Jeśli nie było to sprawdzane to oczywiście trzeba zacząć od tego co pisze Czarek. W swoim poście pisałeś że, masz wszystko sprawdzone i dlatego napisałem o paliwie.
Doc pisze:Czarek, sugerujesz, aby to zrobić rano na zimno ?
Tylko rano i tylko wtedy gdy jest zimno. Nie pamiętam już dokładnie przy jakiej temparaturze jest granica włączania tego wtryskiwacza, ale to chyba pojedyncze stopnie.
Doc pisze:a zna ktoś koszt takiego wtryskiwacza jakby okazał sie uszkodzony ?
Doc nie kupuj na zapas. Możesz też sprawdzić ten wtryskiwacz przy zdjętej wtyczce od niebieskiego czujnika wtedy temperatura na zewnątrz i silnika Cię nie obchodzi.
Doc i jak poradziłeś sobie z tym bo ja mam to samo. Zauważyłem jeszcze cos takiego że jak zostawie na gazie to rano odpala szybciej a jak na PB to musze dłużej pokręcić zanim zaskoczy.
Witam.
I ja mam to samo.
Ja sprawdzałem i nie mam napięcia podczas rozruchu na kostce od tego wtryskiwacza.
A może to któryś z przekaźników jest za to odpowiedzialny?
Napiszcie jak naprawicie.
Pozdrawiam
Właśnie skończyłem sprawdzać przekaźniki. Za co jest odpowiedzialny ten duży z oznaczeniem 272 (443 955 532C)? Zero reakcji cewki. Może to po prostu to. Po wyjęciu jego wszystko działa! Może wiecie Wy?
[ Dodano: 2007-10-12, 19:44 ]
Oczywiście wszystko oprócz wtrysku!!!