nie odpalałem auta po zmianie czujnika bo popełniłem błąd i nie zaznaczyłem położenia, auto zaraz po odpaleniu gasło a wcześniej szalał na obrotach i nie miał mocy , to ja postawiłem na czujnik halla , mechanik ma tylko uruchomić auto. jak prawidłowo nazywa się ten czujnik na wieńcu zębatym ?Leo pisze:ku...wa zmień mechanika!!!! Co on chce ustawiać zapłon w 3B ?!!?!?1?!?!luik22 pisze:00513 - na włączonym silniku nie gaśnie po wykasowaniu od razu wraca ,DeS pisze:Błąd halla, to znaczy który błąd? Konkretnie.
czujnik wymieniony , w poniedziałek ustawienie zapłonu i zobaczymy co się będzie działo
Chłopie, powiem ci tak - 00513 oznacza tyle tylko, że dane z 3 czujników nie zgadzają się ze sobą. To może być od przestawionego rozrządu, poprzez walnięty któryś z tych czujników.
I najważniejsze - 00513 to nie jest HALL, tylko czujnik na wieńcu zębatym.
[S2 2.2 3B] aparat zapłonowy
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
G28
ważne jest jednak co jest napisane po błędzie, bo mogą być różne przyczyny, brak sygnału, sygnał niezrozumiały, albo inne.
[ Dodano: 2016-08-21, 19:13 ]
ps. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00513
ważne jest jednak co jest napisane po błędzie, bo mogą być różne przyczyny, brak sygnału, sygnał niezrozumiały, albo inne.
[ Dodano: 2016-08-21, 19:13 ]
ps. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00513
Leo pisze:G28
ważne jest jednak co jest napisane po błędzie, bo mogą być różne przyczyny, brak sygnału, sygnał niezrozumiały, albo inne.
[ Dodano: 2016-08-21, 19:13 ]
ps. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00513
gdzie on się znajduje ?
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
No to masz przyczynę. Jeden czujnik daje obroty do sterownika i na zegary a drugi czujnik daje sygnał punktu zapłonu. Jak sądzę, cycek na kole zamachowym masz zgięty i to on powyginał ten czujnik. Masz więc przyczynę błędu.
ps. a przecież na obrazku powyżej masz napisane doczego są te dwa czujniki! No kurde... dlaczego nie przeczytałeś?
ps. a przecież na obrazku powyżej masz napisane doczego są te dwa czujniki! No kurde... dlaczego nie przeczytałeś?
numery są identyczne tylko jeden ma na końcu literę A , a drugi mam starty chyba jest B pogjęty mam ten z literą BLeo pisze:No to masz przyczynę. Jeden czujnik daje obroty do sterownika i na zegary a drugi czujnik daje sygnał punktu zapłonu. Jak sądzę, cycek na kole zamachowym masz zgięty i to on powyginał ten czujnik. Masz więc przyczynę błędu.
ps. a przecież na obrazku powyżej masz napisane doczego są te dwa czujniki! No kurde... dlaczego nie przeczytałeś?