Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 90 Coupe 2.3 NG] Gdzie szukać pompy paliwa??

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Birgen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 30 mar 2008, 14:33
Lokalizacja: Mrągowo

[B3 90 Coupe 2.3 NG] Gdzie szukać pompy paliwa??

Post autor: Birgen » 09 wrz 2008, 22:15

Witam

Siedze juz drugi dzien na forum i szukam gdzie tu mozna znalezc w moim autku pompe paliwa bo niestety zakonczyła swój żywot i nic :( nic na ten temat nie moge znalezc. <buu> Jak narazie znalazłem juz chyba do wszystkich innych (oprócz mojej wersji nadwozia). Wiec prosze o pomoc w zlokalizowaniu nieszczesnej pompy. :-/ Tyle wiem ze na pewno nie znajduje sie przy prawym kole koło filtra paliwa :) Rady dot. wymiany również mile widziane (jakie problemy moge napotkac podczas wymiany, itp...) :mrgreen: Z góry dziekuje za pomoc.

Awatar użytkownika
yellow2008
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 17 cze 2008, 14:10

Post autor: yellow2008 » 09 wrz 2008, 23:52

A zaglądałeś pod auto, u mnie w cabrio pompa paliwa jest pod autem zaraz obok tylnej belki. Po przeciwnej stronie niż tłumik. Jest na wierzchu dostęp bezproblemowy. Cabrio jest na bazie B3 coupe (tylko przód ma z B4) więc jest szansa że u Ciebie podobnie.
Wiatr jest... tylko gdzie te włosy :-)

https://audi80.pl/viewtopic.php?t=19186

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 10 wrz 2008, 07:49

Tak, dokładnie. Pompa jest zaraz koło tylnej belki.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 10 wrz 2008, 08:27

w coupe jest w zbiorniku paliwa.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 10 wrz 2008, 08:58

Oo, a myślałem, ze w Coupe jest tak samo jak w Sedanie. Sory za niedopatrzenie.

Birgen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 30 mar 2008, 14:33
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Birgen » 18 wrz 2008, 20:07

To tak koledzy pompka jak tu kolega Leo napisał znajduje sie w zbiorniku. Tylko jak ją z tamtąd wyciągnąć ?? wykreciłem blache pod którą znajduje sie zbiornik, odkreciłem również plastik górny, wyciągnełem wskaznik paliwa i mam już pompe na wierzchu tylko w żaden sposób nie moge jej wyjąć z tej plastikowej obudowy. Może ktoś z posiadaczy Coupe przerabiał już ten temat i jest w stanie wytłumaczyc co i jak ??

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 19 wrz 2008, 07:57

trzyma się ona takim plastikiem na zatrzask, musisz pokombinować, żeby nie połamać wszystkiego. ja wyciągałem swego czasu, ale nie powiem Ci jak to dokładnie jest, bo już nie pamiętam, wiem ,że plastik się nie ostał ;)
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

onixor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 10 cze 2008, 21:03
Lokalizacja: Grabownica

Post autor: onixor » 19 wrz 2008, 13:30

jak dobrze pamiętam to musisz chwycić pompkę przekręcić w prawo i powinna wyjść z kosza, koło pompki w plastiku jest takie wybrzuszenie w które ładnie wchodzi śrubokręt ułatwiający przekręcenie pompki
Audi Coupe 1989r. 2.3kat+LPG
Audi Coupe 1991r. 2.3 +LPG

Awatar użytkownika
krisf1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 13 lip 2012, 00:19
Lokalizacja: Kłodzko/Dolnośląskie

Post autor: krisf1 » 09 lip 2017, 14:32

Czy w B4 sedan Quattro NG jest jedna pompa czy dwie w zbiorniku?
Mam taki problem że auto dosyć słabo wkręca sie na obroty, ale jak już jedzie i się napędzi to utrzymujac stałą prędkość nie ma problemów, ale to tylko gdy jest bardzo dużo paliwa, im mniej paliwa tym gorzej, a najgorzej jest gdy ze zbiornika ubędzie maks 30l bo to już graniczny punkt żeby jechać na stację i dotankować, wtedy pompy w ogóle nie słychać, a auto odpala bardzo dobrze i jeździ jak trzeba. Pompa paliwa umiera? (filtr nowy, świece kable i reszta sprawne)

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 09 lip 2017, 19:04

nigdy nie było dwóch pomp w audi do czasu A8.
Masz po prostu słabą bardzo pompę i ją radzę już wymienić.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
krisf1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 13 lip 2012, 00:19
Lokalizacja: Kłodzko/Dolnośląskie

Post autor: krisf1 » 09 lip 2017, 20:24

Dzięki, bo nie byłem pewien co kupić, ale teraz już wszystko wiem, dzięki bardzo!

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 10 lip 2017, 07:54

albo filtr paliwa :)
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
krzysiek_kw15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 287
Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: CW/DW

Post autor: krzysiek_kw15 » 10 lip 2017, 09:15

Dokładnie. Koszyk jest wykręcany, chyba pzeciwnie do wskazówek zegara - są strzełki na koszyku z tego co pamiętam.

Trzeba mieć albo bardzo duo siły, albo dorobić sobie narzędzie :P
AUDI <- KLASA SAMA W SOBIE

Było:
B3 Sedan 1.6 Benzyna+LPG '87 - cudeńko
B3 Coupe 2.3 NG pb + LPG '90
B4 Avant 1.9 TDI 1z+ '93
Jest:
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH LPG '92
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH LPG '95
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH '95
VW Touran 2.0TDI 170KM BMN Highline '07

Awatar użytkownika
krisf1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 13 lip 2012, 00:19
Lokalizacja: Kłodzko/Dolnośląskie

Post autor: krisf1 » 10 lip 2017, 10:44

Filtr był zmieniany z 24 letniego, na nowy z Manna, żadnej różnicy to nie zrobiło, a auto miało zamontowane LPG, obstawiam jazde na gazie z pustym zbiornikiem paliwa.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 10 lip 2017, 11:48

to bardzo dobry wniosek.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga