[B4 2.3 NG] auto nie odpala.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 56
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 22:15
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 56
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 22:15
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
No zobacz, ja naprawiłem na krótką chwilę i chyba z 40 tys. km tak zrobiłem i jeżdżę tak nadal.
Odpala na gazie od razu, nie strzela, nie gaśnie. Przez niecałe 2 lata ani jednego strzału na gazie przez prawie 70 tys. km.
Ale lepiej szukać chgw jakie kolanka, bździnki malinki, wstawiać blosy, cudować, czarować itd. itp. <ok>
Odpala na gazie od razu, nie strzela, nie gaśnie. Przez niecałe 2 lata ani jednego strzału na gazie przez prawie 70 tys. km.
Ale lepiej szukać chgw jakie kolanka, bździnki malinki, wstawiać blosy, cudować, czarować itd. itp. <ok>
[B4 2.3 NG] problem z zapłonem
Pany poradźcie mi, albo powiedzcie co robię źle.. Wymieniałem ostatnio uszczelniacze zaworowe, przy czym zdejmowałem głowice, i gdy demontowałem aparat zapłonowy, to nie zaznaczyłem sobie jego ustawienia ;/ zwyczajnie zapomniałem.. Po złożeniu wszystkiego do kupy, auto nie chciało odpalić. Po paru próbach załapało, ale zaraz zdechło. Zacząłem ustawiać aparat zapłonowy, i znalazłem punkt w którym auto zpaliło elegancko, ale problem jest taki, że jak chce nim jechać to nie ma mocy, muli go i gaśnie, ale jak :shock: chodzi po odpaleniu to bajka czytałem na forum poradnik jak ustawić zapłon i tak : rozrząd mam ustawiony na znakach, a palec jest ustawiony na przewód wysokiego napięcia pierwszego cylindra. I tu pytanie co jest nie tak skoro auto odpala i jest git, a jak próbuje nim jechać to zdycha? A gdy odpali i próbuje zmienić położenie aparatu, kręcąc nim w prawo lub lewo, to auto gaśnie ;/ wiec o co tu chodzi? :?: :shock:
Ostatnio zmieniony 12 lip 2015, 09:22 przez feltQ200, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Bo to sposób ustawienia tylko do odpalenia aby dało się wyregulować zapłon lampą albo ewentualni na słuch (ale nie polecam tej metody osobom bez doświadczenia).feltQ200 pisze:forum poradnik jak ustawić zapłon i tak : rozrząd mam ustawiony na znakach, a palec jest ustawiony na przewód wysokiego napięcia pierwszego cylindra.
nie będzie gitara.Jarewa pisze:Pewnie ustawiałeś palec na znak na kole "0" ustaw koło zamachowe na znak 15st. i wtedy palec aparatu na znaki będzie gitara.
palec ustawia się na nacięcie na aparacie zapłonowym, gdy w okienku skrzyni na kole zamachowym pojawia się 0. Nie inaczej.
znak kreski 15 stopni służy do ustawiania zapłonu na lampę.
pozdrawiam
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Bedzie bedzie:) prawie idealnie przetestowane i nie tylko w NG kiedy znak ustawimy na punkt zapłonu i palec na kreski jest prawie idealnie.
Tak się ustawia tylko do odpalenia i późniejszego ustawienia. Niestety nie jest tez tak kolorowo nie wszystkie silniki na kole maja te punkty.palec ustawia się na nacięcie na aparacie zapłonowym, gdy w okienku skrzyni na kole zamachowym pojawia się 0. Nie inaczej.