zukreator pisze:krs pisze:zukreator napisał/a:
ustawiajac wszystko na znaki, nie ma innego położenia aparatu niż właściwe, tj. nie da sie go zamontować "na odwrót", jeżeli ustawiony jest na znaki.
nie ma najmniejszego znaczenia, jak zorientowany jest aparat zapłonowy względem silnika, czy czegokolwiek, o ile jesteśmy w stanie wpiąć wtyczkę do hallotronu.
i.
no chyba nie bardzo,
https://audi80.pl/23-n...adu-vt93074.htm
_________________
podlinkowałeś mój własny temat, a nawet nie przeczytałeś ze zrozumieniem mojego postu, albo tematu o ustawianiu zapłonu/rozrządu.
jak ktoś ma problem z ogarnięciem obszerniejszego tekstu, to:
silnik ustawiony na znaki: palec aparatu wskazuje na nacięcie na obudowie aparatu, widoczny jest znak wybity na kole pasowym wałka rozrządu z tyłu obudowy rozrządu(rzeczony znak znajduje się na wysokości styku pokrywy zaworów), w okienku skrzyni biegów widoczne jest zero wybite na kole zamachowym.
to jest silnik ustawiony na znaki
palec wskazujący na nacięcie na korpusie aparatu zapłonowego jest ustawiony jednoczesnie tak, aby przerzucić iskre na cyl 1. od tego gniazda na kopułce zaczynasz, kabel z tego miejsca podłączasz do 1 cyl.
idąc w prawo, zgodnie z ruchem wskazówek zegara, podłączasz do kopułki drugi kabel, który ma być podłączony do 2 cylindra, następny po nim będzie podłączony do 4 cylindra, nastepny do 5 cylindra, AŻ NA KOŃCU kabel który podłączysz do gniazda znajdującego się po lewej stronie cylindra 1 na kopułce, idzie do cylindra nr 3.
na środku kopułki oczywiście gniazdo na cewkę.
tak powinienes mieć podłączone,
jeden z pierwszych postów jakie zostały napisane w tym temacie.
pozdro