[80 b3 1.8s]zepsuty uklad chlodzenia
[80 b3 1.8s]zepsuty uklad chlodzenia
czy jest mozliwe zeby byl przytkany uklad chlodzenia?plyn chlodnicowy jest nowa ale sie grzeje.moze byc jakies powiazanie z wtryskiem? bo jes do wymiany.nie dawkuje dobrze bezyny a co za tym idzie nie trzyma obrotow.wtedy przy zatrzymaniu samochodu temperatura automatycznie idzie do gory i gotuje.komputer czasami piszczy i i miga pomaranczowa kontrolka silnika.
Ostatnio zmieniony 26 maja 2007, 11:54 przez najgosia, łącznie zmieniany 1 raz.
wymienilam termostat .wentylatory chodza,ale nie jestem pewna co do obiegu plynu tj.po uzupelnieniu plynem ukladu chlodzenia plyn zniknal po jakims czasie,na poczatku zostal cofany do zbiornika wyrownawczego moze byl poprostu zapowietrzonyy,ale po ponownym uzupelnieniu komputer poinformowal o braku plynu .gdzie on ucieka ?
w 80-tkach bardzo łatwo jest odpowietrzyć układ. Musisz odkęcić troszkę odpowietrzacz i dmuchnąć w zbiornik wyrównawczy. Jak z odpowietrzacza zacznie wychodzić płyn to druga osoba musi szybko zakręcić odpowietrzacz. Zakręcisz zbiornik wyrownawczy i powinno być ok. Ewentualnie możesz kupić jaki uszczelniacz w proszku i wsypać połowę przy nagrzanym silniku
Najgorsze byłoby gdyby płyn dostawał się do silnika. Sprawdź czy przy włączonym silniku z wydechu nie wychodzi bodajże niebieski dym.
A tak w woli sprostowania. Termostat otwiera duży obieg płynu, a czujnik chłodnicy włącza wentylatory na niej. Jest jeszcze czujnik temperatury komory silnika który włącza wentylatory chłodnicy jak temp osiąga około 98C (bardzo przydatne jak padnie czujnik chłodnicy).
Najgorsze byłoby gdyby płyn dostawał się do silnika. Sprawdź czy przy włączonym silniku z wydechu nie wychodzi bodajże niebieski dym.
A tak w woli sprostowania. Termostat otwiera duży obieg płynu, a czujnik chłodnicy włącza wentylatory na niej. Jest jeszcze czujnik temperatury komory silnika który włącza wentylatory chłodnicy jak temp osiąga około 98C (bardzo przydatne jak padnie czujnik chłodnicy).