty: 42
- Rejestracja: 08 sie 2022, 23:10
- Imię: Kacper
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: [B4 2.0e ABK quattro] wysokie spalanie
Czyli mogę się przyzwyczajać do 14 litrow na 100. Nie pomaga pewnie też fakt że mieszkam w górach
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Re: [B4 2.0e ABK quattro] wysokie spalanie
No nie pomaga że w górach. Chyba że ciągle masz z górki
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1
- Rejestracja: 28 lis 2023, 14:17
- Imię: Radosław
- Model: Audi 90 B3
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8 JV
Re: [B4 2.0e ABK quattro] wysokie spalanie
Oto kilka sugestii dotyczących dalszych kroków, które możesz podjąć:
1.Sprawdź filtr powietrza: Upewnij się, że filtr powietrza jest czysty i nie jest zatkany. Brudny filtr powietrza może prowadzić do nieefektywnego spalania i zwiększonego zużycia paliwa.
2.Sprawdź układ zapłonowy: Upewnij się, że świec zapłonowych są w dobrym stanie. Niesprawne świece mogą prowadzić do niekompletnej spalania paliwa.
3.Sprawdź układ chłodzenia: Odpowiednia temperatura silnika jest kluczowa dla efektywnego spalania. Upewnij się, że układ chłodzenia działa poprawnie, a płyn chłodzący jest na odpowiednim poziomie.
4.Sprawdź ciśnienie paliwa: Podejrzewasz lewe powietrze, co jest uzasadnionym podejrzeniem. Sprawdź, czy nie ma wycieków w układzie paliwowym i czy ciśnienie paliwa jest stabilne.
5.Diagnostyka komputerowa: Skorzystaj z diagnostyki komputerowej, aby sprawdzić, czy nie ma żadnych błędów lub problemów z czujnikami, które mogą wpływać na zużycie paliwa.
6.Sprawdź układ wydechowy: Otwór w układzie wydechowym lub uszkodzone tłumiki mogą wpływać na pracę silnika. Sprawdź, czy nie ma wycieków lub uszkodzeń w tym obszarze.
7.Ustawienia zaworu przepustnicy: Upewnij się, że ustawienia zaworu przepustnicy są odpowiednie. Niewłaściwe ustawienia mogą wpływać na ilość dostarczanego powietrza i mieszankę paliwowo-powietrzną.
8.Czujnik położenia wału korbowego (CKP): Sprawdź stan i działanie czujnika położenia wału korbowego. Jest to kluczowy element w kontroli czasowania zapłonu i może wpływać na efektywność spalania.
1.Sprawdź filtr powietrza: Upewnij się, że filtr powietrza jest czysty i nie jest zatkany. Brudny filtr powietrza może prowadzić do nieefektywnego spalania i zwiększonego zużycia paliwa.
2.Sprawdź układ zapłonowy: Upewnij się, że świec zapłonowych są w dobrym stanie. Niesprawne świece mogą prowadzić do niekompletnej spalania paliwa.
3.Sprawdź układ chłodzenia: Odpowiednia temperatura silnika jest kluczowa dla efektywnego spalania. Upewnij się, że układ chłodzenia działa poprawnie, a płyn chłodzący jest na odpowiednim poziomie.
4.Sprawdź ciśnienie paliwa: Podejrzewasz lewe powietrze, co jest uzasadnionym podejrzeniem. Sprawdź, czy nie ma wycieków w układzie paliwowym i czy ciśnienie paliwa jest stabilne.
5.Diagnostyka komputerowa: Skorzystaj z diagnostyki komputerowej, aby sprawdzić, czy nie ma żadnych błędów lub problemów z czujnikami, które mogą wpływać na zużycie paliwa.
6.Sprawdź układ wydechowy: Otwór w układzie wydechowym lub uszkodzone tłumiki mogą wpływać na pracę silnika. Sprawdź, czy nie ma wycieków lub uszkodzeń w tym obszarze.
7.Ustawienia zaworu przepustnicy: Upewnij się, że ustawienia zaworu przepustnicy są odpowiednie. Niewłaściwe ustawienia mogą wpływać na ilość dostarczanego powietrza i mieszankę paliwowo-powietrzną.
8.Czujnik położenia wału korbowego (CKP): Sprawdź stan i działanie czujnika położenia wału korbowego. Jest to kluczowy element w kontroli czasowania zapłonu i może wpływać na efektywność spalania.