Od dłuższego czasu zmagam się z problemem odpalania audi. Samochód zazwyczaj po przekręceniu stacyjki powinien podawać paliwo przez 1-2 sekundy. Mój problem polega na tym iż po przekręceniu stacyjki 20 razy z rzędu samochód normalnie poda paliwo a za 21 tego nie zrobi i muszę odpalać awaryjnie na gazie i przełączyć na benzynę i pompka znowu działa. Sprawdzałem żarówka i w kostce która podłączamy do pompki nie ma sygnału. Do gazu mam przełącznik STAG2-w. Górne położenie to odpalanie na benzynie i po przekroczeniu obrotów przełącza się na gaz, środkowe odpalanie i praca na gazie(awaryjny) i dolne położenie tylko benzyna. Głównie odpalam w górnym położeniu ale bywało tak, ze w zimę przekraczałem te obroty za szybko(zanim silnik się nagrzał i nie szarpał na zimnym przy pracy na LPG) wiec przełączałam na prace tylko na benzynie i jak silnik osiągnął ponad 50 stopni to dopiero włączałem LPG.
Zauważyłem ze jak mam górne położenie i nie ruszam przełącznika to często działa ta pompka ale jak tylko przełączę na prace tylko na benzynie czy po prostu coś przełączę tym przełącznikiem to już zaczyna się psuć i przy odpalaniu nie dochodzi sygnał do pompki paliwa.
Nie wiem czy zrozumiałe to wszystko opisałem ale objawy są mega dziwne.
Wymieniłem przełącznik gazu na nowy, przekaźnik przy bezpiecznikach i kostkę w stacyjce na nowe. Nic nie pomogło.
Może ktoś spotkał się z takimi objawami i jest w stanie podpowiedzieć co może być nie tak. Dodam, ze pompka paliwa przy pracy na LPG odłącza się i nie pracuje. Paliwa zawsze powyżej 1/3 zbiornika.
[B4 2.3 NG] 2.3NG + LPG - pompka paliwa raz działa raz nie
[B4 2.3 NG] 2.3NG + LPG - pompka paliwa raz działa raz nie
Ostatnio zmieniony 07 lip 2018, 22:27 przez Seikorl, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi 80 B4 2.3NG 93'
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4659
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Możliwe że odcięcie pompki do pracy na gazie gdzieś troci połączenie. Najlepiej zobacz czy będziesz miał napięcie na wejściu i wyjściu przekaźnika odcinającego pompkę na lpg.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga