[B3 2.3 NG] Brak iskry/prądu w układzie zapłonowym.
[B3 2.3 NG] Brak iskry/prądu w układzie zapłonowym.
Cześć wszystkim. Mam problem z nowo zakupionym pojazdem jakim jest audi cabrio z silnikiem 2.3 NG. Problem polega na tym że silnik nie odpala(taki już zakupiłem z myślą że jakoś go ogarnę) Po szybkim sprawdzeniu wyszło że nie ma iskry, padło na czujnik halla, ale we wtyczce od czujnika nie ma wgl napięcia. Sprawdziłem również czy jest przejście z tej kostki do kostki od modułu zapłonowego i jest. Podmieniłem również ten modół na drugi, podmieniłem przekaźniki i na tym zakończyłem pracę i pisze ten post. Czy ktoś jest w stanie mi podpowiedzieć co sprawdzić w tej sytuacji? Pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4630
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Chodzi ci o ten moduł przy cewce czy sterownik zapłonu wewnątrz samochodu pod nogami pasażera jak dobrze pamiętam?Przemkooo pisze:Sprawdziłem również czy jest przejście z tej kostki do kostki od modułu zapłonowego i jest.
Zobacz ten poradnik: https://audi80.pl/topics77/faq-co-z ... t98745.htm
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4630
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Zobacz czy na tym module zapłonu masz plus po zapłonie nie pinie 6(czarno-niebieski przewód) i masy na 20 i 22.
Tu masz schemat: http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig02.pdf
Tu masz schemat: http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig02.pdf
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4630
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
To na 20 nie masz masy po prostu. Zobacz czy z wiązki z masami przykręconej do kolektora ssącego się nie urwał jakiś kabel. Jak będzie dobrze to poszukam schematu z opisem gdzie oryginalnie szła ta masa. Możesz też spróbować podłączyć masę do tego pinu na krótko z innego miejsca.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4630
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
To że plus pojawia się na wejściu masy to normalne przy braku masy.
Taki same efekt miałbyś jakbyś wziął żarówkę jednym zaciskiem podłączył do plusa a na drugim mierzyłbyś napięcie względem masy. Żarówka by nie świeciła a miernik by pokazał napięcie zasilania.
Taki same efekt miałbyś jakbyś wziął żarówkę jednym zaciskiem podłączył do plusa a na drugim mierzyłbyś napięcie względem masy. Żarówka by nie świeciła a miernik by pokazał napięcie zasilania.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga