Od dłuższego czasu zmagam się z problemem odpalania audi. Samochód zazwyczaj po przekręceniu stacyjki powinien podawać paliwo przez 1-2 sekundy. Mój problem polega na tym iż po przekręceniu stacyjki 20 razy z rzędu samochód normalnie poda paliwo a za 21 tego nie zrobi i muszę odpalać awaryjnie na gazie i przełączyć na benzynę i pompka znowu działa. Sprawdzałem żarówka i w kostce która podłączamy do pompki nie ma sygnału. Do gazu mam przełącznik STAG2-w. Górne położenie to odpalanie na benzynie i po przekroczeniu obrotów przełącza się na gaz, środkowe odpalanie i praca na gazie(awaryjny) i dolne położenie tylko benzyna. Głównie odpalam w górnym położeniu ale bywało tak, ze w zimę przekraczałem te obroty za szybko(zanim silnik się nagrzał i nie szarpał na zimnym przy pracy na LPG) wiec przełączałam na prace tylko na benzynie i jak silnik osiągnął ponad 50 stopni to dopiero włączałem LPG.
Zauważyłem ze jak mam górne położenie i nie ruszam przełącznika to często działa ta pompka ale jak tylko przełączę na prace tylko na benzynie czy po prostu coś przełączę tym przełącznikiem to już zaczyna się psuć i przy odpalaniu nie dochodzi sygnał do pompki paliwa.
Nie wiem czy zrozumiałe to wszystko opisałem ale objawy są mega dziwne.
Wymieniłem przełącznik gazu na nowy, przekaźnik przy bezpiecznikach i kostkę w stacyjce na nowe. Nic nie pomogło.
Może ktoś spotkał się z takimi objawami i jest w stanie podpowiedzieć co może być nie tak. Dodam, ze pompka paliwa przy pracy na LPG odłącza się i nie pracuje. Paliwa zawsze powyżej 1/3 zbiornika.
[B4 2.3 NG] 2.3NG + LPG - pompka paliwa raz działa raz nie
[B4 2.3 NG] 2.3NG + LPG - pompka paliwa raz działa raz nie
Ostatnio zmieniony 07 lip 2018, 22:27 przez Seikorl, łącznie zmieniany 1 raz.