Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

2.3 10V Opinie o tym silniku.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Novi92
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 18 gru 2011, 10:17

2.3 10V Opinie o tym silniku.

Post autor: Novi92 » 18 gru 2011, 10:22

Witam !!!
To mój pierwszy temat na tym forum, pisze do was z pytaniem jakie chodzą opinie o wyżej wypisanym silniku 2.3 10v. Chodzi mi o jego usterkowość. Mam nadzieje ze wiecie o co mi chodzi i mi pomożecie. Pytam bo mogę stać się właścicielem tego samochodu.
Z góry dziękuje.
Bartek.
Ostatnio zmieniony 18 gru 2011, 11:39 przez Novi92, łącznie zmieniany 1 raz.

boskijacek447
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 298
Rejestracja: 01 lut 2007, 18:05

Post autor: boskijacek447 » 18 gru 2011, 11:10

jest to na pewno silnik 10v czyli 10zawórów tj. 2 na cylinder
V na początku jak napisałes V10 oznaczałoby że w układzie widlastym masz 10 cylindrów-takich demonów w audi 80, 90 itp nie ma

wstępnie mozesz poczytać o silniku w dziale Kupujemy Audi ->Opinie o silnikach
Ma troche wyrafinowanych problemów ale raczej nic madzwyczajnego, na pewnomogę powiedzieć że jeździ świetnie wg mnie lepiej od V6

masny89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 21 wrz 2009, 19:39
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Post autor: masny89 » 18 gru 2011, 13:09

Przez 12 miesiecy uzytkowania tej motorowni wymieniłem tylko podstawowe czesci czyli olej,filtry,przewody WN,palec,kopułka. Co do spalania ja nigdy nie zszedłem w miescie poniżej 12l trasa koło 9l, jesli chodzi o moc to demonem szybkosci nie jest ale da sie nim dynamicznie poruszac o pieknym dzwieku nie musze chyba wspominac. Ogolnie to polecam Ci ten silnik.
Tu sobie poczytaj https://audi80.pl/faq-nie-wiesz-jaki ... t40070.htm

Novi92
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 18 gru 2011, 10:17

Post autor: Novi92 » 19 gru 2011, 19:05

Mam jeszcze jedno pytanie, ponieważ jest tu wtrysk mechaniczny, to cały czas pracuje pompa gdy jedziemy na gazie (u mnie tylko gaz wchodzi w grę, benzyna do zapalania i zagrzania go).
Jak to wygląda? sprawa wtrysków i pompy ? Pomóżcie bo dźwięk tego silnika sami wiecie jaki jest i planuje kupić taka 80 b4 sedan, lub kombi.
Jak wygląda z jego mocą(tzn. jak się to sprawuje)?
Jak spalanie (prawdziwe nie katalogowe)?

Abbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 73
Rejestracja: 05 paź 2009, 21:50

Post autor: Abbas » 19 gru 2011, 19:30

z tym gazem to kiepsko troche jest bo osprzet sie lubi psuc.Bedzie jezdic tylko albo na benzynie lub gazie.Dobrze zeby miec wyłacznik pompy ale czasem trzba przegonic na benzynie.Ogólnie co do silnika to bardzo wytrzymała jednostka pod warunkiem ze na benzynie jezdzi u mnie jest juz 327 tys na liczniku i ani grama oleju n ie bieze.Zrobiłem jakis czas temu głowice zaraz po zakupie.Spalanie w trasie taka srednia jazda nieco ponad 7 w miescie ok 10-11

maciek1006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09

Post autor: maciek1006 » 19 gru 2011, 19:53

mi gazu po miescie ostrzejsza jazda 14 litrow , ale jade na regulacje gazu bo troche faluja oborty itp to zmierze jeszcze raz

Awatar użytkownika
TYGRYSQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 440
Rejestracja: 05 maja 2007, 08:21
Lokalizacja: OŁAWA

Post autor: TYGRYSQ » 19 gru 2011, 21:09

Novi92, Jeżeli chcesz gazowanego NGlub chcesz go gazowac odpuśc sobie mechaniczny wtrysk nie lubi gazu :-|

Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

Post autor: subratri » 19 gru 2011, 21:10

abbas nie pisz tak o spalaniu bo ci powiedza ze klamiesz, mi tak caly czas mowia a mam takie jak ty. lpg tez mam i wbrew opiniom dziala mi prawidlowo, odpalam zawsze na benzynie wiec nie mam problemow z zacierajacym sie tloczkiem. silnik mocy ma malo mimo 136 komi (przelozenia jak sadze)
silnik ma jednak duza wade - jak sie zesra to mozna zamieszkac w garazu zanim sie dojdzie co padlo, a mecanikow nie ma, tak jak i dostpnej w necie wiedzy. Na tym forum tez nie rozwiazesz problemow chyba ze komus uda sie wstrzelic w peknietagume albo zatarty krokowy.
jak nie jestes mechanikiem z milosci to moze sprobuj ominac mechaniczny wtrysk.

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 19 gru 2011, 21:25

subratri pisze:jak nie jestes mechanikiem z milosci to moze sprobuj ominac mechaniczny wtrysk.
Z tym nawet zawodowi mechanicy mają problem :-P

Novi92
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 18 gru 2011, 10:17

Post autor: Novi92 » 19 gru 2011, 22:17

Wiecie, uczę się na mechanika w 4 klasie technikum i to jest moja pasja ;P
Przez każde wakacje pracowałem w zawodzie, pytam bo nie znam tematu mechaniczny wtrysk i gaz, a wszyscy mi to odradzają. Chce usłyszeć opinie tych co maja takie połączenie, a niech tych co gdzieś słyszeli.

Przy moich możliwościach niestety tylko gaz wchodzi w grę.
Miałem już golfa III 1.8, silnik ADZ 90 KM, z gazem nie było żadnych problemów(kiedyś dodam tu zdjęcia, o ile jest taka możliwość na tym forum, urzędowałem na forum golf3.pl, posiadałem vento front, gleba takie tam ;p )

LU CASH

Post autor: LU CASH » 19 gru 2011, 23:43

Chcesz gaz zapodać do NG ?
Jeździc tym bedziesz ,ale jak dlugo? :roll: Hmm..to od Ciebie zalezy jak zadbasz o auto ;-)

Awatar użytkownika
drumilehu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 20 wrz 2010, 00:22
Lokalizacja: Górzno Kuj-Pom

Post autor: drumilehu » 19 gru 2011, 23:55

Mechaniczny wtrysk nie jest czarną magią!!! da się go pojąć,ale by zdiagnozować usterkę stracisz trochę więcej czasu,ponieważ nie podepniesz do niego kompa, jedyna możliwość to diagnoza za pomocą kodów błyskowych. Osobiście mam już drugie auto z silnikiem NG obydwa zagazowane, i cieszę się bezproblemowym użytkowaniem. Zarówno na PB jak i na LPG, spalanie na poziomie 11l(wkoło komina) i 8,9 trasa. A tak na marginesie- NG i tak przetrzyma nie jednego super zaawansowanego wszystkomogącego japońca, i nie tylko!!!

LU CASH

Post autor: LU CASH » 20 gru 2011, 00:08

Tez mialem mechaniczny - i nie narzekalem.Wsio robione na czas.Glównie uklad zaplonowy(kable,świece).Jak ktoś pilnuje tego to smiga. <ok>

Awatar użytkownika
grzechas_audi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 521
Rejestracja: 27 lip 2008, 18:13
Lokalizacja: SR

Post autor: grzechas_audi » 20 gru 2011, 08:25

ja napisze tylko tyle: dzwięk wg mnie najlepszy z silników montowanych w audi z tamtych lat, co do awaryjności wszystko zależy od dbania bo jest to "wybredna" jednostka, jeśli jest wszystko szczelne i nie ma lewego luftu to będzie chodzić malina. spalanie? hmm... mi pali 10-11 w mieście przy normalnym jeżdzeniu więc jak mu depniesz na pewno spali więcej ;-) co do gazu nie mam pojęcia ale jak kupiłem auto był plan żeby zagazować sprzęt lecz naczytałem się na tym forum że może być lipa itd więc olałem temat i nie żałuje. wiadomo benzynka nie kosztuje tyle co gaz ale wg mnie coś za coś. ogólnie polecam <ok>

rad
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 16 maja 2007, 18:02
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: rad » 20 gru 2011, 19:11

Jeżeli chcesz silnik do gazu to wybierz inny.
Nie mam jakiś szczególnych problemów z tym silnikiem, ale drugi raz nie kupiłbym silnika na mechanicznym wtrysku.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl