Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 coupe 2.3] Cykanie w silniku

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 16 mar 2008, 00:15

tak, to zawór przewietrzenia zbiornika paliwa, połączony z węglem aktywnym, cykać będzie, i nic się z tym nie zrobi.

kukiredrum
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 12 lip 2007, 22:46
Lokalizacja: Lublin

Post autor: kukiredrum » 06 sie 2009, 10:03

Trochę starawy temat ale zaryzykuje zapytać, chodzi mi o wywalenie tego węgla i elektrozaworu, blos jest i oczywiście mało miejsca też jest, na benzynie się jeździ od święta dwa razy w roku to może nie będzie bardzo szkodzić jak się tego pozbędę i ewentualnie jak podłączyć wężyki, które zostaną.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 06 sie 2009, 11:59

prosta sprawa - odpowietrzenie zbiornika paliwa, które dochodzi do filtra węgla aktywnego puszczasz, poprzez filterek najlepiej taki paliwowy, gdzieś pod autem, a pozostałe wyjścia i trójniki które tam odchodzą zaślepić, nie wiem jak jest w NG , bo w 7A wywaliłem cały układ i wywaliłem w powietrze odpowietrzenie zbiornika, a pozostałe wężyki uszczelniłem. i tyle.
Dobrze byłoby przyjrzeć się jak idą połączenia podciśnień w etce, wtedy będzie można wywnioskować co i jak.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl