[B3 1,8 NE + LPG] zapytanie co to jest
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
[B3 1,8 NE + LPG] zapytanie co to jest
Witam. Chciałem zapytać co to jest i na czym polega jego praca działania. Pytam dlatego bo szukam przyczyny palenia mojego auta na PB. Rano podpompuje pedałem gazu 5 razy i zapali od razu i zgaśnie. Ponownie 5 razy i już trzyma obroty. Co to może być??? Paliwo się cofa czy co. Bez pompowania pedałem gazu nie zapali. Może własnie ten element jest uszkodzony?? http://moto.allegro.pl/zawor-cisnienia- ... 99322.html
Witam
Po nocy masz mało paliwa w komorze pływakowej w gaźniku i podpompowanie wstrzykuje do gardzieli gaźnika resztki paliwa ( brakuje go do dalszego podtrzymania pracy silnika ) , po próbie odpalenia pompka dopompowywuje do gaźnika paliwo do poziomu i wówczas już normalnie odpala . Ten element masz najprawdopodobniej sprawny , on odpowiada za powrót nadmiaru paliwa do baku ( nie zalewa gaźnika )
Po nocy masz mało paliwa w komorze pływakowej w gaźniku i podpompowanie wstrzykuje do gardzieli gaźnika resztki paliwa ( brakuje go do dalszego podtrzymania pracy silnika ) , po próbie odpalenia pompka dopompowywuje do gaźnika paliwo do poziomu i wówczas już normalnie odpala . Ten element masz najprawdopodobniej sprawny , on odpowiada za powrót nadmiaru paliwa do baku ( nie zalewa gaźnika )
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
Zawsze kończe na PB, jade jakiś 1 km i gasze. Nawet jak postoi 8-12 godz to ten sam problem. Jak zrobić żeby było od razu paliwo na start bez pompowania. Coś w gaźniku się reguluje.???Coś się znam na gaźniku bo go całego rozbierałem i czyściłem ale nie wiem co to może być. Teraz mam już 2 lata po regeneracji gaźnik(400zł) i niechce go rozbierać, bo tak to działa i trzyma obroty i gazu mało pali(30l - 450 km).Jedyne to jak jest zimny to cięzko wchodzi na PB zaraz po odpaleniu. Jak mu ssanie więcej wyciągne i przyspieszam to od razu idzie jak rakieta, ale na prawie wyłączonym ssaniu to jak mu dodaje gaz to go muli i za chwile jedzie dopiero.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
aldi pisze:Nawet jak się wypala paliwo na postoju aby przełączyć na lpg to trzeba długo czekać.
No właśnie a u mnie jak jade i przerzuce na wypalanie to wypali od razu po 100 metrach, a wcześniej było dłużej.aldi pisze:
Koledzy każdy pisze ale nikt nie napisał gdzie zajrzeć i co zrobić. Posłucham kolege mjerzyk kupie zaworek. Ale czemu paliwo się cofa. Powinno być bez zaworka oryginalnie i to pracuje przecież. Audi tak wymyśliło że ma być bez zaworka i już. Ale jak go założe to gdzie go wpiąć. Przed pompą czy za pompą w strone gaźnika>>>??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
To znaczy , że masz niski poziom paliwa w gaźniku ( wcześniej to znaczy przed regeneracją dłużej wypalałeś paliwo ?) . Zawór zwrotny nic nie da , paliwo nie ma jak się cofnąć z gaźnikadavidpolska pisze:No właśnie a u mnie jak jade i przerzuce na wypalanie to wypali od razu po 100 metrach, a wcześniej było dłużej.
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW