Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Coupe 2.2 KV] brak mocy na 4 i 5 biegu.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kuco
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 04 cze 2010, 02:10
Lokalizacja: Krasnystaw

[Coupe 2.2 KV] brak mocy na 4 i 5 biegu.

Post autor: kuco » 18 wrz 2011, 17:49

Witam.
Pojawił mi się pierwszy problem z wózkiem którego nie potrafię ogarnąć.

Dzieje się tak że na biegach 1,2,3 wkręca się ile tylko się da a jak wrzuce 4 to coś go zamula i powyżej 4 tyś nie chce się wkręcić( na gazie po chwili strzela gaz i zsuwa gume od rozdzielacza, na benzynie tylko go muli) a na 5 biegu raz się wkręca do 4 tyś a czasami nawet 4 nie wkręci.

Wymieniłem już filtry(powietrza, gazu), sprawdziłem wszystkie przewody i nie zauważyłem żeby coś było nie szczelne. Już nie wiem co tam mu jeszcze może dolegać.

Czy ktoś wie co tam mu może dolegać?

Jest tak jakby po wrzuceniu 4 dostawał mniej powietrza. Może to być wina rozdzielacza?




A i teraz prędkość max to 140km/h :/

Awatar użytkownika
Bartek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 568
Rejestracja: 16 wrz 2009, 19:49
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Bartek90 » 18 wrz 2011, 18:05

Wydaje mi się że bardzo podobny temat już był, poszukaj dobrze kolego <ok>

Awatar użytkownika
kuco
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 04 cze 2010, 02:10
Lokalizacja: Krasnystaw

Post autor: kuco » 18 wrz 2011, 18:16

Znalazłem kilka ale na temat NG. i troche się różniły te problemy. Bo u mnie jest tak że dopiero na 4 i 5 biegu silnik traci moc.

[ Dodano: 2011-09-21, 07:11 ]
I kolejny problem.
Po wymianie rozdzielacza paliwa zaczeło zalewać silnik i ciężko się odpala. A jak odpali to trzeba go wkręcić na wyższe obroty na kilka sekund żeby wogóle chodził. Jak obroty spadną do 1tyś i doda się gazu to silnik gaśnie.


Co mu może dolegać?

Może by w końcu ktoś coś podpowiedział.

Piter2047
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 09 gru 2010, 18:13
Lokalizacja: Orneta

Post autor: Piter2047 » 21 wrz 2011, 11:39

Z tym gaśnieciem silnika jak przygazujesz to tak miałem jak się zacinał zawór olejówy w silniku.ciężko też wtedy palił.ale później po miesiącu skończył się ten silnik .

Awatar użytkownika
kuco
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 04 cze 2010, 02:10
Lokalizacja: Krasnystaw

Post autor: kuco » 22 wrz 2011, 16:36

Ja już ogarnąłem to. Zmieniony rozdzielacz, przestawiony zapłon, ustawiona dawka i już jest dobrze;)

[ Dodano: 2011-09-22, 16:37 ]
A u mnie zacinała się klapka w rozdzielaczu. Przez to silnik nie dostawał powietrza i się dusił

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl