[B4 2.3 NG] auto nie odpala.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 24 kwie 2012, 18:27
- Lokalizacja: Szczucin
Witam,
Dokładnie tak jak pisze kolega Dregan..,-górny czujnik masz uszkodzony -a jak wymieniłeś na zamiennik to i tak nie pomoże..,-poprawnie działa tylko oryginalny lub boscha,-wiem z doświadczenia. Każde inne to strata pieniędzy-bo są złe od nowości...
Czujnik który pokazuje temp na liczniku nie ma nic wspólnego z odpalaniem auta.
Zrób test z odpalaniem auta z odpiętym górnym czujnikiem..,-jak ładnie odpali jak silnik ciepły bez czujnika-to w 99% jego wina i trzeba wymienić.
Czasami jeszcze przyczyna leży w nieszczelności układu dolotowego..,-wystarczy mikroskopina dziurka i będą problemy z odpalaniem..,ale najpierw zrób test czujnika.
Pozdrawiam.
Dokładnie tak jak pisze kolega Dregan..,-górny czujnik masz uszkodzony -a jak wymieniłeś na zamiennik to i tak nie pomoże..,-poprawnie działa tylko oryginalny lub boscha,-wiem z doświadczenia. Każde inne to strata pieniędzy-bo są złe od nowości...
Czujnik który pokazuje temp na liczniku nie ma nic wspólnego z odpalaniem auta.
Zrób test z odpalaniem auta z odpiętym górnym czujnikiem..,-jak ładnie odpali jak silnik ciepły bez czujnika-to w 99% jego wina i trzeba wymienić.
Czasami jeszcze przyczyna leży w nieszczelności układu dolotowego..,-wystarczy mikroskopina dziurka i będą problemy z odpalaniem..,ale najpierw zrób test czujnika.
Pozdrawiam.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 24 kwie 2012, 18:27
- Lokalizacja: Szczucin
Witam,dawidoff241 pisze:ok dzieki panowie za podpowiedzi w wolnej chwili bd sie z tym bawil i opisze co i jak.
[ Dodano: 2013-04-17, 18:51 ]
a czy kupie gdzies taki czujnik na necie? i jaka cena jest takiego czujnika oczywiscie nie jakiegos szitu bo poprzedni kupilem za 4dyszki
Boscha kosztuje od 100 do 140zł i ten polecam.
(Zresztą oryginalny Audi z ASO też jest od Boscha tylko ma wybity dodatkowo znak 4 kółek oraz numer części,-i jest nieco droższy...)
.Myśle, że każdy sklep go sprowadzi na zamówienie jak powiesz że potrzebny jest górny dwupinowy czujnik temp do NG,-albo wykręć ten co masz i kup na wzór odpowiednik Boscha.
Numer czujnika to Bosch 0 280 130 053 (zweryfikuj dla pewności) ,ale zrób test czujnika i sprawdź też szczelność dolotu i gumy przepływomierza,-bo często bywa też że słabo zapala jak jest ciepły-bo po prostu łapie lewe powietrze...
(tu jest za 131zł ale poszukaj,-bo można taniej,-ja kupiłem za 100zł)
http://sklep.intercars.com.pl/?towkod=396369#x
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2013-04-18, 16:14 ]
hubertm pisze:Witam,dawidoff241 pisze:ok dzieki panowie za podpowiedzi w wolnej chwili bd sie z tym bawil i opisze co i jak.
[ Dodano: 2013-04-17, 18:51 ]
a czy kupie gdzies taki czujnik na necie? i jaka cena jest takiego czujnika oczywiscie nie jakiegos szitu bo poprzedni kupilem za 4dyszki
Boscha kosztuje od 100 do 140zł i ten polecam.
(Zresztą oryginalny Audi z ASO też jest od Boscha tylko ma wybity dodatkowo znak 4 kółek oraz numer części,-i jest nieco droższy...)
.Myśle, że każdy sklep go sprowadzi na zamówienie jak powiesz że potrzebny jest górny dwupinowy czujnik temp do NG,-albo wykręć ten co masz i kup na wzór odpowiednik Boscha.
Numer czujnika to Bosch 0 280 130 053 (zweryfikuj dla pewności!) ,ale zrób test czujnika i sprawdź też szczelność dolotu i gumy przepływomierza,-bo często bywa też że słabo zapala jak jest ciepły-bo po prostu łapie lewe powietrze...
-tu jest za 131zł ale poszukaj,-bo można taniej,-ja kupiłem za 100zł
http://sklep.intercars.com.pl/?towkod=396369#x
-tu masz za 100zł
http://dfpecro.arwit.pl/TDZamow.aspx?a= ... kod=&tab=1
Pozdrawiam.
Witam
Mam pytanko czy już ktoś tutaj z kolegów uporał sie z problemem nie palącego autka na ciepłym lub lekko rozgrzanym silniku?Ponieważ posiadam ten sam problem od dłuższego czasu,dużo czytałem o tym i wszystko po objawach wskazuje na uszkodzony czujnik,więc postanowiłem wymienić czujnik górny od cieczy oczywiście boscha,wymieniłem również kostkę która wchodzi w owy czujnik i problem jest dalej ten sam zimny pali bez problemowo,zdaży się i ciepły zapali ale to raz na 100 i po długim kręceniu rozruchem,lub po zdjęciu koski z nowego czujnika oczywiście sprawnego bo po założeniu pojechałem sprawdzic czy jest dobry i okazało sie że stary tez jest dobry ale cześci elektrycznych niechcą przyjmowac więc zostawie nowy założony.
Proszę o jakąś rade może uda mi sie to samemu zrobic
Pzdr i z góry dzięki
Mam pytanko czy już ktoś tutaj z kolegów uporał sie z problemem nie palącego autka na ciepłym lub lekko rozgrzanym silniku?Ponieważ posiadam ten sam problem od dłuższego czasu,dużo czytałem o tym i wszystko po objawach wskazuje na uszkodzony czujnik,więc postanowiłem wymienić czujnik górny od cieczy oczywiście boscha,wymieniłem również kostkę która wchodzi w owy czujnik i problem jest dalej ten sam zimny pali bez problemowo,zdaży się i ciepły zapali ale to raz na 100 i po długim kręceniu rozruchem,lub po zdjęciu koski z nowego czujnika oczywiście sprawnego bo po założeniu pojechałem sprawdzic czy jest dobry i okazało sie że stary tez jest dobry ale cześci elektrycznych niechcą przyjmowac więc zostawie nowy założony.
Proszę o jakąś rade może uda mi sie to samemu zrobic
Pzdr i z góry dzięki
Jak by palił jak na zimnym to było by cudo Tak chetnie bym wyregulowal,tylko u mnie takie machery że nikt niechce się podjąć tematu bo muwią że klient pyta za co tak dużo kasy ,że długo taka regulacja zajmuje,dużo grzebania :mrgreen:a propo to zabardzo niema gdzie dać do fachowca który wie co robi,a nie dokształcanie praktykantów czyjąś kasą dokładnie rok temu robiłem generalny remont silnika jak odebrałem samochód o mechanika to już miałem kłopoty z paleniem i powiedział mi że będe miał obroty takie na poziomie 1300 że tak musi być bo inaczej nie odpale :lol: śmiech na sali już byłem podłamany wywaliłem 1900netto za remont,jednym słowem hujowo wyregulowana przepływka pewnie też jest,na cpn wogole wozu nie gasze bo lipa z paleniem zdązyłem się przyzwyczaić tyle że nieraz myśłale zeby ją ze skarpy puścić jak odpale to zdażają się wysokie obroty ostatnio,audi to cudo ale można nerwicy się nabawić <ok>pEndrju pisze:w mojej tak było to deregulowałem przepływkę, przecież jak ten czujnik jest odpięty to to samo jak auto jest zimne i wrzuca wieksza dawkę rozruchową na ciepłym regulacja i tyle u mnie to pomogło
Pzdr
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle