Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8 NE] zamula powyżej 80 stopni C

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Maniac71
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 26 lut 2007, 00:57
Lokalizacja: Wrocław

[80 B3 1.8 NE] zamula powyżej 80 stopni C

Post autor: Maniac71 » 04 kwie 2007, 22:35

witam mam taki problem mam audice i gdy jest zima mianowicie gdzies do 70 -80 stopni c ma kopyto idzie jak burza nawet z 5 osobami ale gdy tylko temperatura przekroczy 90 stopni czuje dosyć duży spadek mocy (na nie rozgrzanym silniku nawet nie musze dużo przyciskać żeby poszła do przodu) gdy się rozgrzeje żeby poszedł tak samo jak na zimnym silniku musze wcisnąć prawie pedał do podłogi już sam nie wiem co może być mam gaźnik keihin I i z ręcznym ssaniem proszę o pomoc (silnik ne 90 km /66 kw) pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2007, 23:58 przez Maniac71, łącznie zmieniany 2 razy.

slowik77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 03 kwie 2007, 20:15
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: slowik77 » 05 kwie 2007, 00:28

Mam taki sam problem jak kolega Maniac71 tylko ze ja mam audi na wielopunktowym wtrysku 2.0 z 88 roku wiec jest to jeszcze mechaniczny wtrysk. Proszę o pomoc bo mi już ręce opadają.
Pozdrawiam!!!™
Obrazek
slowik77

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 06 kwie 2007, 21:28

Witam . Mam B3 1.8 NE + LPG . U mnie jest podobnie . Myślę , że jest to spowodowane tym , że przy zimnym silniku do cylindrów dostaje się więcej zimnego paliwa z zimnym powietrzem , co daje większą moc , ale i większe spalanie . Czy tak jest faktycznie nie wiem , może wypowiedziałby się ktoś z większym doświadczeniem . Pozdrawiam !!!

Awatar użytkownika
jarema
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 142
Rejestracja: 26 gru 2006, 15:57
Lokalizacja: Białystok

Post autor: jarema » 06 kwie 2007, 21:54

Może już czas pozbyć się starego katalizatora ;)

goldwinger
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 138
Rejestracja: 13 sty 2007, 15:46
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: goldwinger » 06 kwie 2007, 22:50

do kolegi slowik77 sprawdź czujnik temp.
Maniac71 czy ssanie wyłącza się do końca?

Maniac71
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 26 lut 2007, 00:57
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Maniac71 » 06 kwie 2007, 23:03

Tak ssanie wyłącza się do końca wczoraj je regulowałem ściągałem cały filtr powietrza dostrzegłem ze mam luźny przewód od głównego podciśnienia który idzie z pompy hamulcowej do kolektora dałem nowe zaciski dziś w sumie jechałem sam i mocy nie brakowało tak jak by poprawa była ale zobaczymy jak wsiądzie więcej osób tam od tego podciśnienia idzie rurka do siłownika podciśnienia zapłonu który steruje kontem wyprzedzenia zapłonu zobaczymy jutro jak cos to można spróbować jeszcze wyregulować zapłon bo jak go ustawiałem to nie wiedziałem ze rurka jest luźna i powietrze z niej ucieka a w tych silnikach bardzo dużą role odgrywają te podciśnienia Pozdrawiam

goldwinger
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 138
Rejestracja: 13 sty 2007, 15:46
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: goldwinger » 06 kwie 2007, 23:09

ustawienie zapłonu dla NE 18 ± 1° regulator podciśnieniowy podłączony

Maniac71
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 26 lut 2007, 00:57
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Maniac71 » 06 kwie 2007, 23:22

no wiem ale to juz zadanie dla mechanika bo nie mam strobo :P myśle czy nie przeczyscic gaźnika bo cały czas mam jeszcze dziwne skoki obrotów od 950 (prawidłowo dla audi ) do 1100 i nawet dzis te podcisnienia nie zapanowały nad biegiem jałowym

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga