Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 NG] auto nie odpala.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
grzesiek1495
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 29 wrz 2014, 22:15
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: grzesiek1495 » 06 lip 2015, 00:12

ale kręci chociaż? Podaj więcej info

kais1234
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 15 lut 2015, 22:07
Lokalizacja: Radzyń

Post autor: kais1234 » 06 lip 2015, 14:52

kreci ale nie odpala co to moze byc mysle ze moze czujnik halla
Love Audi

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 06 lip 2015, 15:04

kais1234, pisz że po polsku i stosuj znaki interpunkcyjne tak by dało się to czytać to po pierwsze, po drugie sprawdziłeś że iskry brak :?: że tak twierdzisz
kais1234 pisze:mysle ze moze czujnik halla
jeśli nie to sprawdź.
A potem dopiero trzeba szukać co jest przyczyną tego stanu rzeczy.
WRC is for boys.
Group B was for men.

kais1234
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 15 lut 2015, 22:07
Lokalizacja: Radzyń

Post autor: kais1234 » 06 lip 2015, 15:40

iskra jest :P
Love Audi

grzesiek1495
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 29 wrz 2014, 22:15
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: grzesiek1495 » 06 lip 2015, 23:09

moja 80-tka ostatnio miała problemy bo okazało się że benzyny nie było, a wskazówka pokazywała połowe baku. Po zalaniu normalnie palił i na gazie i na benzynie. 2.3 silniki miały wykorzystywaną benzyne do smarowania więc jakbyś nie miał benzyny to też nie odpali :)

Awatar użytkownika
Marcin_89
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 02 lip 2008, 20:39
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Marcin_89 » 10 lip 2015, 21:38

No zobacz, ja naprawiłem na krótką chwilę i chyba z 40 tys. km tak zrobiłem i jeżdżę tak nadal.
Odpala na gazie od razu, nie strzela, nie gaśnie. Przez niecałe 2 lata ani jednego strzału na gazie przez prawie 70 tys. km.
Ale lepiej szukać chgw jakie kolanka, bździnki malinki, wstawiać blosy, cudować, czarować itd. itp. <ok>
Było: VIII 2008 - X 2008 - B3 1.8PM; X 2008 - III 2010 B3 1.6PP; -> IV 2010 - VIII 2013 B3 1.6D
VIII 2013 - IX 2015 C3 2.3E [*]; VI 2015 - XI 2015 B3 1.8SF; XII 2015 Coupe B4 AAH; B3 1.8SF+LPG X 2015 - II 2016; 1.9D II 2016 - VI 2016; C3 2.3NF XII 2015 - VI 2016; C3 1.8JN V 2016 - VII 2016
jest: -> C3 Avant 2.3NF VII 2016 - ?

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 11 lip 2015, 14:22

Ja mam takie kolanko jak chcesz. Pisz na pw, bo mi jest nie potrzebne.

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 11 lip 2015, 14:25

Sprawdź bezpieczniki od silnika. Kiedyś tak miałem, bo bezpiecznik spalił się. 2 spięte ze sobą czerwoną plastikową ramką w skrzynce pod maska. Motor.

feltQ200
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 18 lut 2015, 20:06

[B4 2.3 NG] problem z zapłonem

Post autor: feltQ200 » 11 lip 2015, 21:51

Pany poradźcie mi, albo powiedzcie co robię źle.. Wymieniałem ostatnio uszczelniacze zaworowe, przy czym zdejmowałem głowice, i gdy demontowałem aparat zapłonowy, to nie zaznaczyłem sobie jego ustawienia ;/ zwyczajnie zapomniałem.. Po złożeniu wszystkiego do kupy, auto nie chciało odpalić. Po paru próbach załapało, ale zaraz zdechło. Zacząłem ustawiać aparat zapłonowy, i znalazłem punkt w którym auto zpaliło elegancko, ale problem jest taki, że jak chce nim jechać to nie ma mocy, muli go i gaśnie, ale jak :shock: chodzi po odpaleniu to bajka ;) czytałem na forum poradnik jak ustawić zapłon i tak : rozrząd mam ustawiony na znakach, a palec jest ustawiony na przewód wysokiego napięcia pierwszego cylindra. I tu pytanie co jest nie tak skoro auto odpala i jest git, a jak próbuje nim jechać to zdycha? A gdy odpali i próbuje zmienić położenie aparatu, kręcąc nim w prawo lub lewo, to auto gaśnie ;/ wiec o co tu chodzi? :?: :shock:
Ostatnio zmieniony 12 lip 2015, 09:22 przez feltQ200, łącznie zmieniany 1 raz.
Było Audi 80 B3 1.8 SF sedan
Jest Audi 80 B4 2.3 NG Avant Quattro

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 12 lip 2015, 09:20

feltQ200 pisze:forum poradnik jak ustawić zapłon i tak : rozrząd mam ustawiony na znakach, a palec jest ustawiony na przewód wysokiego napięcia pierwszego cylindra.
Bo to sposób ustawienia tylko do odpalenia aby dało się wyregulować zapłon lampą albo ewentualni na słuch (ale nie polecam tej metody osobom bez doświadczenia).
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

feltQ200
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 18 lut 2015, 20:06

Post autor: feltQ200 » 12 lip 2015, 12:16

Czyli błędu jako tako nie popełniłem i jestem na dobrym tropie, teraz wystarczy tylko dobrze wyregulować zapłon i ma być gitara?
Było Audi 80 B3 1.8 SF sedan
Jest Audi 80 B4 2.3 NG Avant Quattro

zukreator

Post autor: zukreator » 12 lip 2015, 12:33

weź też pod uwagę, że twoje problemy nie muszą wcale wynikać ze źle ustawionego zapłonu...

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 12 lip 2015, 12:41

Pewnie ustawiałeś palec na znak na kole "0" ustaw koło zamachowe na znak 15st. i wtedy palec aparatu na znaki będzie gitara.

zukreator

Post autor: zukreator » 14 lip 2015, 20:07

Jarewa pisze:Pewnie ustawiałeś palec na znak na kole "0" ustaw koło zamachowe na znak 15st. i wtedy palec aparatu na znaki będzie gitara.
nie będzie gitara.

palec ustawia się na nacięcie na aparacie zapłonowym, gdy w okienku skrzyni na kole zamachowym pojawia się 0. Nie inaczej.

znak kreski 15 stopni służy do ustawiania zapłonu na lampę.


pozdrawiam

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 14 lip 2015, 20:26

Bedzie bedzie:) prawie idealnie przetestowane i nie tylko w NG kiedy znak ustawimy na punkt zapłonu i palec na kreski jest prawie idealnie.
palec ustawia się na nacięcie na aparacie zapłonowym, gdy w okienku skrzyni na kole zamachowym pojawia się 0. Nie inaczej.
Tak się ustawia tylko do odpalenia i późniejszego ustawienia. Niestety nie jest tez tak kolorowo nie wszystkie silniki na kole maja te punkty.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga