Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3/b4 2,3 ng ] dławi się

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
tomasss82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 16 sie 2007, 20:53
Lokalizacja: Biłgoraj

[b3/b4 2,3 ng ] dławi się

Post autor: tomasss82 » 22 gru 2007, 23:39

Witam
Przejżałem wszystkie tego typu tematy i mam lekki mętlik w głowie. Wymieniłem ( świece,palec, kopułke, kable, sonde(bosch), rozdzielacz wtrysku(kpl.) używany, silnik z kolektorem ssącym i wtryskami , oraz aparat zapłonowy( z innego powodu), czujnik temp. 2-pin.

Jak jest zimny po odpaleniu ma około 500 obr. po nagrzaniu do około 60 ma 900obr. a przy 90 stopni ma 1100 obr. oczywiście na bp. na gazie gorzej ( 1- sza gen.) Jak jest zimny dławi się tak do około 2000 ( bp i lpg), po nagrzaniu jest to mniej odczówalne na bp. lpg bez zmian.Przekażniki przełożyłem z drógiej [lpg. III- gen.( mam dwie takie)] bez zmian. Na gazie obroty spadają poniżej 1000 na ciepłym( nie zawsze) i zapala się kontrolka oleju oraz brzęczy przekażnik ( nie pamiętam numeru)pod konsolą ( taki długi od środka samochodu) też nie za każdym razem jak spadną obroty. Pod maską jest wyjęty bezpiecznik z przekażnika K-jetronik, jak go włożę to świeci check i jest tak samo. Może z kompem coś nie tak?? Na poprzednim silniku było to samo zjawisko.
Proszę o jakieś sugestie na ten temat. Może jest jakiś spec od tego w Lubelskim ????
Biłgoraj,90quattro

Awatar użytkownika
Marcin26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 28 cze 2007, 18:45

Post autor: Marcin26 » 23 gru 2007, 00:23

Moge tylko napisac ze masakra co Ci sie dzieje mam 2 generacje w NG i dziala bez zarzutu robie z nia co chce ale co do Twojej instalacji niech sie wypowiedza specjalisci :lol:

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 23 gru 2007, 09:35

tomasss82 pisze: Pod maską jest wyjęty bezpiecznik z przekażnika K-jetronik jak go włożę to świeci check i jest tak samo
Z tego co wiem to ten bezpiecznik ma byc wyjety i zakłąda sie go tylo do szczytywania błedów lub do innej czynnosci (nie jestem pewien czy tylko do zczytywania błedów) ale wiem ze nie powinno go tam być. Jak sie myle to niech ktoś mnie poprawi. Zapalający sie chceck wskzuje na jakieś usterki bądź błedy. Najlpeiej było by zacząć od wywołania kodów błyskowych, może to coś by nam powiedzialo. Pierwsze co należy uprzątnąć silnk tak ay działał na PB, dopiero później można brać sie za LPG.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga