Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[wszystkie 2.3 NG] Górny czujnik temp 2 pinowy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
hubertm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 335
Rejestracja: 06 mar 2011, 00:25
Lokalizacja: Warszawa

[wszystkie 2.3 NG] Górny czujnik temp 2 pinowy

Post autor: hubertm » 28 paź 2011, 21:07

Witam,
-sporo się naczytałem o problemie z odpalaniem silnika 2.3NG kiedy jest ciepły (jak zimny to nie ma żadnego problemu) i wiem już że jak się odepnie górny czujnik w grubym węzu od silnika do chłodnicy to problem ustępuje..,-i rzeczywiście tak tez jest...Wiem też że włoskie czujniki działają raz na kilkanaście razy(to tez prawda-bo taki mi właśnie założono i tak tez mu sie działa-jak chce)..,ale nikt nie napisał jakie-które działają poprawnie...Czyżby tylko ori? A czujniki boscha? Jak ten problem rozwiązali Ci którzy go mieli? .Pozdrawiam

Awatar użytkownika
seba6891
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 21 gru 2008, 13:57
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: seba6891 » 29 paź 2011, 15:43

witaj. miałem 2 czujniki EPS i oba przekłamywały. kupiłem bosch'a (120PLN z przesyłka), to ten sam co ori tylko że zamiast logo VAG czy AUDI masz BOSCH i problem znikł.
jego numer katalogowy to 0 280 130 053.

Awatar użytkownika
nenolog
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 20 maja 2011, 20:00

Post autor: nenolog » 29 paź 2011, 16:43

a miałeś takie obiawy, że go zalewało jak był gorący i wtedy nie chciał odpalić?

Awatar użytkownika
hubertm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 335
Rejestracja: 06 mar 2011, 00:25
Lokalizacja: Warszawa

[wszystkie 2.3 NG] Górny czujnik temp 2 pinowy

Post autor: hubertm » 29 paź 2011, 17:33

nenolog pisze:a miałeś takie obiawy, że go zalewało jak był gorący i wtedy nie chciał odpalić?

Nie wiem czy go zalewa,ale jak jest gorący to właśnie trzeba go sporo pomęczyć rozrusznikiem żeby zapalił..,-a jak już się uda zapalić to przez jakiś czas-minuta,dwie chodzi nierówno i na bardzo niskich obrotach... Jak jest zimny to zapala z pierwszego i chodzi równo..,-zero problemów... Pozdrawiam

[ Dodano: 2011-10-29, 17:34 ]
seba6891 pisze:witaj. miałem 2 czujniki EPS i oba przekłamywały. kupiłem bosch'a (120PLN z przesyłka), to ten sam co ori tylko że zamiast logo VAG czy AUDI masz BOSCH i problem znikł.
jego numer katalogowy to 0 280 130 053.


Wielkie dzieki za wyczerpująca odpowiedź...

[ Dodano: 2011-11-10, 19:30 ]
Po wymianie czujnika na boscha o numerach 0 280 130 053 (jeszcze raz dzięki dla seba6891 ) problem się nie rozwiązał.Główna przyczyna była inna,-niewielkie pęknięcie w gumie-pokrywie od przepływomierza.Silnik łapał lewe powietrze i nie chciał zapalić jak był ciepły.Po uszczelnieniu(nie ma jak super glue) problem od razu znikł.Z ciekawości założyłem ponownie na chwilę aby sprawdzić czujnik włoski i niby zapalał ale nie zawsze i nie od razu.Jednak po raz kolejny się okazało że te silniki są bardzo wrażliwe na wszystko..,-a czujniki muszą być tylko najwyższej klasy.Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl