Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.3 20V 7A] czujnik TPS

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Black86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2011, 18:23
Lokalizacja: Lublin

[B3 2.3 20V 7A] czujnik TPS

Post autor: Black86 » 24 kwie 2016, 20:17

Witam .Pytanie z cyklu glupich.:D da rade czujnik tps-u zastapić jakims innym lub od innego auta bo mam juz dosc podmiany z zepsutego na kolejny ktory sie zepsuje za miesiac czy 2

Probowal ktos cos modzic w takim przypadku???
Ostatnio zmieniony 02 maja 2016, 08:33 przez Black86, łącznie zmieniany 1 raz.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 24 kwie 2016, 21:24

Chyba V6 ma bardzo podobny. Tylko styk zamknięcia przepustnicy nie jest na oddzielnym kablu tylko oba są w jednej kostce. Jakby po przykręceniu dało się założyć kostkę to powinien działać.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

krs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
Imię: Krzysztof
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.3 7A
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: krs » 25 kwie 2016, 00:55

Były dwa ''rodzaje nowszy starszy typ'' jaki ty posiadasz ??
Audi 90

Black86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2011, 18:23
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Black86 » 25 kwie 2016, 06:53

Mam starszą wersję

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 25 kwie 2016, 07:20

a to ty wziąłeś tego od Marka ?
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Black86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2011, 18:23
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Black86 » 25 kwie 2016, 11:40

pytasz Adam o dół silnika?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 25 kwie 2016, 11:59

Nie nie, musiałem pomylić. O przepustnicę.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

krs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
Imię: Krzysztof
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.3 7A
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: krs » 25 kwie 2016, 13:53

Ja wziąłem tą przepustnice, a dokładnie to się zamieniliśmy.
Audi 90

Black86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2011, 18:23
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Black86 » 25 kwie 2016, 13:56

próbował ktoś ta z 2.6 przerabiać?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 25 kwie 2016, 16:16

Miernik w łapę i sprawdzić czy oporności są te same w całym zakresie i będzie wiadomo...
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Black86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2011, 18:23
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Black86 » 25 kwie 2016, 17:05

trzeba bedzie tak zrobic innego wyjscia raczej nie ma. jak dorwe gdzies tps od 2.6 to sprawdze

bo chyba jest uwalony na 100% bo jak odpale to nie chcce sie wkrecic powyzej 1500obr , musze zgasic zapalic i dopiero dziala jako tako

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 26 kwie 2016, 21:17

A nie wiesz czemu tak siadają Ci ciągle? Mam u siebie w NG już rok jak nie więcej ten nowszy i nic się nie dzieje.
Co do tpsu z V6 to posiadam kilka szt jak chcesz i bywasz w okolicach siedlec lub białej podlaskiej.

Black86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2011, 18:23
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Black86 » 03 maja 2016, 12:28

glownie chodzi o to ze kupil bym nowy i mial z glowy na dlugi czas a nie rzezbic w g:) mija sie dla mnie troche z celelm kupowanie uzywek jak by pasowal z 2.6 to juz bym sie zastanowil a druga sprawa ze uzywki z 7a tez sie kiedys skoncza ....:)

[ Dodano: 2016-05-02, 06:52 ]
zrobilem pomiar tpsu z 2.6

zamknięta: otwarta na max

pin 1-2 2.11 kohm 2.11
pin 1-3 2.82 1,12
pin 2-3 1.02 2,64



4 i 6 pin jest od switcha , 5 wolny


i co smieszniejsze 2 tps z 7a jest uwalony calkowicie nawet nie ma jak go pomierzyc:D

[ Dodano: 2016-05-03, 12:28 ]
zmierzylem swaja z 7a i wyszlo tak

zamknieta/ otwarta
1-2 1.31 / 4.69
1-3 4.68
2-3 3.59 / 0.22


z tego widac ze od 2.6 sie napewno nie nada

jakies inne pmysly? lub moze ja zle mysle co jeszcze innego moze byc ze nie wkreca sie na obroty po zapaleniu silnika ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga