Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 PM] Zalewa się na zimnym silniku

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
mlek0
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 22 maja 2012, 21:58

[B3 1.8 PM] Zalewa się na zimnym silniku

Post autor: mlek0 » 25 lut 2014, 22:56

Witam, audi b3 91r 1.8 monowtrysk, LPG

Więc tak problem zaczął się jak pad mi reduktor gazu nie chciał chodzić na benzynie, wymieniłem reduktor i teraz na zimnym silniku auto odpali normalnie ale jak wcisne gaz to brak mocy, a jak zamocno to go zalewa i gaśnie. Wystarczy że pochodzi z 2-3 minuty wcisne gaz mały opór i potem idzie już normalnie po przegazowaniu. Wczym może być problem? na LPG śmiga normalnie i na benzynie też jak sie rozgrzeje. Dodam jeszcze że jak padł mi reduktor w listopadzie to od listopada aż do lutego śmigałem na benzynie i nie było żadnych problemów przy odpalaniu i od razu ruszaniu nawet przy -20 stopniach na zimnym silniku teraz po zamontowaniu reduktora robi takie jaja...

Czy to może być czujnik temperatury (2 pinowy) ?
Czy może sonda?

Jakby to była sonda to wcześniej by były problemy jak śmigałem przez 3 miechy na samej benzynie ale nie było żadnych objawów...

Czy reduktor daje jakiś sygnał na sonde?

Dodam że dziś na zimnym odłączyłem czujnik temperatury 2 pinowy i zero reakcji, potem zrobiłem małą rundkę rozgrzałem go do 90 stopni załączył się wentylator odłączyłem znowu czujnik temeratury i zero reakcji...
Ostatnio zmieniony 26 lut 2014, 11:37 przez mlek0, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bartekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 117
Rejestracja: 10 mar 2012, 21:34
Lokalizacja: Sławno
Kontakt:

Post autor: bartekj » 25 lut 2014, 23:46

Nowy czy używany kupiłeś reduktor?

mlek0
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 22 maja 2012, 21:58

Post autor: mlek0 » 26 lut 2014, 08:54

nowy, 100hp elpigazu

Awatar użytkownika
bartekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 117
Rejestracja: 10 mar 2012, 21:34
Lokalizacja: Sławno
Kontakt:

Post autor: bartekj » 28 lut 2014, 15:49

Może za mały parownik i nie daje rady jak mocniej dociśniesz. Ja miałem taką sama audi i parownik do 140.

mlek0
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 22 maja 2012, 21:58

Post autor: mlek0 » 16 mar 2014, 12:30

Okazało się że czujnik temperatury był walniety na krócico, a był kupowany w listopadzie...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl