Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK] Zmiana przepływomierza klapowego na termiczny

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
m_an_ie_k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 29 lut 2012, 02:15
Lokalizacja: Radom / Warszawa

[B4 ABK] Zmiana przepływomierza klapowego na termiczny

Post autor: m_an_ie_k » 16 lis 2012, 15:28

Niedawno trafiłem na forum elektroda.pl na ten wątek:

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic812770-0.html

Czy ktoś z was próbował robić coś takiego w Audi? może macie jakieś doświadczenia i spostrzeżenia?

Ja osobiście małymi kroczkami mam zamiar to zastosowac u Siebie łącznie z wykonaniem na nowo pomiarów charakterystyk przepływomierzy i dostosowanie układu typowo pod ABK

dzilo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 05 maja 2011, 22:14

Post autor: dzilo » 16 lis 2012, 17:06

nie ma potrzeby wyznaczania charakterystyk ja zastosowałem w tym rozwiązaniu przepływkę z omegi v6 i jako że miałem uszkodzony klapkowy to wyregulowałem zgodnie z poradą umieszczoną w temacie na elce

https://audi80.pl/ace-zmiana-na-digi ... 66,195.htm

Awatar użytkownika
m_an_ie_k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 29 lut 2012, 02:15
Lokalizacja: Radom / Warszawa

Post autor: m_an_ie_k » 16 lis 2012, 17:37

czyli zastosowałeś typowo układ z elektrody i było żadnych problemów?

Ja myślę o zastosowaniu przepływomierza z 1,6 lub 2,8 i zostawieniem puszki z filtrem powietrza.
Ostatnio zmieniony 16 lis 2012, 18:14 przez m_an_ie_k, łącznie zmieniany 1 raz.

dzilo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 05 maja 2011, 22:14

Post autor: dzilo » 16 lis 2012, 17:55

początkowo nie mogłem tego wyregulować ale okazało się ze jakimś cudem ubiłem operacyjny na wyjściu po wymianie się udało tak jeżdżę mam jeszcze czasem problem z biegiem jałowym ale to chyba jakaś nieszczelność (nawet chyba już zlokalizowałem)
tobie będzie łatwiej bo możesz skalibrować to wzorując sie sprawnym klapkowcem

Awatar użytkownika
m_an_ie_k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 29 lut 2012, 02:15
Lokalizacja: Radom / Warszawa

Post autor: m_an_ie_k » 16 lis 2012, 18:17

w sumie klapkowca sprawnego dopiero będę miał, bo obecny na śmietnik się nadaje, ale udało mi się znaleźć w dobrej cenie, i w niedziele ma być u mnie:)

[ Dodano: 2012-12-27, 13:55 ]
póki co jak nie ma zainteresowania admin może usunąć wątek, autko rozbite <placze> <placze> <placze>
więc póki co nic nie drgnie w tej sprawie, a czy kolejny silnik też będzie ABK, zobaczymy.

Dominik92
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 28 mar 2012, 22:30
Lokalizacja: Radom

Post autor: Dominik92 » 11 mar 2013, 21:40

jaki jest koszt zmiany przeplywomierza z klapowego na z omegi 2.6 ?? i czy jest sens w ABK??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl