[S2 2.2 3B] aparat zapłonowy
[S2 2.2 3B] aparat zapłonowy
Witam!
Może ktoś się orientuje czy aparat zapłonowy z innego silnika 5 cylindrowego pasuje do 2.2 turbo 3b ?
Na kompie wyrzuca mi błąd czujnika halla nawet na zapalonym silniku , obroty falują , brak mocy , a dzisiaj pierwsze problemy z gaśnięciem auta.
Chciałem zmienić cały aparat i stąd pytanie czy np. od 2.3 będzie pasował gdyż numer jest ten sam różni się tylko literką na końcu
dzięki
Może ktoś się orientuje czy aparat zapłonowy z innego silnika 5 cylindrowego pasuje do 2.2 turbo 3b ?
Na kompie wyrzuca mi błąd czujnika halla nawet na zapalonym silniku , obroty falują , brak mocy , a dzisiaj pierwsze problemy z gaśnięciem auta.
Chciałem zmienić cały aparat i stąd pytanie czy np. od 2.3 będzie pasował gdyż numer jest ten sam różni się tylko literką na końcu
dzięki
Ostatnio zmieniony 19 sie 2016, 21:24 przez luik22, łącznie zmieniany 1 raz.
luik22
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3793
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
No kierwa, aparat w 3B to najbardziej wrażliwa rzecz i musi być tylko z 3B. 7A nie podejdzie, mimo fizycznego podobieństwa. Aparat w 3b jest na wąski paluch 11mm, w 7A na szeroki.
Kupuj używkę póki są, i przy okazji zmień zębatkę na miedzianą.
Kupuj używkę póki są, i przy okazji zmień zębatkę na miedzianą.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3793
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Szerokość palucha w 2.2t 20v jest krytyczna.
Można przełożyć sam paluch , jak ktoś chce, ręki nie dam sobie uciąć, czy różnice jeszcze są jakieś.
Można przełożyć sam paluch , jak ktoś chce, ręki nie dam sobie uciąć, czy różnice jeszcze są jakieś.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
tylko gdzie tą używkę dostać ? chyba wymienię sam czujnik hallaLeo pisze:No kierwa, aparat w 3B to najbardziej wrażliwa rzecz i musi być tylko z 3B. 7A nie podejdzie, mimo fizycznego podobieństwa. Aparat w 3b jest na wąski paluch 11mm, w 7A na szeroki.
Kupuj używkę póki są, i przy okazji zmień zębatkę na miedzianą.
luik22
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11727
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
luik22, prosiłem o poprawienie tematu https://audi80.pl/viewtopic.php?t=9608
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
W tym silniku nie ustawia się zapłonu tak jak w innych. Czujnik w aparacie to tylko czujnik położenia wałka a nie czujnik z którego generowana jest iskra.luik22 pisze: w poniedziałek ustawienie zapłonu i zobaczymy co się będzie działo
Nawet blaszka kręcąca się przed hallem ma jedno wycięcie a nie pięć. Co nie znaczy że nie powinien być ustawiony we właściwej pozycji. Tylko kręcenie nim nie będzie przestawiać wyprzedzenia zapłonu.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3793
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
ku...wa zmień mechanika!!!! Co on chce ustawiać zapłon w 3B ?!!?!?1?!?!luik22 pisze:00513 - na włączonym silniku nie gaśnie po wykasowaniu od razu wraca ,DeS pisze:Błąd halla, to znaczy który błąd? Konkretnie.
czujnik wymieniony , w poniedziałek ustawienie zapłonu i zobaczymy co się będzie działo
Chłopie, powiem ci tak - 00513 oznacza tyle tylko, że dane z 3 czujników nie zgadzają się ze sobą. To może być od przestawionego rozrządu, poprzez walnięty któryś z tych czujników.
I najważniejsze - 00513 to nie jest HALL, tylko czujnik na wieńcu zębatym.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga