[90 B3 2.0 PS] Falujące obroty , gasnie na zimnym silniku
[90 B3 2.0 PS] Falujące obroty , gasnie na zimnym silniku
Witam. Od jakis 3 dni mam maly problem z moja Audi chodzi o to ze jak zapalam samochod rano to dodaje sobie sam gazu gdzies do 1200obrotow/min(to pewnie automatyczne ssanie ?) zrobi tak z pare razy i jak chce go spuscic do normalnych obrotow 900obr.min to albo spadnie do 300 400 i go zadlawi i musze dac gazu sam zeby nie zgasl albo zgasnie , zachowuje sie tylko tak jak jest zimny na cieplym jest ok :< dodam jeszcze ze autko mialo wymieniane 2 tyg temu szklanki i wszystki filtry i olej . dziwi mnie ten problem bo wczesniej bylo wszystko ok . bym byl wdzieczny jak by ktos napisal wskazowki gdzie szukac problemu pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 11 paź 2011, 21:48 przez snakemz, łącznie zmieniany 1 raz.
- elektronic
- Forum Audi 80
- Posty: 530
- Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Turek
- elektronic
- Forum Audi 80
- Posty: 530
- Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Turek
- elektronic
- Forum Audi 80
- Posty: 530
- Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Turek
No to daje oznaki życia, ale mimo to może nie być całkiem sprawny. Dobrze by było mieć jakiś na podmianke (kolega, znajomy, szrot?) żeby mieć pewność co do sprawności lub niesprawności. Podmiana zajmuje dosłownie moment. Sprawdź dla pewności drożność gumowych przewodów do i od silniczka. A sam silniczek - przemyć? przedmuchać? Na tę chwile kończą mi się pomysły. A może filtr powietrza go dusi? Bo jak piszesz zmieniałeś.
- elektronic
- Forum Audi 80
- Posty: 530
- Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Turek
A jak długo sie dławił? Całą droge? Ssanie działa tylko chwilę, ale może cos się przyblokować. W dalszej kolejności może coś byc z przepływomierzem (coś wpadło i blokuje) albo i z samym komputerem czy z sondą Lambda jeśli jest.
Jest wiele elementów które mają wpływ na prace silnika. Nikt z kolegów się nie wypowiada, więc trudno coś jednoznacznie obwiniać lub wykluczyć, tymbardziej ze nie widze auta a sam mam inny silnik.
Może szybciej i łatwiej będzie jechać do jakiegoś mechanika i może coś zdiagnozuje. A naprawisz sobie sam.
Jest wiele elementów które mają wpływ na prace silnika. Nikt z kolegów się nie wypowiada, więc trudno coś jednoznacznie obwiniać lub wykluczyć, tymbardziej ze nie widze auta a sam mam inny silnik.
Może szybciej i łatwiej będzie jechać do jakiegoś mechanika i może coś zdiagnozuje. A naprawisz sobie sam.
- elektronic
- Forum Audi 80
- Posty: 530
- Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Turek
- elektronic
- Forum Audi 80
- Posty: 530
- Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Turek
- elektronic
- Forum Audi 80
- Posty: 530
- Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Turek
No to poszukaj i poczytaj coś na temat tego ssania w tych silnikach, skoro to w/g ciebie jest przyczyną. Bo ja nie mialem do czynienia z tymi silnikami. U mnie w ABK na zimnym czasami obroty szalały, ale to jak miałem starą instalacje LPG. Po zmianie na Staga się uspokoiło. Więc dlatego się upieram przy tym krokowym. Aczkolwiek ty nie masz gazu więc może to być coś innego. Dlatego musisz sam poszukać informacji. i co jakiś czas możesz wrzucić link na Shouta z krótkim opisem o co chodzi.