Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ 80 B4 2.0E] zgasł w trakcie jazdy i już nie odpalił.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
johnymakler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 02 sty 2010, 16:47

[ 80 B4 2.0E] zgasł w trakcie jazdy i już nie odpalił.

Post autor: johnymakler » 02 sty 2010, 16:57

Witam

Jestem posiadaczem Audi 2.0E z roku 1992, zreszta posiadaczem zakochanym w tym audiku, jezdzi tylko na benzynie.

Nigdy nie mialem z nim problemow , przy minus 15 odpalał za 1 razem.

Dzis podczas jazdy zgasł jak by zabraklo paliwa , przed zgasnieciem zapalila sie kontrolka akumulatora. POozniej odpalil i moze po przejechaniu 500 metrow zgasl ponownie, juz nie odpalil.

Co to może być ?

Paliwo jest , akumulator ok kreci, olej i inne plyny sa. Podpowie mi ktos co sie moglo stac?

Po drugie czy mógł by ktoś polecić mechanika lub warsztat z Poznania zajmującego się Audi a nie każdym innym samochodem , bo z takimi mechanikami mialem do czynienia i nie mam dobrych wspomnien.

Poszukuje warsztatu w Poznaniu

Pozdrawiam i liczę na podpowiedzi

MARCIN
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2011, 16:51 przez johnymakler, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 02 sty 2010, 17:12

Sprawdzałeś czy jest iskra na przewodach WN podczas kręcenia rozrusznikiem, całkiem prawdopodobne że padła cewka.I nie pisz z Caps Lockiem.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 02 sty 2010, 17:41

Jak pisze krisiun1, sprawdź czy jest iskra, najłatwiej użyć do tego starej świecy zapłonowej którą należy włożyć do jednej fajki zapewnić jej dobry kontakt z masą i poprosić kogoś aby włączył na chwilę rozrusznik.
Druga sprawa to paliwo, posłuchaj pod maską czy szumi paliwo w przewodach i listwie wtryskowej i z tyłu czy pracuje pompka paliwa z zbiorniku.

I zapoznaj się z przyklejonym tematem: "!! ZANIM COŚ TU NAPISZESZ - PRZECZYTAJ !! NAZYWANIE TEMATÓW"

johnymakler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 02 sty 2010, 16:47

Post autor: johnymakler » 02 sty 2010, 18:04

dzieki za podpowiedzi i przepraszam za swoje duze litery

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 02 sty 2010, 18:55

Popraw proszę post i nazwę tematu. Niedostosowanie się do powyższego spowiduję że Twój temat zostanie usunięty.
Ostatnio zmieniony 24 maja 2011, 13:33 przez Kokolino, łącznie zmieniany 1 raz.

kyto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 07 lut 2007, 07:09
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: kyto » 02 sty 2010, 19:12

jakby co to cewke mam

wld
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 31 mar 2008, 21:51
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: wld » 03 kwie 2011, 11:08

konkretów wciaz brak... mam to samo, to samo auto ten sam problem nawet ten sam rocznik.... kolego a ty znasz juz co jest przyczyna??

u mnie to juz drugi raz natomiast za pierwszym razem nie bylo iskry i padla cewka wysokiego napiecia teraz sprawdzilem iskra jest wiec jest wszystko co jest potrzebne do odpalenia (zgasl podczas jazdy)

panowie co zrobic z tym fantem.... autem stoi....:( mechanik wolny dopiero 11......

Awatar użytkownika
Lucazzz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2239
Rejestracja: 11 maja 2009, 17:35
Lokalizacja: Kraków/ WSW

Post autor: Lucazzz » 03 kwie 2011, 11:33

sprawdz pompke paliwa. czy słychac ja z tyłu przy zbiorniku paliwa, czy słychac cos zaraz po właczeniu zaplonu.

w skrajnych przypadkach moze tez byc (choc to czysty przypadek) ze padła kostka stacyjki.

wld
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 31 mar 2008, 21:51
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: wld » 03 kwie 2011, 11:34

pompa ok sprawdzam dalej....albo iskra slabej jakosci ale czy zdazylo by sie tak ze nowa cewka by padła???

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 05 kwie 2011, 16:33

Mało prawdopodobne żeby nowa cewka nie działa jak powinna, jedyne co pozostaje to czujnik Halla i ja stawiałbym na to.

Awatar użytkownika
HeavenQueen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 526
Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: HeavenQueen » 11 kwie 2011, 18:34

Skoro nie ma iskry a cewkę sprawdziłeś to teraz trzeba sprawdzić czujnik Halla. U mnie on właśnie padł i to tak jak u Ciebie, na dwa razy :)

Lingwistyk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 07 gru 2009, 22:57

Post autor: Lingwistyk » 22 kwie 2011, 21:39

koledzy a nie jest to przypadkiem regulator napięcia w alternatorze ? Szczotki mogły sie skonczyc ....

Awatar użytkownika
HeavenQueen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 526
Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: HeavenQueen » 23 kwie 2011, 06:24

Lingwistyk pisze:koledzy a nie jest to przypadkiem regulator napięcia w alternatorze ? Szczotki mogły sie skonczyc ....
To by ładowania nie było, a nie iskry.

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 27 kwie 2011, 01:57

Lucazzz pisze: w skrajnych przypadkach moze tez byc (choc to czysty przypadek) ze padła kostka stacyjki.
I to będzie chyba to

wld
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 31 mar 2008, 21:51
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: wld » 07 maja 2011, 19:24

samohód wrocil od mechanika ..... mech wymienił palec z kopułką mówiąc ze w pewnych momentach palec sie blokował i że był tak wytarty ze nie dotykał styków kopułki....

i sytuacja sie troche zmieniła teraz auto nie gasnie calkiem tzn mozliwe jest jego ponowne odpalenie. wstaje rano pale samochodzik ruszam do pracy jak silnik sie nagrzeje to iskra zanika tzn zaczyna przerywac przejade tak moze z 1,5km i kaput gasnie i juz sie go zapalic nie da...

odstawiłem znów auto do mechanika a ten po ogledzinach powiedzial tylko ze jest tam.... takie cos co odcina paliwo po nagrzaniu sie silnika ale tylko jak jechalem z predkoscia ok 80km/h jadac do pracy auto zaczyna przerywac i gasnac trzymam gaz auto zwalnia do ok 30kmh i nagle pach strzal z tlumika i auto znów kawałek jedzie dalej...

mechanik nie zna sie na rzeczy wdg mnie. auto stoi u Wieczorka w Krzyżu koło tarnowa

[ Dodano: 2011-05-08, 06:28 ]
johny a ty sobie juz poradziłes z usterka u siebie??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl