[ 80 B4 2.0E] zgasł w trakcie jazdy i już nie odpalił.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 02 sty 2010, 16:47
[ 80 B4 2.0E] zgasł w trakcie jazdy i już nie odpalił.
Witam
Jestem posiadaczem Audi 2.0E z roku 1992, zreszta posiadaczem zakochanym w tym audiku, jezdzi tylko na benzynie.
Nigdy nie mialem z nim problemow , przy minus 15 odpalał za 1 razem.
Dzis podczas jazdy zgasł jak by zabraklo paliwa , przed zgasnieciem zapalila sie kontrolka akumulatora. POozniej odpalil i moze po przejechaniu 500 metrow zgasl ponownie, juz nie odpalil.
Co to może być ?
Paliwo jest , akumulator ok kreci, olej i inne plyny sa. Podpowie mi ktos co sie moglo stac?
Po drugie czy mógł by ktoś polecić mechanika lub warsztat z Poznania zajmującego się Audi a nie każdym innym samochodem , bo z takimi mechanikami mialem do czynienia i nie mam dobrych wspomnien.
Poszukuje warsztatu w Poznaniu
Pozdrawiam i liczę na podpowiedzi
MARCIN
Jestem posiadaczem Audi 2.0E z roku 1992, zreszta posiadaczem zakochanym w tym audiku, jezdzi tylko na benzynie.
Nigdy nie mialem z nim problemow , przy minus 15 odpalał za 1 razem.
Dzis podczas jazdy zgasł jak by zabraklo paliwa , przed zgasnieciem zapalila sie kontrolka akumulatora. POozniej odpalil i moze po przejechaniu 500 metrow zgasl ponownie, juz nie odpalil.
Co to może być ?
Paliwo jest , akumulator ok kreci, olej i inne plyny sa. Podpowie mi ktos co sie moglo stac?
Po drugie czy mógł by ktoś polecić mechanika lub warsztat z Poznania zajmującego się Audi a nie każdym innym samochodem , bo z takimi mechanikami mialem do czynienia i nie mam dobrych wspomnien.
Poszukuje warsztatu w Poznaniu
Pozdrawiam i liczę na podpowiedzi
MARCIN
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2011, 16:51 przez johnymakler, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jak pisze krisiun1, sprawdź czy jest iskra, najłatwiej użyć do tego starej świecy zapłonowej którą należy włożyć do jednej fajki zapewnić jej dobry kontakt z masą i poprosić kogoś aby włączył na chwilę rozrusznik.
Druga sprawa to paliwo, posłuchaj pod maską czy szumi paliwo w przewodach i listwie wtryskowej i z tyłu czy pracuje pompka paliwa z zbiorniku.
I zapoznaj się z przyklejonym tematem: "!! ZANIM COŚ TU NAPISZESZ - PRZECZYTAJ !! NAZYWANIE TEMATÓW"
Druga sprawa to paliwo, posłuchaj pod maską czy szumi paliwo w przewodach i listwie wtryskowej i z tyłu czy pracuje pompka paliwa z zbiorniku.
I zapoznaj się z przyklejonym tematem: "!! ZANIM COŚ TU NAPISZESZ - PRZECZYTAJ !! NAZYWANIE TEMATÓW"
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 02 sty 2010, 16:47
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Popraw proszę post i nazwę tematu. Niedostosowanie się do powyższego spowiduję że Twój temat zostanie usunięty.
Ostatnio zmieniony 24 maja 2011, 13:33 przez Kokolino, łącznie zmieniany 1 raz.
konkretów wciaz brak... mam to samo, to samo auto ten sam problem nawet ten sam rocznik.... kolego a ty znasz juz co jest przyczyna??
u mnie to juz drugi raz natomiast za pierwszym razem nie bylo iskry i padla cewka wysokiego napiecia teraz sprawdzilem iskra jest wiec jest wszystko co jest potrzebne do odpalenia (zgasl podczas jazdy)
panowie co zrobic z tym fantem.... autem stoi.... mechanik wolny dopiero 11......
u mnie to juz drugi raz natomiast za pierwszym razem nie bylo iskry i padla cewka wysokiego napiecia teraz sprawdzilem iskra jest wiec jest wszystko co jest potrzebne do odpalenia (zgasl podczas jazdy)
panowie co zrobic z tym fantem.... autem stoi.... mechanik wolny dopiero 11......
- HeavenQueen
- Forum Audi 80
- Posty: 526
- Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
- Lokalizacja: Trzebinia
-
- Forum Audi 80
- Posty: 34
- Rejestracja: 07 gru 2009, 22:57
- HeavenQueen
- Forum Audi 80
- Posty: 526
- Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
- Lokalizacja: Trzebinia
samohód wrocil od mechanika ..... mech wymienił palec z kopułką mówiąc ze w pewnych momentach palec sie blokował i że był tak wytarty ze nie dotykał styków kopułki....
i sytuacja sie troche zmieniła teraz auto nie gasnie calkiem tzn mozliwe jest jego ponowne odpalenie. wstaje rano pale samochodzik ruszam do pracy jak silnik sie nagrzeje to iskra zanika tzn zaczyna przerywac przejade tak moze z 1,5km i kaput gasnie i juz sie go zapalic nie da...
odstawiłem znów auto do mechanika a ten po ogledzinach powiedzial tylko ze jest tam.... takie cos co odcina paliwo po nagrzaniu sie silnika ale tylko jak jechalem z predkoscia ok 80km/h jadac do pracy auto zaczyna przerywac i gasnac trzymam gaz auto zwalnia do ok 30kmh i nagle pach strzal z tlumika i auto znów kawałek jedzie dalej...
mechanik nie zna sie na rzeczy wdg mnie. auto stoi u Wieczorka w Krzyżu koło tarnowa
[ Dodano: 2011-05-08, 06:28 ]
johny a ty sobie juz poradziłes z usterka u siebie??
i sytuacja sie troche zmieniła teraz auto nie gasnie calkiem tzn mozliwe jest jego ponowne odpalenie. wstaje rano pale samochodzik ruszam do pracy jak silnik sie nagrzeje to iskra zanika tzn zaczyna przerywac przejade tak moze z 1,5km i kaput gasnie i juz sie go zapalic nie da...
odstawiłem znów auto do mechanika a ten po ogledzinach powiedzial tylko ze jest tam.... takie cos co odcina paliwo po nagrzaniu sie silnika ale tylko jak jechalem z predkoscia ok 80km/h jadac do pracy auto zaczyna przerywac i gasnac trzymam gaz auto zwalnia do ok 30kmh i nagle pach strzal z tlumika i auto znów kawałek jedzie dalej...
mechanik nie zna sie na rzeczy wdg mnie. auto stoi u Wieczorka w Krzyżu koło tarnowa
[ Dodano: 2011-05-08, 06:28 ]
johny a ty sobie juz poradziłes z usterka u siebie??