Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 NM]Dylemat ....

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
gibon_81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 18 paź 2011, 13:34
Lokalizacja: Pomorskie

[2.0 NM]Dylemat ....

Post autor: gibon_81 » 05 lis 2011, 20:51

Witam jak bardzo 2.0 NM 160 km różni się od 7A ?? mogę kupić coupe z silnikiem NM z q za fajną kasę. tylko problem jest z silnikiem. Auto słabo się wkręca i nie ma mocy. czasem jak pochodzi to problem z odpaleniem był.jak zapalił to chodził równo i cicho. I teraz pytanie czy się w to pchać czy odpuścić. Właściciel twierdzi, że auto chodziło ok oddał na wymianę rozrządu i się zaczęły problemy.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 05 lis 2011, 22:19

heh...
Szczerze? To odpuść, i kup auto które problemów nie stwarza, a przynajmniej przy kupnie, bo... im dalej w las tym ciemniej ;)
Czy NM różni się od 7A? Ano różni się. Zadaj sobie jednak pytanie, czego potrzebujesz. Jak znajdziesz odpowiedź, to napisz, to Ci doradzimy.

gibon_81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 18 paź 2011, 13:34
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: gibon_81 » 06 lis 2011, 00:01

b4 z Q z moca ponad 150. chce to jako zabawke na codzien mam inne auto. Dodam, że v6 odpada mam już v8 a kiedys miałem r5 i takie chce teraz.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 06 lis 2011, 00:10

Dużego wyboru zatem nie ma. Chyba pozostaje Ci znaleźć auto w jak najlepszym stanie technicznym. czy NM to dobry wybór? Nie wiem, znajomy miał, niby tam dużej różnicy nie było od 7A... ale bo ja wiem...

Awatar użytkownika
karol89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 414
Rejestracja: 08 maja 2011, 13:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: karol89 » 06 lis 2011, 00:11

Jak chcesz R5 to sparawa jest chyba jasna :D
Jesli to Q i za naprawde za mala kase i reszta w miare ok prucz niedomagan silnika to ja bym bral. :)

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 06 lis 2011, 00:21

Leo pisze:heh...
Szczerze? To odpuść, i kup auto które problemów nie stwarza, a przynajmniej przy kupnie, bo... im dalej w las tym ciemniej ;)
Czy NM różni się od 7A? Ano różni się. Zadaj sobie jednak pytanie, czego potrzebujesz. Jak znajdziesz odpowiedź, to napisz, to Ci doradzimy.
Leo nic dodać nic ująć ;-)

NM to kolekcjonerski silnik o miernych osiągach.
Pomyśl do czego auto i jaki budżet . I wtedy można coś myśleć.
Zawsze pomożemy.

gibon_81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 18 paź 2011, 13:34
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: gibon_81 » 06 lis 2011, 01:37

Budżet bez szału na zabawe milionów nie chce wydawać. ODI ma jeździć tylko do zabawy, ósemki mi troszkę szkoda na takie upalania. Stąd ten pomysł 80 będzie tańsze w razie jakiejs pomyłki. ale do rzeczy. Egzemplarz blacharsko bajka :) w sensie prosty nie składany z trzech różnych. do malowania 3 elementy (zwyczajnie porysowane), napędy sprawne nic nie stuka, zawiech ok i hamulce tez tylko ten motor no i w środku podsufitka odchodzi i nie trybi szyba od pasażera ale to szczegóły. cena z dwoma kompletami kół lato 17 AZEV i zima orginalne 16'' Audi 5800. rok 1989.
to co ogladalem z allegro to porażka ta jedna sensowna się wydaje. Kupię chybą właśnie ją tylko czy jest tu ktoś komu ją odstawię i odbiorę zrobioną tak jak trzeba (chodzi o motur) Jakie ewentualnie mogą być koszty, podbno zapłon był ustawiany na oko itp. Są chętni???

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 06 lis 2011, 08:28

ja Ci mogę pomóc :) Ale do Poznania masz kawałek. I nikt nie powiedział, że będzie tanio, bo to specyficzny motor.

gibon_81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 18 paź 2011, 13:34
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: gibon_81 » 06 lis 2011, 18:10

Leo nie musi być tanio może to kosztować tyle żeby z zakupem i ogarnięciem zmieścić się w 9000 ;) poznań to kawałek olej w skrzyni się nie rozgrzeje. :)

i28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 308
Rejestracja: 19 sty 2009, 18:17
Lokalizacja: Wroc/Gubin
Kontakt:

Post autor: i28 » 06 lis 2011, 19:01

Ale z tym motorem, to nie żaden fun car... 20-tki się kręcą wysoko, ale mają taki sobie dół, a NM ma wyraźnie słabszy dół niż 7A... Ja bym tego nie kupił do zabawy, za 9 koła idzie znaleźć lepsze rozwiązania.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 08 lis 2011, 20:16

Miałem 7A i teraz mam NM...pomimo, że pierwszy był sedanem a NM to Qpa to...odczuwam sporą różnicę :/ 7A dół miał o wiele mocniejszy (pomimo, że nie miałem barana a tu mam). Niestety NM nie ma dołu. Nie wiem skąd ta przyczyna pomimo, że silniki konstrukcyjnie są TYLKO podobne (!).

Jak buda jest zdrowa a silnik ma problemy to tylko kupić i swapować. Ja tak zamierzam (póki co walczę aby odpalić gada). Typowy problem w NM to uwalony "pręcik" na kole zamachowym, dzięki któremu czujnik położenia wału (ten drugi) daje iskrę. Stawiam, że u Ciebie a raczej w tym aucie występuje ten problem. łatwe do usunięcia więc jeśli reszta gra to KUPUJ!

Awatar użytkownika
Pio80tr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 165
Rejestracja: 16 wrz 2010, 20:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Pio80tr » 08 lis 2011, 20:38

Panowie ja się tylko zastanawiam gdzie w te auta znajdujecie :-? ? Zdradzcie tajemnicę, przecież na alle czy oto nie ma praktycznie ogłoszeń.
Naprawdę szkoda, że audi nie zdecydowało się kontynuwać 20v po roku 1991 w modelu b4.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 08 lis 2011, 21:01

there's no replacement for displacement.

gibon_81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 18 paź 2011, 13:34
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: gibon_81 » 08 lis 2011, 21:07

bloku pisze:Miałem 7A i teraz mam NM...pomimo, że pierwszy był sedanem a NM to Qpa to...odczuwam sporą różnicę :/ 7A dół miał o wiele mocniejszy (pomimo, że nie miałem barana a tu mam). Niestety NM nie ma dołu. Nie wiem skąd ta przyczyna pomimo, że silniki konstrukcyjnie są TYLKO podobne (!).

Jak buda jest zdrowa a silnik ma problemy to tylko kupić i swapować. Ja tak zamierzam (póki co walczę aby odpalić gada). Typowy problem w NM to uwalony "pręcik" na kole zamachowym, dzięki któremu czujnik położenia wału (ten drugi) daje iskrę. Stawiam, że u Ciebie a raczej w tym aucie występuje ten problem. łatwe do usunięcia więc jeśli reszta gra to KUPUJ!

He he Kupiłeś tą którą ja oglądałem ze Starogardu ;)
Chyba jednak będzie V-ka.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 08 lis 2011, 21:15

Oj chyba to nie ta sama. Ta nie wisiała nigdzie. Po cichu od kolegi z Pomorskiego Klubu Audi wyłudzona o sprzedaż :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl