Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK] Zimą ciężej pali

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
oscarek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 12 lut 2007, 23:19

Post autor: oscarek » 14 paź 2007, 23:45

Hi,

miałem to samo w moim ABK; okazało się, że membrana w regulatorze ciśnienia paliwa padła; po wymianie elementu (całego regulatora) wszystko jest OK.

punk

Post autor: punk » 15 paź 2007, 08:04

oscarek pisze:Hi,

miałem to samo w moim ABK;
Czy też miałeś taki objaw jak doc, że nie pomagało dwókrotne włączenie pompki?

Awatar użytkownika
Badmisior
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 09 lut 2007, 13:17
Lokalizacja: Głuchołazy

Post autor: Badmisior » 16 paź 2007, 09:04

No i mnie tez dopadła przypadłość z Audiany DOCa, do tej pory nie miałem potrzeb jeździć za wcześnie rano, ale już kilka dni wyruszam około 7 rano i pojawił się problem z odpaleniem silnika. Trzeba kilka prób i dopiero zaskakuje, potem cały dzień no problem. Autko stoi w garażu, fakt, że mało szczelne drzwi ale przynajmniej okna nie zamarzają.

Czy ktoś sie uporał z ta przypadłością, bo widzę że nie jestem sam.

Pozdro z Gór Opawskich

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 16 paź 2007, 11:55

Mozna powiedziec że ja sie uporałem z tym. Wcześniej rano czekałem aż zgasnie ABS i immo i dopiero wtedy odpalałem i pojawiały sie problemy z uruchomieniem. Teraz odpalam auto bez czekania jak jeszcze pracuje pompa paliwowa i odpala bez problemów może byc to związane z zaniskim cisnieniem paliwa z rana nie wiem ale u mnie działa

punk

Post autor: punk » 23 gru 2007, 22:47

Dzisiaj w końcu miałem trochę czasu i przyjrzałem się wtryskiwaczowi rozruchowemu. Przyczna była prozaiczna - pekniety kabel przy samej wtyczce do wtryskiwacza. Naprawiłem i co chwilę chodzę i odpalam, bo nie mogę sie nacieszyć :mrgreen:

szantis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 214
Rejestracja: 02 paź 2007, 09:14

Post autor: szantis » 23 gru 2007, 23:07

Mnie również dopadła tego typu przypadłość zeszłej zimy. Po 3 kręceniu dopiero udało sie odpalić . I tez okazało się ,że we wtyczce do wtrysku rozruchowego brakowało napięcia. Pod gumką uszczelniającą końcówkę znalazłem urwany przewód. Po zlutowaniu odpala po 1-2 sek kręcenia.

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 24 gru 2007, 00:52

Widzę, że to dość częsta przyczyna. U Doc-a też było to samo.
Pewnie to dzieło jakiegoś sabotażysty w fabryce Audi. :-D

Awatar użytkownika
Badmisior
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 09 lut 2007, 13:17
Lokalizacja: Głuchołazy

Post autor: Badmisior » 24 gru 2007, 08:07

Witam, dziś jest Wigilia, ale zaraz po świętach sprawdzę wtyczkę od wtrysku, mam nadzieję że to właśnie to. Dziś rano zawoziłem żonę do pracy ( auto w garażu ) i dopiero za 4-5 razem zaskoczył. Mam wrażenie, że też ciężej Jej zapalić jak jest deszczowo i wilgotne powietrze.
Obadam i zobaczę.

Pozdro

MARCO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 04 mar 2007, 21:46
Lokalizacja: OSTROLEKA

Post autor: MARCO » 01 sty 2008, 17:29

Witam wszystkich w nowym roku.Podepnę się pod temat ponieważ mam podobną sytuację od soboty.Byłem na myjni,po umyciu auta(myty był min.spód samochodu) odpaliłem i wyjechałem jakieś 10m,po czym auto zgasło i nie chciało zapalić przez ok.15min.w tym czasie wykonałem kilkanascie prób odpalenia i nic.Odczekałem jeszcze chwile i odpaliła bez problemu,lecz na drugi dzień rano na zimnym silniku musiłem kręcić kilka razy i tak jest każdego poranka.Czy jest to wina wody która mogła się dostać w jakieś newralgiczne miejsce?A może coś innego,a z tą myjnią to tylko zbieg okoliczności? :-| Doc czy mógłbys wrzucić fotke gdzie dokładnie znajduje się ten wtryskiwacz rozruchowy?Z góry dzięki.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 01 sty 2008, 21:08

MARCO, Sprawdź czy nie dosatała Ci sie woda gdzies na elementy zapłonowe. Kable, świece, pod kopułke zajrzyj. Jesli stało sie to po myciu to raczej bedzie to przyczyną.

Online
Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4644
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 01 sty 2008, 23:00

MARCO pisze:Doc czy mógłbys wrzucić fotke gdzie dokładnie znajduje się ten wtryskiwacz rozruchowy?Z góry dzięki.
Na obrazku silnik 1.6, ale to nie ma znaczenia. Zaznaczylem na czerwono. Kliknij w obrazek.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 02 sty 2008, 12:04

Co do problemu z utrudnionym rozruchem rano to u mnie juz nie wystepuje, teraz bez znaczenia czy zostawiam na PB czy na LPG podchodze i od razu odpala. A stało sie to po tym jak montowałem xenony i miałem przekręcona stacyjke na odpietym przepływomierzu. I mniej wiecej od tamtego czasu zniknęły problemy z odpaleniem

xavier

Post autor: xavier » 02 sty 2008, 14:11

ja mam tak ze ZAWSZE wymaga zakrecenia tak z 4-5 razy rozrusznikiem zeby odpalic. Moze i u mnie ten wtrskiwacz rozruchowy padl. W wolnej chwili i przy okazji jakiegos garazu postaram sie obejrzec go i jego okolice.

MARCO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 04 mar 2007, 21:46
Lokalizacja: OSTROLEKA

Post autor: MARCO » 02 sty 2008, 19:13

DOC dzięki za fotke.Dziś rano przy -6stopniach odpaliła za pierwszym razem,ale jutro zerknę na ten wtryskiwacz.Myślę,że wszystko będzie w porządku.Mam nadzieje,że było to spowodowane dostaniem się wody w jakieś czułe miejsce.Jeszcze raz wielkie dzięki.

xavier

Post autor: xavier » 06 sty 2008, 16:48

Wczoraj badalem temat i nie udalo mi sie znalzc tego wtryskiwacza tamgdzie go doc zaznaczyl na zdjeciu. W tym miejscu do kolektora dochodza dwa wezyki, wychodzace z obudowy filtra powietrza (z tegoco pamietam to sa to przewody od silnika krokowego, ktory u mnie znajduje sie w obudowie filtra powietrza). Nie ma tam nic co przypominalpoby mi wtryskiwacz ani kabelkow doprowadzajacych zasilanie.... jakies pomysly?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl