Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 NG] auto nie odpala.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 15 kwie 2013, 21:32

może czujnik uszkodzony od temp, a puka trzpień od vacum pompy raczej

dawidoff241
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 24 kwie 2012, 18:27
Lokalizacja: Szczucin

Post autor: dawidoff241 » 15 kwie 2013, 22:22

tylko ktory czujnik? ja w swoim ten gorny wymienilem a swiruje mi ten od temp na zegary bo raz tam pokazuje a raz nie. Ale czy to by mialo zwiazek z problemem zapalenia go na cieplym silniku?
Dawidoff241

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 15 kwie 2013, 22:24

wątpię że dolny może coś mieć wspólnego, górny często i nowy nie działa zamienniki są do d.. , spróbuj jeszcze odłączyć dodatkowy wtrysk ten od ssania kostka kolo filtra pow pod przepustnicą gdzieś bo może go zalewa ?

Awatar użytkownika
hubertm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 335
Rejestracja: 06 mar 2011, 00:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: hubertm » 16 kwie 2013, 22:31

Witam,
Dokładnie tak jak pisze kolega Dregan..,-górny czujnik masz uszkodzony -a jak wymieniłeś na zamiennik to i tak nie pomoże..,-poprawnie działa tylko oryginalny lub boscha,-wiem z doświadczenia. Każde inne to strata pieniędzy-bo są złe od nowości...
Czujnik który pokazuje temp na liczniku nie ma nic wspólnego z odpalaniem auta.

Zrób test z odpalaniem auta z odpiętym górnym czujnikiem..,-jak ładnie odpali jak silnik ciepły bez czujnika-to w 99% jego wina i trzeba wymienić.
Czasami jeszcze przyczyna leży w nieszczelności układu dolotowego..,-wystarczy mikroskopina dziurka i będą problemy z odpalaniem..,ale najpierw zrób test czujnika.


Pozdrawiam.
HM

dawidoff241
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 24 kwie 2012, 18:27
Lokalizacja: Szczucin

Post autor: dawidoff241 » 17 kwie 2013, 17:39

ok dzieki panowie za podpowiedzi w wolnej chwili bd sie z tym bawil i opisze co i jak.

[ Dodano: 2013-04-17, 18:51 ]
a czy kupie gdzies taki czujnik na necie? i jaka cena jest takiego czujnika oczywiscie nie jakiegos szitu bo poprzedni kupilem za 4dyszki
Dawidoff241

Awatar użytkownika
hubertm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 335
Rejestracja: 06 mar 2011, 00:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: hubertm » 18 kwie 2013, 15:53

dawidoff241 pisze:ok dzieki panowie za podpowiedzi w wolnej chwili bd sie z tym bawil i opisze co i jak.

[ Dodano: 2013-04-17, 18:51 ]
a czy kupie gdzies taki czujnik na necie? i jaka cena jest takiego czujnika oczywiscie nie jakiegos szitu bo poprzedni kupilem za 4dyszki
Witam,
Boscha kosztuje od 100 do 140zł i ten polecam.
(Zresztą oryginalny Audi z ASO też jest od Boscha tylko ma wybity dodatkowo znak 4 kółek oraz numer części,-i jest nieco droższy...)
.Myśle, że każdy sklep go sprowadzi na zamówienie jak powiesz że potrzebny jest górny dwupinowy czujnik temp do NG,-albo wykręć ten co masz i kup na wzór odpowiednik Boscha.

Numer czujnika to Bosch 0 280 130 053 (zweryfikuj dla pewności) ,ale zrób test czujnika i sprawdź też szczelność dolotu i gumy przepływomierza,-bo często bywa też że słabo zapala jak jest ciepły-bo po prostu łapie lewe powietrze...


(tu jest za 131zł ale poszukaj,-bo można taniej,-ja kupiłem za 100zł)

http://sklep.intercars.com.pl/?towkod=396369#x


Pozdrawiam.

[ Dodano: 2013-04-18, 16:14 ]
hubertm pisze:
dawidoff241 pisze:ok dzieki panowie za podpowiedzi w wolnej chwili bd sie z tym bawil i opisze co i jak.

[ Dodano: 2013-04-17, 18:51 ]
a czy kupie gdzies taki czujnik na necie? i jaka cena jest takiego czujnika oczywiscie nie jakiegos szitu bo poprzedni kupilem za 4dyszki
Witam,
Boscha kosztuje od 100 do 140zł i ten polecam.
(Zresztą oryginalny Audi z ASO też jest od Boscha tylko ma wybity dodatkowo znak 4 kółek oraz numer części,-i jest nieco droższy...)
.Myśle, że każdy sklep go sprowadzi na zamówienie jak powiesz że potrzebny jest górny dwupinowy czujnik temp do NG,-albo wykręć ten co masz i kup na wzór odpowiednik Boscha.

Numer czujnika to Bosch 0 280 130 053 (zweryfikuj dla pewności!) ,ale zrób test czujnika i sprawdź też szczelność dolotu i gumy przepływomierza,-bo często bywa też że słabo zapala jak jest ciepły-bo po prostu łapie lewe powietrze...


-tu jest za 131zł ale poszukaj,-bo można taniej,-ja kupiłem za 100zł

http://sklep.intercars.com.pl/?towkod=396369#x

-tu masz za 100zł

http://dfpecro.arwit.pl/TDZamow.aspx?a= ... kod=&tab=1


Pozdrawiam.
HM

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 18 kwie 2013, 17:26

podmień od jakiegoś kolegi i sprawdź czy to on

czarny286

Post autor: czarny286 » 20 kwie 2013, 18:18

zdaje mi się,że jak dodałeś gazu to z węża od podćiśnienia poszedł gaz,tak jak by nie szczelność była

a te klekotanie to nie od zaworów ? stan oleju kiedy sprawdzałeś,przy butowaniu lubi sobie olej trochę wciągnąć :!:

pinki33
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 06 cze 2013, 10:05
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: pinki33 » 06 cze 2013, 11:44

Witam

Mam pytanko czy już ktoś tutaj z kolegów uporał sie z problemem nie palącego autka na ciepłym lub lekko rozgrzanym silniku?Ponieważ posiadam ten sam problem od dłuższego czasu,dużo czytałem o tym i wszystko po objawach wskazuje na uszkodzony czujnik,więc postanowiłem wymienić czujnik górny od cieczy oczywiście boscha,wymieniłem również kostkę która wchodzi w owy czujnik i problem jest dalej ten sam :-( zimny pali bez problemowo,zdaży się i ciepły zapali ale to raz na 100 i po długim kręceniu rozruchem,lub po zdjęciu koski z nowego czujnika oczywiście sprawnego bo po założeniu pojechałem sprawdzic czy jest dobry i okazało sie że stary tez jest dobry ale cześci elektrycznych niechcą przyjmowac więc zostawie nowy założony.
Proszę o jakąś rade może uda mi sie to samemu zrobic

Pzdr i z góry dzięki

Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1673
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 06 cze 2013, 21:14

sprawdzcie Panowie uklad WN ;-)
[center]
SUCZA RUDOŚĆ
[/center]

pEndrju
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 26 lut 2013, 23:34
Lokalizacja: Nasielsk

Post autor: pEndrju » 06 cze 2013, 21:22

w mojej tak było to deregulowałem przepływkę, przecież jak ten czujnik jest odpięty to to samo jak auto jest zimne i wrzuca wieksza dawkę rozruchową na ciepłym regulacja i tyle u mnie to pomogło ;-)
polonez 1.5
BMW 318,316,318TDS,318 is,320
Eagle Talon 2.0 16v
Passat 1.9 tdi
Audi 80 cabrio 2.3
obecnie:
Audi b4 2.6 sedan
Audi b4 2.3 sedan
Audi 80 cabrio 2.6

Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1673
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 06 cze 2013, 21:32

a na zimnym kolego jak Ci sie wtedy sprawuje?
[center]
SUCZA RUDOŚĆ
[/center]

pinki33
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 06 cze 2013, 10:05
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: pinki33 » 07 cze 2013, 23:23

pEndrju pisze:w mojej tak było to deregulowałem przepływkę, przecież jak ten czujnik jest odpięty to to samo jak auto jest zimne i wrzuca wieksza dawkę rozruchową na ciepłym regulacja i tyle u mnie to pomogło ;-)
Jak by palił jak na zimnym to było by cudo :-D Tak chetnie bym wyregulowal,tylko u mnie takie machery że nikt niechce się podjąć tematu bo muwią że klient pyta za co tak dużo kasy ,że długo taka regulacja zajmuje,dużo grzebania :mrgreen:a propo to zabardzo niema gdzie dać do fachowca który wie co robi,a nie dokształcanie praktykantów czyjąś kasą dokładnie rok temu robiłem generalny remont silnika jak odebrałem samochód o mechanika to już miałem kłopoty z paleniem i powiedział mi że będe miał obroty takie na poziomie 1300 że tak musi być bo inaczej nie odpale :lol: śmiech na sali już byłem podłamany wywaliłem 1900netto za remont,jednym słowem hujowo wyregulowana przepływka pewnie też jest,na cpn wogole wozu nie gasze bo lipa z paleniem zdązyłem się przyzwyczaić tyle że nieraz myśłale zeby ją ze skarpy puścić :-D jak odpale to zdażają się wysokie obroty ostatnio,audi to cudo ale można nerwicy się nabawić <ok>

Pzdr

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 08 cze 2013, 19:29

Będe za miesiąc w okolicach dębna to wyregulujemy :D

pinki33
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 06 cze 2013, 10:05
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: pinki33 » 09 cze 2013, 13:49

zborek_k-kozle pisze:Będe za miesiąc w okolicach dębna to wyregulujemy :D

:-D <ok> rok tak walcze to nie jest żle byle jak ciepły to z górki,albo nowy patent wypinanie wtyczki od cieczy hehe

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga