Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 NG] auto nie odpala.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Skubi173
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 19 kwie 2012, 17:38

[B4 2.3] Problem z odpalańiem pomocy czujnik temp

Post autor: Skubi173 » 20 kwie 2012, 20:23

Witam mam taki problem jest to dziwna sprawa auto jest na silńiki 2.3 na zwykłym gazie
Audi b4 oczywiście po odłączeniu czujniki temp auto odpalala a po pośpiechu nie chce oddalić w czym tkwi problem ?
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2012, 17:12 przez Skubi173, łącznie zmieniany 1 raz.

czarny286

Post autor: czarny286 » 20 kwie 2012, 22:05

napisałem tobie na PW

mortar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 127
Rejestracja: 08 wrz 2007, 19:10
Lokalizacja: Jasło

Post autor: mortar » 07 sie 2012, 10:18

udało sie przyczyne ustalic ?
bylo:
trabant 601 "orange dragon",Merc W123 1977r,
B3 1.8 gaziu 91r - 150 tys bez problemów B4 ABT - 60 tys bez problemów
jest:
B4 2.3 NG LPG - no risk no fun, AR 156 1.9 JTD
https://audi80.pl/b4-ng-zielonka-vt12917.htm

Awatar użytkownika
zimektm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 30 mar 2007, 13:59
Lokalizacja: Szczucin

Post autor: zimektm » 22 paź 2012, 17:55

Witam przyłączę się do tematu ponieważ mam podobny problem: Od pewnego czasu moje NG miało "humory" z odpalaniem -raz odpalało od strzała a niekiedy musiałem dłużej pokręcić rozrusznikiem (do 10-15sek). Kilka dni temu nie odpaliło mi w ogóle gdy silnik był ciepły -postał kilka godzin- odpalił. Poczytałem na forum i zacząłem zabawę w odpinanie 2 pinowego czujnika temperatury na ciepłym silniku -efekt auto odpala ale trzeba zaglądać pod maskę, odpinać czujnik- zapalać- podpiąć ponownie i można jechać. Pomyślałem czujnik padnięty -wymieniłem na nowy, a tu się okazuje iż nic to nie dało. Co może być przyczyną nie odpalania na "letnim/ciepłym" silniku ? Dodam że silnik nigdy nie widział gazu. Z góry dzięki za pomoc
Było:
Audi 4000s B2 quattro 2.0 TD 85'
Audi 80 B4 Cabrio 2.3 93'
Jest:
Audi A4 B5 Avant 1.8
Audi A6 C5 quattro Sedan 2.8 98'
Komar MR232 65'

Awatar użytkownika
xxtomek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 356
Rejestracja: 20 lut 2007, 20:15
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: xxtomek » 05 lis 2012, 07:43

Mam u siebie podobne humorki, a kupiles orygianlny czujnik czy zamiennik?? moze to wina zamiennika ktory nie ma parametrów takich jak ori?
ktos wie co w tej sytuacji trzeba jeszcze sprawdzic/wymienic??

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 06 lis 2012, 19:29

Może zalewa wtryskiwacz rozruchowy ? Odepnij go na ciepłym i zobacz efekt

Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1673
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 08 lis 2012, 19:34

zborek_k-kozle pisze:Może zalewa wtryskiwacz rozruchowy ? Odepnij go na ciepłym i zobacz efekt
:arrow:
zimektm pisze:Poczytałem na forum i zacząłem zabawę w odpinanie 2 pinowego czujnika temperatury na ciepłym silniku -efekt auto odpala ale trzeba zaglądać pod maskę, odpinać czujnik- zapalać- podpiąć ponownie i można jechać.
to niezaleznie od tego cz silnik cieply czy zimny?
[center]
SUCZA RUDOŚĆ
[/center]

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 08 lis 2012, 22:16

Czujnik temperatury daje sygnał do ecu, żeby ten włączył wtryskiwacz rozruchowy podczas odpalania i chwile pracuje potem. Działa do 30-40 stopni .

Awatar użytkownika
xxtomek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 356
Rejestracja: 20 lut 2007, 20:15
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: xxtomek » 19 lis 2012, 07:45

sa czasem problemy z odpaleniem, zaskoczy pochodzi sekunde dwie i gasnie, nie reaguje wtedy na pedał gazu, i tak mozna łechtac az do wywalenia aku, za chyba 4 razem jak zgasł odpiałem wtyczke z czujnika temp dwupinowego ten czarny na kruccu i odpalił od strzała,

czy wobec powyzszej sytuacji mozna rozumiec to tak ze, wtryskiwacz rozruchowy podaje paliwo i to jest te dwie sekundy pracy silnika, a winny i do wymiany jest ten czujnik temp??? (jest orygianlny i na oryginalny trzeba wymienic)

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 19 lis 2012, 10:24

Obstawiam wtryskiwacz rozruchowy a czujnik temperatury dwupinowy proiponuje kupic Boscha.
WSZYSTKIE CZĘŚCI DO VAGÓW I DO RESZTY SWIATA.PISAĆ PW JAK COS POTRZEBA.

adamix98
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 24 mar 2013, 14:33
Lokalizacja: Sztutowo

[audi b3 90 coupe 2.3 NG] nie odpala na ciepłym silniku

Post autor: adamix98 » 30 mar 2013, 16:06




Jak w temacie dodam ze raz zapali raz nie. Cudem jest zeby zapalila jak ma ok 90 stopni.

Po odlaczeniu czujnika wody w miare odpala. Co moze być przyczyna tego?

a i jeszcze jedno wie ktoś moze dlaczego tak klekocze?
Ostatnio zmieniony 30 mar 2013, 19:07 przez adamix98, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 30 mar 2013, 17:15

adamix98, _uwaga
WRC is for boys.
Group B was for men.

adamix98
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 24 mar 2013, 14:33
Lokalizacja: Sztutowo

Post autor: adamix98 » 31 mar 2013, 00:06

Podłącze się do tematu. Ten sam problem gdy auto ciepłe to za chiny nie idzie go zapalić??? czyżby talerzyk za nisko leży?? Proszę o pomoc.

ACA
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 21 paź 2010, 22:21
Lokalizacja: Suwalki

Post autor: ACA » 14 kwie 2013, 16:06

cześć ja też miałem problem z odpaleniem raz odpalała normalnie a z kolei następnym razem kręciłem i bez rezultatu.. Nie pracowała u mnie pompa. Okazało się że masa nie dochodzi, gdzieś po drodze zapewne przerwany przewód (lub spalony)... Podpiąłem się przy pompie pod masę i w bagażniku pod nakrętkę i pompa załącza się za każdym razem i samochód odpala za każdym razem.
quattro

dawidoff241
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 24 kwie 2012, 18:27
Lokalizacja: Szczucin

Post autor: dawidoff241 » 15 kwie 2013, 21:10

witam czy znalazles przyczyne swoich problemów? poniewaz mam to samo i chcialbym sie tego pozbyc
Dawidoff241

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga