[B4 ABK] Zimą ciężej pali
Witam.Czy do wtrysku rozruchowego w silniku ABK dochodzi jakieś napięcie?Mierzyłem u siebie i nie ma żadnego!!!
[ Dodano: 2008-01-07, 20:52 ]
Czy to może być spowodowane niesprawnym wtryskiem rozruchowym, a co za tym idzie niemożnością odpalenia niuni rano za pierwszym razem.Muszę kręcić kilka razy.
[ Dodano: 2008-01-07, 20:52 ]
Czy to może być spowodowane niesprawnym wtryskiem rozruchowym, a co za tym idzie niemożnością odpalenia niuni rano za pierwszym razem.Muszę kręcić kilka razy.
Po przekręceniu kluczyka w pozycję ON na jednym z pinów wtyczki wtryskiwacza powinno pojawić się napięcie +12V (pomiar wzgledem masy pojazdu). Wtryskiwacz jest otwierany przez sterownik po podaniu "masy" na drugi pin.MARCO pisze:Witam.Czy do wtrysku rozruchowego w silniku ABK dochodzi jakieś napięcie?Mierzyłem u siebie i nie ma żadnego!!!
- DARODIABEL75
- Forum Audi 80
- Posty: 86
- Rejestracja: 11 sie 2009, 17:05
- Lokalizacja: Wałbrzych
Witam choć temat jest już dobrze znany to sie powtarza...
I u mnie też jest coś takiego??? Odpala na tyk ale podczas jazdy gdy wrzucę luz np. pod czas postoju np światła, korek itp spadają wolne obroty i silnik gaśnie odpala ale wolne obroty wariują dopiero gdy "przygazuję" dość mocno wszystko wraca do normy...
Zdarza się to dość rzadko ale jest uciążliwe, może ktoś może mi pomóc?
Pozdrawiam klubowiczów
I u mnie też jest coś takiego??? Odpala na tyk ale podczas jazdy gdy wrzucę luz np. pod czas postoju np światła, korek itp spadają wolne obroty i silnik gaśnie odpala ale wolne obroty wariują dopiero gdy "przygazuję" dość mocno wszystko wraca do normy...
Zdarza się to dość rzadko ale jest uciążliwe, może ktoś może mi pomóc?
Pozdrawiam klubowiczów
wyobraźcie sobie ze rownież w moim ABK podczas próbu pierwszego odpalenia rano przy około 10...15 stopniach dziwnie nienaturalnie zapalał - dłuzej trzebabylo krecic a jak juz odpalał to telepało nim chwile. Czytałem niedawno ten temat i zapamietalem cos o urwanym kabelku...mowie a co mi szkodzi zajrzec pod gumke - no i prosze - czerwony kabelek od wtrysku rozruchowego oberwany przy samym konektorze. Widać ze to wada fabryczna - poprostu kabel z wtyczki odrazu pod katem 90 stopni idzie w dół i pracuje razem z silnikiem, a reszta tego kabla umocowana jest do nieruchomej budy. Wiec kabelek sie z czasem ukręca
Doc, możesz przesłać mi to zdjęcie z lokalizacją tego wtryskiwacza rozruchowego na pocztę email, niestety nie mogę otworzyć zdjęcia tu na forum.
Mój adres: rafio83_666@wp.pl
Z góry dzięki
Mój adres: rafio83_666@wp.pl
Z góry dzięki
- HeavenQueen
- Forum Audi 80
- Posty: 526
- Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
- Lokalizacja: Trzebinia
Poszłorafio83 pisze:Doc, możesz przesłać mi to zdjęcie z lokalizacją tego wtryskiwacza rozruchowego na pocztę email, niestety nie mogę otworzyć zdjęcia tu na forum.
Mój adres: rafio83_666@wp.pl
Z góry dzięki