Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 NG] auto nie odpala.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
kais1234
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 15 lut 2015, 22:07
Lokalizacja: Radzyń

Post autor: kais1234 » 19 lut 2015, 20:17

Juz zrobione padł czujnik halla;))
Love Audi

Jakubsonb4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 02 mar 2015, 14:31

[B4 2.3 NG] Nie odpala, jest iskra, podaje paliwo, 2.3 NG

Post autor: Jakubsonb4 » 02 mar 2015, 14:42

Witam serdecznie, zaczne od tego ze auto ma silnik 2.3 NG + gaz niestety, natomiast gaz nie odpalony od około (6-7 lat), ale była jedna próba z tego co wiem.
Auto pali kosmicznie duzo benzyny, 12l benzyny i 46 km przejechane po miescie bez pompowania pod 5 tysiecy. Nagle auto zgasło podczas ruszania przy tych 46 km, i nie odpalilo.
Dolałem nastepne 12 litrow i nadal nie odpalilo, auto nadal nie odpalilo, iskra spraawdzona jest elegancka. co dalej ? od czego zaczac sprawdzenia, wymiany ? jest tez dosc zamulone ze tak powiem.

z gory dzieki

pozdrawiam

krs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
Imię: Krzysztof
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.3 7A
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: krs » 02 mar 2015, 17:50

A przeczytałeś FAQ? :-P I warto by było wywalić ten LPG skoro tyle lat nie używany, może nie pomoże ale na pewno nie zaszkodzi
Audi 90

Awatar użytkownika
krzych900
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 411
Rejestracja: 20 cze 2013, 23:21
Lokalizacja: PKN

Post autor: krzych900 » 02 mar 2015, 22:51

A pompa chodzi? Może centralka od gazu coś poknociła. Można jeszcze zajrzeć pod gumę przepływomierza i zobaczyć co z talerzykiem. Na początek, tak jak kolega wyżej radzi, zajrzyj do FAQ. Jak będziesz miał więcej informacji to będzie łatwiej coś doradzić.

Awatar użytkownika
elektronic
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 529
Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
Imię: Wiesław
Lokalizacja: Turek

Post autor: elektronic » 02 mar 2015, 23:23

Ja bym też sprawdził/wymienił świece. Już miałem taki przypadek (fakt że nie w Audi) że świece się skończyły. Niby jakaś iskra była ale nie zapalał. Po zmianie świec zapalił od razu.
Moje to elektro-woz-czyli-woz-elektronica-t75652.html
Jeśli moja rada okazała się pomocna kliknij "Pomógł"

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 07 mar 2015, 17:54

1 faq
2 swiece
3 czujnik temperatury ;) ten to lub i skubany nabroić
If it's got tits or wheels, sooner or later, it'll give ya trouble.

Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony :) , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"

Awatar użytkownika
dr.lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1111
Rejestracja: 11 kwie 2009, 14:07
Lokalizacja: sandomierz

Post autor: dr.lolek » 07 mar 2015, 18:53

nie zalewa go?
Kobieta bez mężczyzny jest jak statek bez steru. ^^

sprzedam swoje 100 c4 2,8 quattro!!

Sebbeekk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 16 lis 2011, 21:51

Post autor: Sebbeekk » 08 mar 2015, 12:21

sprawdź pompkę paliwa,

nie wiem jak u ciebie ale u mnie po przejściu na gaz centralka odcina pompkę paliwa przez przekaźnik dostawiony przez gazownika, poszukaj go u siebie i jak znajdziesz to go wypnij i pomiń, wstaw przewód( to doradził mi w moim przypadku użytkownik z tego forum " aldi ")

nie jestem pewny ale sprawdzę to dzisiaj u siebie ale zdaje mi się że jak odepnie się centralkę to auto powinno chodzić na gazie

mam też mały problem ze swoim autem, u mnie jak nie chce odpalić to wypinam kostkę z regulatora ciśnienia paliwa

bi3niu89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 09 cze 2012, 20:29
Lokalizacja: Wrocław

[b3 2.3 NG coupe LPG] Nie pali po wymianie kabli

Post autor: bi3niu89 » 29 mar 2015, 12:09

Witam,
Przeszukałem już wszystko i nie wiem co robić z moją Audi, otóż ostatnio źle paliła nie trzymała obrotów i chodziła jak traktor, okazało się że kable zapłonowe świeciły jak choinka no więc zamówiłem nowe i zrbiłem coś głupiego, wymieniłem je i źle podłaczyłem, auto nie chciało palić, lekki strzał z tłumika i tyle, gdy już założyłem je tak jak powinny być według książki, to auto kręci, czuć benzynę , lekkie strzały z tłumika czasami przy długim kręceniu i to wszystko, nie chcę zapalić.
Jakieś pomysły??

krótki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 289
Rejestracja: 08 sie 2013, 18:08

Post autor: krótki » 29 mar 2015, 15:49

Błąd o 180 stopni. Ustaw silnik na znaki w obudowie sprzęgła i koło wałka rozrządu nacięcie z krawędzią głowicy.

bi3niu89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 09 cze 2012, 20:29
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: bi3niu89 » 30 mar 2015, 15:46

Nie bardzo wiem co robić bo w ogóle się na tym nie znam, jakiś konkretny poradnik tu znajdę odnośnie tego błędu?...
Wczoraj wyciągnąłem świece i były pozalewane, czekam na nowe i miałem nadzieję że to tylko świece, jesteś pewien, że to ten błąd??

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 30 mar 2015, 16:11

bi3niu89, myślę że wina leży w źle zamotowanych przewodach tzn nie w tej kolejności
tu cytat z innego tematu
zukreator pisze: kolejno odpalane cylindry 12453 (trzeci cylinder na końcu), palec aparatu zapłonowego obraca się w prawo, palec wskazując na nacięcie na aparacie zorientowany jest na cylinder nr 1

cylindry numeruje się licząc od rozrządu do koła zamachowego.
Świec nie było sensu zamawiać tylko swoje oczyścić no chyba że bardzo dawno nie wymieniane.
WRC is for boys.
Group B was for men.

bi3niu89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 09 cze 2012, 20:29
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: bi3niu89 » 30 mar 2015, 16:29

Kable mam tak właśnie podłączone, w jednej świecy gwint mi się zjechał więc zamówiłem nowe, ale za nim je odkręciłem to auto coś niby jakby chciał zapalić ale nic z tego, przy długim kręceniu rozrusznikiem są lekkie strzały z tłumika i śmierdzi benzyną, a świece mokre i czarne....

krs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
Imię: Krzysztof
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.3 7A
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: krs » 30 mar 2015, 17:10

bi3niu89 pisze:, ale za nim je odkręciłem to auto coś niby jakby chciał zapalić ale nic z tego, przy długim kręceniu rozrusznikiem są lekkie strzały z tłumika i śmierdzi benzyną, a świece mokre i czarne....
To są objawy źle założonych kabli, dokładnie sprawdź jeszcze raz.
Audi 90

bi3niu89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 09 cze 2012, 20:29
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: bi3niu89 » 30 mar 2015, 17:26

Sprawdzałem dokładnie pod kopułką jest cyfra 1 więc to pierwszy cylinder i idąc w prawo kolejno 12453 i tak mam podłączone.
Bo za pierwszym razem dałem kable 12345 i od tego momentu jest lipa, poźniej właśnie zamieniłem tak jak powinny być i auto kręci ale nie pali i śmierdzi benzyną tylko, świece pozalewane, może za dużo benzyny napompowałem przy źle założonych kablach??
Najgorsze że aktualnie jestem w Niemczech razem z autem a tu mechanik tyle woła za wszystko że głowa boli...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga