[2.0 NM]Dylemat ....
[2.0 NM]Dylemat ....
Witam jak bardzo 2.0 NM 160 km różni się od 7A ?? mogę kupić coupe z silnikiem NM z q za fajną kasę. tylko problem jest z silnikiem. Auto słabo się wkręca i nie ma mocy. czasem jak pochodzi to problem z odpaleniem był.jak zapalił to chodził równo i cicho. I teraz pytanie czy się w to pchać czy odpuścić. Właściciel twierdzi, że auto chodziło ok oddał na wymianę rozrządu i się zaczęły problemy.
Leo nic dodać nic ująćLeo pisze:heh...
Szczerze? To odpuść, i kup auto które problemów nie stwarza, a przynajmniej przy kupnie, bo... im dalej w las tym ciemniej
Czy NM różni się od 7A? Ano różni się. Zadaj sobie jednak pytanie, czego potrzebujesz. Jak znajdziesz odpowiedź, to napisz, to Ci doradzimy.
NM to kolekcjonerski silnik o miernych osiągach.
Pomyśl do czego auto i jaki budżet . I wtedy można coś myśleć.
Zawsze pomożemy.
Budżet bez szału na zabawe milionów nie chce wydawać. ODI ma jeździć tylko do zabawy, ósemki mi troszkę szkoda na takie upalania. Stąd ten pomysł 80 będzie tańsze w razie jakiejs pomyłki. ale do rzeczy. Egzemplarz blacharsko bajka w sensie prosty nie składany z trzech różnych. do malowania 3 elementy (zwyczajnie porysowane), napędy sprawne nic nie stuka, zawiech ok i hamulce tez tylko ten motor no i w środku podsufitka odchodzi i nie trybi szyba od pasażera ale to szczegóły. cena z dwoma kompletami kół lato 17 AZEV i zima orginalne 16'' Audi 5800. rok 1989.
to co ogladalem z allegro to porażka ta jedna sensowna się wydaje. Kupię chybą właśnie ją tylko czy jest tu ktoś komu ją odstawię i odbiorę zrobioną tak jak trzeba (chodzi o motur) Jakie ewentualnie mogą być koszty, podbno zapłon był ustawiany na oko itp. Są chętni???
to co ogladalem z allegro to porażka ta jedna sensowna się wydaje. Kupię chybą właśnie ją tylko czy jest tu ktoś komu ją odstawię i odbiorę zrobioną tak jak trzeba (chodzi o motur) Jakie ewentualnie mogą być koszty, podbno zapłon był ustawiany na oko itp. Są chętni???
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Miałem 7A i teraz mam NM...pomimo, że pierwszy był sedanem a NM to Qpa to...odczuwam sporą różnicę 7A dół miał o wiele mocniejszy (pomimo, że nie miałem barana a tu mam). Niestety NM nie ma dołu. Nie wiem skąd ta przyczyna pomimo, że silniki konstrukcyjnie są TYLKO podobne (!).
Jak buda jest zdrowa a silnik ma problemy to tylko kupić i swapować. Ja tak zamierzam (póki co walczę aby odpalić gada). Typowy problem w NM to uwalony "pręcik" na kole zamachowym, dzięki któremu czujnik położenia wału (ten drugi) daje iskrę. Stawiam, że u Ciebie a raczej w tym aucie występuje ten problem. łatwe do usunięcia więc jeśli reszta gra to KUPUJ!
Jak buda jest zdrowa a silnik ma problemy to tylko kupić i swapować. Ja tak zamierzam (póki co walczę aby odpalić gada). Typowy problem w NM to uwalony "pręcik" na kole zamachowym, dzięki któremu czujnik położenia wału (ten drugi) daje iskrę. Stawiam, że u Ciebie a raczej w tym aucie występuje ten problem. łatwe do usunięcia więc jeśli reszta gra to KUPUJ!
bloku pisze:Miałem 7A i teraz mam NM...pomimo, że pierwszy był sedanem a NM to Qpa to...odczuwam sporą różnicę 7A dół miał o wiele mocniejszy (pomimo, że nie miałem barana a tu mam). Niestety NM nie ma dołu. Nie wiem skąd ta przyczyna pomimo, że silniki konstrukcyjnie są TYLKO podobne (!).
Jak buda jest zdrowa a silnik ma problemy to tylko kupić i swapować. Ja tak zamierzam (póki co walczę aby odpalić gada). Typowy problem w NM to uwalony "pręcik" na kole zamachowym, dzięki któremu czujnik położenia wału (ten drugi) daje iskrę. Stawiam, że u Ciebie a raczej w tym aucie występuje ten problem. łatwe do usunięcia więc jeśli reszta gra to KUPUJ!
He he Kupiłeś tą którą ja oglądałem ze Starogardu
Chyba jednak będzie V-ka.