nie odpalałem auta po zmianie czujnika bo popełniłem błąd i nie zaznaczyłem położenia, auto zaraz po odpaleniu gasło a wcześniej szalał na obrotach i nie miał mocy , to ja postawiłem na czujnik halla , mechanik ma tylko uruchomić auto. jak prawidłowo nazywa się ten czujnik na wieńcu zębatym ?Leo pisze:ku...wa zmień mechanika!!!! Co on chce ustawiać zapłon w 3B ?!!?!?1?!?!luik22 pisze:00513 - na włączonym silniku nie gaśnie po wykasowaniu od razu wraca ,DeS pisze:Błąd halla, to znaczy który błąd? Konkretnie.
czujnik wymieniony , w poniedziałek ustawienie zapłonu i zobaczymy co się będzie działo
Chłopie, powiem ci tak - 00513 oznacza tyle tylko, że dane z 3 czujników nie zgadzają się ze sobą. To może być od przestawionego rozrządu, poprzez walnięty któryś z tych czujników.
I najważniejsze - 00513 to nie jest HALL, tylko czujnik na wieńcu zębatym.
[S2 2.2 3B] aparat zapłonowy
luik22
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3793
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
G28
ważne jest jednak co jest napisane po błędzie, bo mogą być różne przyczyny, brak sygnału, sygnał niezrozumiały, albo inne.
[ Dodano: 2016-08-21, 19:13 ]
ps. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00513
ważne jest jednak co jest napisane po błędzie, bo mogą być różne przyczyny, brak sygnału, sygnał niezrozumiały, albo inne.
[ Dodano: 2016-08-21, 19:13 ]
ps. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00513
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Leo pisze:G28
ważne jest jednak co jest napisane po błędzie, bo mogą być różne przyczyny, brak sygnału, sygnał niezrozumiały, albo inne.
[ Dodano: 2016-08-21, 19:13 ]
ps. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00513
gdzie on się znajduje ?
luik22
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
To ten bardziej z tyłu to G28 motordrehzahl (ten który czyta wieniec rozrusznika a nie bolec na kole zamachowym).
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3793
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
No to masz przyczynę. Jeden czujnik daje obroty do sterownika i na zegary a drugi czujnik daje sygnał punktu zapłonu. Jak sądzę, cycek na kole zamachowym masz zgięty i to on powyginał ten czujnik. Masz więc przyczynę błędu.
ps. a przecież na obrazku powyżej masz napisane doczego są te dwa czujniki! No kurde... dlaczego nie przeczytałeś?
ps. a przecież na obrazku powyżej masz napisane doczego są te dwa czujniki! No kurde... dlaczego nie przeczytałeś?
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
numery są identyczne tylko jeden ma na końcu literę A , a drugi mam starty chyba jest B pogjęty mam ten z literą BLeo pisze:No to masz przyczynę. Jeden czujnik daje obroty do sterownika i na zegary a drugi czujnik daje sygnał punktu zapłonu. Jak sądzę, cycek na kole zamachowym masz zgięty i to on powyginał ten czujnik. Masz więc przyczynę błędu.
ps. a przecież na obrazku powyżej masz napisane doczego są te dwa czujniki! No kurde... dlaczego nie przeczytałeś?
luik22
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3793
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
one rzeczywiście są zamienne, różnią się długością kabla. Ale nie o to tu chodzi! Chodzi o to, że jeden robi jedno a drugi drugie, co innego zupełnie zczytują.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga