Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK] Zimą ciężej pali

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 10 paź 2007, 09:28

Jeśli nie było to sprawdzane to oczywiście trzeba zacząć od tego co pisze Czarek. W swoim poście pisałeś że, masz wszystko sprawdzone i dlatego napisałem o paliwie.

Online
Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4644
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 10 paź 2007, 11:07

Czarek, sugerujesz, aby to zrobić rano na zimno ?

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 10 paź 2007, 16:00

Doc pisze:Czarek, sugerujesz, aby to zrobić rano na zimno ?
Tylko rano i tylko wtedy gdy jest zimno. Nie pamiętam już dokładnie przy jakiej temparaturze jest granica włączania tego wtryskiwacza, ale to chyba pojedyncze stopnie.

Online
Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4644
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 10 paź 2007, 16:14

a zna ktoś koszt takiego wtryskiwacza jakby okazał sie uszkodzony ?

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 10 paź 2007, 18:01

Doc pisze:a zna ktoś koszt takiego wtryskiwacza jakby okazał sie uszkodzony ?
Doc nie kupuj na zapas. Możesz też sprawdzić ten wtryskiwacz przy zdjętej wtyczce od niebieskiego czujnika wtedy temperatura na zewnątrz i silnika Cię nie obchodzi.

Online
Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4644
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 10 paź 2007, 19:33

Czarek ;-) Jak znam życie to znowu przyjadę do Ciebie po prośbie z bukietem kwiatów w celu zdiagnozowania sprawy ;-)

Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 10 paź 2007, 19:54

Doc, bądz twardy dasz rade ;-)


Bez spamowania proszę :lol: . Danek
Ostatnio zmieniony 10 paź 2007, 19:56 przez wilu8, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 10 paź 2007, 20:13

Doc pisze:Czarek ;-) Jak znam życie to znowu przyjadę do Ciebie po prośbie z bukietem kwiatów w celu zdiagnozowania sprawy ;-)
Doc przyjedź jutro tak około godz. 16.

Online
Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4644
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 10 paź 2007, 22:02

czarekj, dobra, dzieki, będę dzwonił. Akurat mam wolne jutro. Lece zakupić meble. Odezwę się Czarku.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 12 paź 2007, 13:07

Doc i jak poradziłeś sobie z tym bo ja mam to samo. Zauważyłem jeszcze cos takiego że jak zostawie na gazie to rano odpala szybciej a jak na PB to musze dłużej pokręcić zanim zaskoczy.

Syrop
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 12 paź 2007, 08:10

Post autor: Syrop » 12 paź 2007, 17:05

Witam.
I ja mam to samo.
Ja sprawdzałem i nie mam napięcia podczas rozruchu na kostce od tego wtryskiwacza.
A może to któryś z przekaźników jest za to odpowiedzialny?
Napiszcie jak naprawicie.
Pozdrawiam

punk

Post autor: punk » 12 paź 2007, 18:54

Też mam podobną przypadłość. Doc, napisz proszę co zrobiliście, nawet jeżeli nie przyniosło to efektów. Chciałbym zawęzić pole poszukiwań.

Syrop
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 12 paź 2007, 08:10

Post autor: Syrop » 12 paź 2007, 19:43

Właśnie skończyłem sprawdzać przekaźniki. Za co jest odpowiedzialny ten duży z oznaczeniem 272 (443 955 532C)? Zero reakcji cewki. Może to po prostu to. Po wyjęciu jego wszystko działa! Może wiecie Wy?

[ Dodano: 2007-10-12, 19:44 ]
Oczywiście wszystko oprócz wtrysku!!!

Online
Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4644
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 13 paź 2007, 20:36

Nie byłem u Czarka. Nie udało mi się wyrwać tego dnia, więc nic nie robiłem póki co.

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 14 paź 2007, 09:41

Doc jak chcesz to mam jutro czas tak po 17. Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl