Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 NG] Gaśnie po odkręceniu korka oleju

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
BAX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 272
Rejestracja: 25 maja 2008, 12:12
Lokalizacja: KRK

Post autor: BAX » 23 sty 2010, 20:49

tomek1982 pisze:mówienie ze po odkreceniu korka silnik zgasnie i ze jest w slabej kondycji i nadaje sie do remontu to nie wiem z kd to wyssane.Ale u nas to w różne dziwne sposoby sie sprawdza podobnie moj wujek ocenił stan auta po kupnie.podnies maske odkrecil korek auto zaczelo sie lekko dlawic i opadalo z obrotow i tekst uuuu silnik nadaje sie do remontu
Dla mnie to mówienie glupot mówienie tego o silniku lub jeszcze inni co na sluch badaja stan silnika te epoka minela dawno to nei czasy gdzie mechanik byl nim nazywany posiadajac mlotek przecinak i dwa klucze na krzyz

fusy nie fusy mój NG przed kapitalnym remontem po odkręceniu korka gasł po ok minucie mechanik stwierdził że oddycha rękawami więc decyzja rozbieramy i wiesz co pierścienie były tak zapieczone że nie można ich było wyciągnąć a teraz jest tak jak pisałem wyżej bagnet podnoszę i spada z obrotów korek odkręcę zgon w tym samym momencie czyli coś w :shock: tym jest .

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 23 sty 2010, 21:50

mozna myslec jezeli postawi sie kilka aut z tym samym silnikiem odkreci sie korki i powiedzmy jeden zgasnie a reszta bedzie dalej chodzila wtedy mozna zachodzic w glowe co jest nie tak ale nei w taki sposob co wyzej opisujecie

Awatar użytkownika
SLAVOOOO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 135
Rejestracja: 04 sty 2009, 21:11
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: SLAVOOOO » 24 sty 2010, 01:18

Widzę☻ że wkradła się niejasność w dyskusję.
Cały czas mowa o pracy silnika na benzynie.
pandamix pisze:u mnie tam bez zmiany chodzi,mogę i bez korka jeździć...jeszcze takich cudów nie widzialem,w poprzednim NG obroty na chwile wahały się
Pewnie próbowałeś na gazie, to faktycznie nie będzie różnicy. Jeśli nie masz różnicy na benzynie to po prostu masz odmę zapchaną.

Jedno jest pewne, Na benzynie bez korka NG powinien zgasnąć i trzeba się wtedy cieszyć :mrgreen:

Awatar użytkownika
pandamix
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 782
Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:01
Lokalizacja: Parczew/Lubelskie

Post autor: pandamix » 24 sty 2010, 15:47

Sławek to kiedy zduszamy nasze NG?,co do tego że próbowałem na gazie to się zgodzę,spróbuję dzisiaj na oktanach 95

Awatar użytkownika
kafarafa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 14 sie 2007, 21:49

Post autor: kafarafa » 24 sty 2010, 18:44

Panowie może w jakimś stopniu winę ponosi też stan gumy dolotu + odkręcony korek, moja trochę pęknięć ma niby sklejałem ale czy napewno szczelna może przy okazji zna ktośjakiśsposób na jej regenerację kiedyś słyszałem gatkę jednego mechanika od starych amerykńskich aut jak gadał cośo regeneracji gum ale w jaki sposób to sięnie dowiedziałem :-?

Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

Post autor: troll oslo » 24 sty 2010, 21:49

PIERDOLY wypisoja co niekturzy!!!

Wpierw prosze sie zapoznac z zasada dzialania wtrysku mechanicznego i sposobem regulacji mieszanki po przez szczelny dolot
a dopiero piscac

w k-jet troniku jakom genaracja on by nie byl i bez znaczenia w jakim aucie bylby zamontowany a mialy go volvo fordy porsche audi vw opel +++++++
jak sie odkreci korek to silnik gaznie i to tylko i wylacznie dlatego iz dolot zasysa lew powietrze ZA talezem ktury to nam opadnie odcinajac doplyw paliwa - to tak opisane na skruty

wiec niema tu to nic wspulego z kondycja silnika w zasadzie nie ma to w jakim kolwiek aucie i systemem zasilania o ile jest wszystko wyregulowane jak powinno zgodnie z parametrami mowa o silnikach BEZYNOWYCH i podczas pracy na bezynie nie na jakims tam LPG jak na lpg to talez i "mixer" sa nieuzywane do pracy silnika!


http://www.capri.pl/garage/kjetronic-2.8i

z zawodu :
DAF Norge Technik servisant -ceryfikaty DAF-a, PACCARA ,Ssangyong ,DaimlerChrysler,VBG+++ (a to jak sie juz chwalimy)

farow
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 84
Rejestracja: 29 wrz 2009, 09:51

Post autor: farow » 26 sty 2010, 13:11

Dokładnie tak jak piszą koledzy. Jesli silnik (pracujac na benzynce) nie bedzie reagował na odkreceni korka, lub bedzie kulał ale nie zgasnie to moze miec juz przedmuchy, albo cos pokombinowane z odmą! :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl