Witam wszystkich. Mam VW B2 2226 KX , 115 KM z tempomatem i innymi full wypasami.
Miałem zmienić uszczelkę pod głowicą ale wyszło coś więcej, tzn. w 3 z 5 zagłębięń (w głowicy) do którego dochodzi tłok, pomiędzy zaworami zauważyłem pęknięcie/ryskę - szerokość może włosa. Kupiłem więc głowicę z B4 a tam wtryski idą w kolektor, a nie jak u mnie w głowicę. Niestety już założyłem głowicę i rozrząd. Miałem już kupić kolektor ale czy na tym już będzie koniec? Co muszę kupić żeby to ogarnąć? Czy lepiej wziąć tą moją głowicę z KX i remontować? Czy da się ją remontować i jaki koszt. Proszę o pomoc
głowica z [2.3 NG do 2.2 KX] - jak to zrobić?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 09 lut 2012, 16:34
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt: