[B4 ABK] Zimą ciężej pali
No i mnie tez dopadła przypadłość z Audiany DOCa, do tej pory nie miałem potrzeb jeździć za wcześnie rano, ale już kilka dni wyruszam około 7 rano i pojawił się problem z odpaleniem silnika. Trzeba kilka prób i dopiero zaskakuje, potem cały dzień no problem. Autko stoi w garażu, fakt, że mało szczelne drzwi ale przynajmniej okna nie zamarzają.
Czy ktoś sie uporał z ta przypadłością, bo widzę że nie jestem sam.
Pozdro z Gór Opawskich
Czy ktoś sie uporał z ta przypadłością, bo widzę że nie jestem sam.
Pozdro z Gór Opawskich
było: Audi 80 B4, 2.0 E, 1992/93 benzyna+LPG Avant. <placze>
jest: Audi 80 B4, 1.9 TDI, 1993, Avant. <yes>
jest: Audi 80 B4, 1.9 TDI, 1993, Avant. <yes>
Mozna powiedziec że ja sie uporałem z tym. Wcześniej rano czekałem aż zgasnie ABS i immo i dopiero wtedy odpalałem i pojawiały sie problemy z uruchomieniem. Teraz odpalam auto bez czekania jak jeszcze pracuje pompa paliwowa i odpala bez problemów może byc to związane z zaniskim cisnieniem paliwa z rana nie wiem ale u mnie działa
Mnie również dopadła tego typu przypadłość zeszłej zimy. Po 3 kręceniu dopiero udało sie odpalić . I tez okazało się ,że we wtyczce do wtrysku rozruchowego brakowało napięcia. Pod gumką uszczelniającą końcówkę znalazłem urwany przewód. Po zlutowaniu odpala po 1-2 sek kręcenia.
ABK+ LPG + troszke gadżetów
Witam, dziś jest Wigilia, ale zaraz po świętach sprawdzę wtyczkę od wtrysku, mam nadzieję że to właśnie to. Dziś rano zawoziłem żonę do pracy ( auto w garażu ) i dopiero za 4-5 razem zaskoczył. Mam wrażenie, że też ciężej Jej zapalić jak jest deszczowo i wilgotne powietrze.
Obadam i zobaczę.
Pozdro
Obadam i zobaczę.
Pozdro
było: Audi 80 B4, 2.0 E, 1992/93 benzyna+LPG Avant. <placze>
jest: Audi 80 B4, 1.9 TDI, 1993, Avant. <yes>
jest: Audi 80 B4, 1.9 TDI, 1993, Avant. <yes>
Witam wszystkich w nowym roku.Podepnę się pod temat ponieważ mam podobną sytuację od soboty.Byłem na myjni,po umyciu auta(myty był min.spód samochodu) odpaliłem i wyjechałem jakieś 10m,po czym auto zgasło i nie chciało zapalić przez ok.15min.w tym czasie wykonałem kilkanascie prób odpalenia i nic.Odczekałem jeszcze chwile i odpaliła bez problemu,lecz na drugi dzień rano na zimnym silniku musiłem kręcić kilka razy i tak jest każdego poranka.Czy jest to wina wody która mogła się dostać w jakieś newralgiczne miejsce?A może coś innego,a z tą myjnią to tylko zbieg okoliczności? :-| Doc czy mógłbys wrzucić fotke gdzie dokładnie znajduje się ten wtryskiwacz rozruchowy?Z góry dzięki.
- Doc
- Administrator
- Posty: 4624
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
Na obrazku silnik 1.6, ale to nie ma znaczenia. Zaznaczylem na czerwono. Kliknij w obrazek.MARCO pisze:Doc czy mógłbys wrzucić fotke gdzie dokładnie znajduje się ten wtryskiwacz rozruchowy?Z góry dzięki.
2006-11-17, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi80.PL. Ps: Polecam: iParts.pl
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - zima
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - lato.
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - zima
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - lato.
Co do problemu z utrudnionym rozruchem rano to u mnie juz nie wystepuje, teraz bez znaczenia czy zostawiam na PB czy na LPG podchodze i od razu odpala. A stało sie to po tym jak montowałem xenony i miałem przekręcona stacyjke na odpietym przepływomierzu. I mniej wiecej od tamtego czasu zniknęły problemy z odpaleniem
Wczoraj badalem temat i nie udalo mi sie znalzc tego wtryskiwacza tamgdzie go doc zaznaczyl na zdjeciu. W tym miejscu do kolektora dochodza dwa wezyki, wychodzace z obudowy filtra powietrza (z tegoco pamietam to sa to przewody od silnika krokowego, ktory u mnie znajduje sie w obudowie filtra powietrza). Nie ma tam nic co przypominalpoby mi wtryskiwacz ani kabelkow doprowadzajacych zasilanie.... jakies pomysly?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga