Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[90/2.3 Ng/ Coupe B3] brak mocy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
Formoza
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 95
Rejestracja: 01 kwie 2010, 08:04

[90/2.3 Ng/ Coupe B3] brak mocy

Post autor: Formoza » 15 lip 2010, 12:29

Witam
mam taki problem gdyż mój silniczek stracił moc a mianowicie już się nie rozpędza tak jak to było z dwa miesiące temu teraz na dwójce 60 km/h i już się dusi. Czego to może być przyczyna ?? Pozdrawiam

Awatar użytkownika
czester-11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

Post autor: czester-11 » 15 lip 2010, 13:15

tak samo masz na benzynie i LPG ?? Czy auto wogole na benzynie juz nie jezdzi ??

Awatar użytkownika
Formoza
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 95
Rejestracja: 01 kwie 2010, 08:04

Post autor: Formoza » 15 lip 2010, 13:36

nie mój silniczek w nigdy nie widział gazu :)

Awatar użytkownika
czester-11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

Post autor: czester-11 » 15 lip 2010, 13:44

A sorki jakos tak zle doczytalem ;)
1.Na obrotach nie faluje ??
2.Spalanie nie wzroslo jakos znaczaco?
3.Nie czuc woni benzyny ?
4.A przy tym rozpedzaniu jak ci pokazuje obroty moze sprzeglo ci sie konczy ?
5.Jezeli zadne z powyższych to moze pompa paliwa nie wyrabia na wyzszych obrotach .

serial28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:12
Lokalizacja: ostróda

Post autor: serial28 » 15 lip 2010, 13:53

A może sonda kończy swój żywot?

Awatar użytkownika
Formoza
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 95
Rejestracja: 01 kwie 2010, 08:04

Post autor: Formoza » 15 lip 2010, 13:56

a sondy nie sprawdzałem :-P

[ Dodano: 2010-07-15, 14:31 ]
No więc tak

1. obroty falują w przedziale od 1 tyś do 1200 obrotów
2. nie zauważyłem by więcej mi spalał
3. czuć
4. też myślałem nad sprzęgłem gdyż bardzo szybko mi rosną obroty a prędkość nie wzrasta tak szybko najgorzej jest na pierwszym biegu i na drugim na reszcie biegów już jakoś idzie

serial28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:12
Lokalizacja: ostróda

Post autor: serial28 » 15 lip 2010, 15:45

A nie śmierdzi palonym sprzęgłem w aucie. Po tym co napisałeś faktycznie może być sprzęgło.

Awatar użytkownika
Formoza
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 95
Rejestracja: 01 kwie 2010, 08:04

Post autor: Formoza » 15 lip 2010, 17:54

nie sprzęgłem nie śmierci ale dzisiaj trochę patrzyłem w silnik i łapie lewe powietrze pod kolektorem i jutro będzie to robione :)

[ Dodano: 2010-07-16, 17:09 ]
Witam
dzisiaj samochód bym u mechanika naprawiał mi silnik i stwierdził że jest coś zalane w silniku :-( :-( Myłem silnik gdyż został zasyfiony cały gaśnicą proszkową i nie było wyjścia jak tylko umycie go :-( :-( nie wiem co to może być jestem załamany

Karto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:01

Post autor: Karto » 16 lip 2010, 18:19

Coś jest zalane w silniku? O co kaman?

Awatar użytkownika
Formoza
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 95
Rejestracja: 01 kwie 2010, 08:04

Post autor: Formoza » 18 lip 2010, 13:21

miałem myty silnik bo był w gaśnicy proszkowej. I po myciu go nie działa mi wtrysk jak jest podłączony to się dusi muszę mieć go odłączonego by normalnie jeździł

Awatar użytkownika
hakanos007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 209
Rejestracja: 15 sie 2009, 13:05
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: hakanos007 » 18 lip 2010, 13:51

podejrzewam Kolego że "ke-jetronic" Ci się kończy...jedynym rozwiązaniem jest kupno używan3j sztuki w dobrym stanie...co prawda wiąże się to ze znacznym kosztem ale jest to element nienaprawialny..poszukaj na alledrogo samego rozdzielacza tj. tzw ośmiornicy..

Awatar użytkownika
Formoza
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 95
Rejestracja: 01 kwie 2010, 08:04

Post autor: Formoza » 19 lip 2010, 21:32

a mam pytanie po czym mogę poznać że to rozdzielacz ??

[ Dodano: 2010-07-20, 13:51 ]
Witam mam pytanie czy to nie jest przypadkiem zniszczony już Regulator ciśnienia ??

Awatar użytkownika
hakanos007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 209
Rejestracja: 15 sie 2009, 13:05
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: hakanos007 » 20 lip 2010, 17:10

powodów może być mnóstwo..nie da się tego jednoznacznie stwierdzić..
może być regulator,może być potencjometr przepływomierza...
czeka Cię trochę zabawy.Po pierwsze
-szczelność dolotu
-wszystkie czujniki
-kompresja i cisnienie paliwa...
- przepływomierz i ke-jetronic

Awatar użytkownika
Formoza
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 95
Rejestracja: 01 kwie 2010, 08:04

Post autor: Formoza » 21 lip 2010, 14:31

dzisiaj otworzyłem maskę by popatrzeć co tam nie gra. Wszystko stao to się po wymianie uszczelki koło kolektora ssącego. Przedtem było wszystko dobrze. I tak słucham pracy silnika i po dodawaniu gazu usłyszałem że pod kolektorem ostro bierze lewe powietrze strasznie syczy. Czy to może być spowodowane moim problemem ??

Awatar użytkownika
hakanos007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 209
Rejestracja: 15 sie 2009, 13:05
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: hakanos007 » 21 lip 2010, 17:01

pewnie ze tak

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl