Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S2 2.2 3B] aparat zapłonowy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
luik22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 17 sie 2016, 20:10
Lokalizacja: siedlce

Post autor: luik22 » 21 sie 2016, 16:39

Leo pisze:
luik22 pisze:
DeS pisze:Błąd halla, to znaczy który błąd? Konkretnie.
00513 - na włączonym silniku nie gaśnie po wykasowaniu od razu wraca ,
czujnik wymieniony , w poniedziałek ustawienie zapłonu i zobaczymy co się będzie działo
ku...wa zmień mechanika!!!! Co on chce ustawiać zapłon w 3B ?!!?!?1?!?!

Chłopie, powiem ci tak - 00513 oznacza tyle tylko, że dane z 3 czujników nie zgadzają się ze sobą. To może być od przestawionego rozrządu, poprzez walnięty któryś z tych czujników.

I najważniejsze - 00513 to nie jest HALL, tylko czujnik na wieńcu zębatym.
nie odpalałem auta po zmianie czujnika bo popełniłem błąd i nie zaznaczyłem położenia, auto zaraz po odpaleniu gasło a wcześniej szalał na obrotach i nie miał mocy , to ja postawiłem na czujnik halla , mechanik ma tylko uruchomić auto. jak prawidłowo nazywa się ten czujnik na wieńcu zębatym ?
luik22

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 21 sie 2016, 19:13

G28
ważne jest jednak co jest napisane po błędzie, bo mogą być różne przyczyny, brak sygnału, sygnał niezrozumiały, albo inne.

[ Dodano: 2016-08-21, 19:13 ]
ps. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00513
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

luik22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 17 sie 2016, 20:10
Lokalizacja: siedlce

Post autor: luik22 » 21 sie 2016, 19:33

Leo pisze:G28
ważne jest jednak co jest napisane po błędzie, bo mogą być różne przyczyny, brak sygnału, sygnał niezrozumiały, albo inne.

[ Dodano: 2016-08-21, 19:13 ]
ps. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00513

gdzie on się znajduje ?
luik22

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 21 sie 2016, 20:53

To ten bardziej z tyłu to G28 motordrehzahl (ten który czyta wieniec rozrusznika a nie bolec na kole zamachowym).
Obrazek
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

luik22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 17 sie 2016, 20:10
Lokalizacja: siedlce

Post autor: luik22 » 22 sie 2016, 11:46

wymontowałem oba czujniki obok siebie , były bardzo brudne ale ten drugi obok czujnika wału jest powgniatany , za co on odpowiada ?
Obrazek
luik22

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 22 sie 2016, 12:03

No to masz przyczynę. Jeden czujnik daje obroty do sterownika i na zegary a drugi czujnik daje sygnał punktu zapłonu. Jak sądzę, cycek na kole zamachowym masz zgięty i to on powyginał ten czujnik. Masz więc przyczynę błędu.

ps. a przecież na obrazku powyżej masz napisane doczego są te dwa czujniki! No kurde... dlaczego nie przeczytałeś?
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

luik22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 17 sie 2016, 20:10
Lokalizacja: siedlce

Post autor: luik22 » 22 sie 2016, 16:35

Leo pisze:No to masz przyczynę. Jeden czujnik daje obroty do sterownika i na zegary a drugi czujnik daje sygnał punktu zapłonu. Jak sądzę, cycek na kole zamachowym masz zgięty i to on powyginał ten czujnik. Masz więc przyczynę błędu.

ps. a przecież na obrazku powyżej masz napisane doczego są te dwa czujniki! No kurde... dlaczego nie przeczytałeś?
numery są identyczne tylko jeden ma na końcu literę A , a drugi mam starty chyba jest B pogjęty mam ten z literą B
luik22

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 22 sie 2016, 22:15

one rzeczywiście są zamienne, różnią się długością kabla. Ale nie o to tu chodzi! Chodzi o to, że jeden robi jedno a drugi drugie, co innego zupełnie zczytują.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga