[B4 2.3 NG] auto nie odpala.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1
- Rejestracja: 02 mar 2015, 14:31
[B4 2.3 NG] Nie odpala, jest iskra, podaje paliwo, 2.3 NG
Witam serdecznie, zaczne od tego ze auto ma silnik 2.3 NG + gaz niestety, natomiast gaz nie odpalony od około (6-7 lat), ale była jedna próba z tego co wiem.
Auto pali kosmicznie duzo benzyny, 12l benzyny i 46 km przejechane po miescie bez pompowania pod 5 tysiecy. Nagle auto zgasło podczas ruszania przy tych 46 km, i nie odpalilo.
Dolałem nastepne 12 litrow i nadal nie odpalilo, auto nadal nie odpalilo, iskra spraawdzona jest elegancka. co dalej ? od czego zaczac sprawdzenia, wymiany ? jest tez dosc zamulone ze tak powiem.
z gory dzieki
pozdrawiam
Auto pali kosmicznie duzo benzyny, 12l benzyny i 46 km przejechane po miescie bez pompowania pod 5 tysiecy. Nagle auto zgasło podczas ruszania przy tych 46 km, i nie odpalilo.
Dolałem nastepne 12 litrow i nadal nie odpalilo, auto nadal nie odpalilo, iskra spraawdzona jest elegancka. co dalej ? od czego zaczac sprawdzenia, wymiany ? jest tez dosc zamulone ze tak powiem.
z gory dzieki
pozdrawiam
- elektronic
- Forum Audi 80
- Posty: 530
- Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Turek
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
sprawdź pompkę paliwa,
nie wiem jak u ciebie ale u mnie po przejściu na gaz centralka odcina pompkę paliwa przez przekaźnik dostawiony przez gazownika, poszukaj go u siebie i jak znajdziesz to go wypnij i pomiń, wstaw przewód( to doradził mi w moim przypadku użytkownik z tego forum " aldi ")
nie jestem pewny ale sprawdzę to dzisiaj u siebie ale zdaje mi się że jak odepnie się centralkę to auto powinno chodzić na gazie
mam też mały problem ze swoim autem, u mnie jak nie chce odpalić to wypinam kostkę z regulatora ciśnienia paliwa
nie wiem jak u ciebie ale u mnie po przejściu na gaz centralka odcina pompkę paliwa przez przekaźnik dostawiony przez gazownika, poszukaj go u siebie i jak znajdziesz to go wypnij i pomiń, wstaw przewód( to doradził mi w moim przypadku użytkownik z tego forum " aldi ")
nie jestem pewny ale sprawdzę to dzisiaj u siebie ale zdaje mi się że jak odepnie się centralkę to auto powinno chodzić na gazie
mam też mały problem ze swoim autem, u mnie jak nie chce odpalić to wypinam kostkę z regulatora ciśnienia paliwa
[b3 2.3 NG coupe LPG] Nie pali po wymianie kabli
Witam,
Przeszukałem już wszystko i nie wiem co robić z moją Audi, otóż ostatnio źle paliła nie trzymała obrotów i chodziła jak traktor, okazało się że kable zapłonowe świeciły jak choinka no więc zamówiłem nowe i zrbiłem coś głupiego, wymieniłem je i źle podłaczyłem, auto nie chciało palić, lekki strzał z tłumika i tyle, gdy już założyłem je tak jak powinny być według książki, to auto kręci, czuć benzynę , lekkie strzały z tłumika czasami przy długim kręceniu i to wszystko, nie chcę zapalić.
Jakieś pomysły??
Przeszukałem już wszystko i nie wiem co robić z moją Audi, otóż ostatnio źle paliła nie trzymała obrotów i chodziła jak traktor, okazało się że kable zapłonowe świeciły jak choinka no więc zamówiłem nowe i zrbiłem coś głupiego, wymieniłem je i źle podłaczyłem, auto nie chciało palić, lekki strzał z tłumika i tyle, gdy już założyłem je tak jak powinny być według książki, to auto kręci, czuć benzynę , lekkie strzały z tłumika czasami przy długim kręceniu i to wszystko, nie chcę zapalić.
Jakieś pomysły??
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
bi3niu89, myślę że wina leży w źle zamotowanych przewodach tzn nie w tej kolejności
tu cytat z innego tematu
tu cytat z innego tematu
Świec nie było sensu zamawiać tylko swoje oczyścić no chyba że bardzo dawno nie wymieniane.zukreator pisze: kolejno odpalane cylindry 12453 (trzeci cylinder na końcu), palec aparatu zapłonowego obraca się w prawo, palec wskazując na nacięcie na aparacie zorientowany jest na cylinder nr 1
cylindry numeruje się licząc od rozrządu do koła zamachowego.
Sprawdzałem dokładnie pod kopułką jest cyfra 1 więc to pierwszy cylinder i idąc w prawo kolejno 12453 i tak mam podłączone.
Bo za pierwszym razem dałem kable 12345 i od tego momentu jest lipa, poźniej właśnie zamieniłem tak jak powinny być i auto kręci ale nie pali i śmierdzi benzyną tylko, świece pozalewane, może za dużo benzyny napompowałem przy źle założonych kablach??
Najgorsze że aktualnie jestem w Niemczech razem z autem a tu mechanik tyle woła za wszystko że głowa boli...
Bo za pierwszym razem dałem kable 12345 i od tego momentu jest lipa, poźniej właśnie zamieniłem tak jak powinny być i auto kręci ale nie pali i śmierdzi benzyną tylko, świece pozalewane, może za dużo benzyny napompowałem przy źle założonych kablach??
Najgorsze że aktualnie jestem w Niemczech razem z autem a tu mechanik tyle woła za wszystko że głowa boli...